Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Lepi  Akurat głowica czterozaworowa niekoniecznie musi oznaczać oszczędność. Pięciozaworowe Yamaha stosowała też w R1 i się wycofała. Podobno w celu poprawy przebiegu momentu kosztem mocy szczytowej. Co do zawiechy to co masz na myśli? Co tam jest z alu? Wahacz?
 | 
	
 
Ano wahacz, niby drobiazg, ale dla mnie ważny. Widziałem takie połamane. Może się czepiam, ale trudno to pospawać. Z tą 4 zaworową to węszę oszczędności, widziałem 5-kę, to dość skomplikowana konstrukcja i droga, a tu hop siup moduł, mapa zapłonu, wtrysk i po sprawie. 5 ki jeszcze w TDM chyba są. Trzeba uciekać z kosztami, z tąd tyle plastiku, elementów tańszych i mniej skomplikowanych. Produkcja elektroniki kosztuje grosze.
Nowa xtz pali więcej!