Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.04.2012, 07:53   #16
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,003
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 14 godz 56 min 41 s
Domyślnie

Możesz mieć wyklepane powierzchnie styku dlatego jak ustawisz niby prawidłowo to faktyczny luz jest ciut większy.
W starych silnikach dawno temu kiedy te połaczenia były już mocno wyklepane korektę ustawienia robiło się ręcznie już bez szczelinomierza.
Ustaw na dobrym zaworze prawidłowy luz ( bez stukowy i bezpodparciowy) i reką sprawdź jaki jest. Potem tak samo ten który ci stuka.

Jaki masz przebieg że już są problemy z regulacją ?

Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się ustawić idealnie to lepiej zostaw minimalne stukanie niż miałbyś mieć podparty.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem