Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Artuditu  Hej. Ujeżdżał ktoś i może coś o plusach dodatnich i ujemnych napisać? Co się sypie? Jak z trwałością ogólną, wrażenia z jazdy itp. Dzięki | 
	
 
Kilka refleksji C&P z mojej strony ...
Za namową kolegi kupiłem w salonie nowego KLR-a 650-tkę. Zakup ten  nie był spowodowany jakąś szczególnie przemyślaną decyzją, jednak udało  mi się na kawce spędzić wiele fajnych chwil, co więcej, w 2009 r., to  własnie KLR uratował jeden z moich wyjazdów.
 
 
Kawasaki KLR 650, Durmitor, Czarnogóra
 Kawasaki to konstrukcja stara, na pewno z lat 80-tych, lub nawet  starsza. KLR to motocykl enduro, czasem też zaliczany do kategorii  dual-sport. Singiel, moc 43 KM, „na oko” rzeczywiście konstrukcja  przypominająca motocykle enduro. KLR to maszyna bardzo uniwersalna,  można śmigać i po asfalcie, nawet po aqutostradzie. Z drugiej strony  można spokojnie na nim uderzyć w lekki i średni teren. Jak na swoje  możliwości i przeznaczenie KLR jest dość ciężki, bo waży ok 170 kg. W  teren to dość sporo. Świetnie nadaje się do śmigania po zatłoczonym  mieście, łatwo się prowadzi, jedyny minus w takim środowisku to dość  szeroko rozstawione lusterka. Pali mało, nie wymaga częstych przeglądów,  oleju nie bierze – ogólnie bardzo fajny sprzęt.  KLR-em miałem  przyjemność, choć pierwotnie wydawało mi się nieprzyjemność, objechać  Czarnogórę, przy czym w żaden sposób do wyjazdu go nie przygotowywałem,  bo o tym, że to własnie na nim będę jechał dowiedziałem sie na kilka  godzin przed wyjazdem. Wtedy właśnie okazało się, że mozna nim spokojnie  zrobić ponad 700 km w ciągu dnia po europejskich autostradach i całkiem  nieźle radzi sobie w terenie. Ale to inna, długa historia opisana w  dziale Podróże. Motocykl sprzedałem w 2010 r. – mam nadzieję, że dobrze  służy aktualnemu właścicielowi.
 Zalety
 
- Wszechstronność
- Małe spalanie, a tym samym, w zależności od stylu jazdy, stosunkowo duży zasięg (pod 300 km)
- Bezawaryjność
- Prostota konstrukcji
 Wady
 
- Kiepskie hamulce !!!
- Zbyt mały bak na wycieczki w pampę
- Zbyt duża masa jak na motocykl typu dual-sport
- Za mała moc (powiedziałbym, że powinien mieć min 50 KM, a przy swojej masie nawet nieco więcej – pod 60 KM)
 Przebieg 10 tyś. km
Ja drugi raz nie kupilbym tego motocykla.