|  | 
| 
 Dynojet warto!? Mam pytanko przestrzeliłem stare forum wszerz i wzdłuż i trochie na temat  dynojeta znalazłem ale mam pytanie do Was czarnuchy. Warto czy nie? Stosuje ktosik to ustrojstwo czy nie? Z góry dzięki za odpowiedzi. | 
| 
 Stosuje. Czy warto - zalezy jakie masz priorytety. Jesli ekonomie to nie. Jesli wiecej mocy kosztem zuzycia  paliwa to warto.  Fajnie to dziala z przelotowa koncowka i warto zmodyfikowac obudowe air boxu. Szczegolnie czuc roznice na wyzszych obrotach (5000 i wiecej). Pozdr | 
| 
 W sportach zdarza się bardzo często, brat miał w R1 to wycinał mojego bladego (powiedzmy że tylko na prostej ;) ) i dało się odczuć różnicę. Nie bardzo sobię wyobrażam po co dyno w AT..przecież to kochana Afri do czego innego:oldman:. | 
| 
 Cytat: 
 Innego zastosowania nie widzę. :oldman: | 
| 
 Wjadę nawet wyżej Podosku, ba, jeszcze wezmę na hol opornych:D Co do samych dyno, to jeszcze dochodzi do tego filtr K&N bo z tego co się orientuję w innym wypadku to nie ma sensu. | 
| 
 Tzw I stage polega na zmianie iglicy dyszy i KNa. Tlumik nie jest konieczny. Jesli rowniez tlumik jest aftermarketowy - w zestawie sa jeszcze większe dysze. Srubki skladu nie rusza sie - ma byc dobrze wyregulowana przed wymianą.  Synchro jest konieczne po tych zabawach. | 
| 
 załuż se najpierw przelotówke i pojeździj. jak ci bedie dalej brakowac mocy, to kup sobie wiadro albo XX | 
| 
 Podziękował za sugestie i informacje.. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 Poproszę ze cztery, bom słaby dzisiaj :dizzy: :hello: | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:05. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.