![]() |
Nie dla gmoli GARDA - CRF 1100 DCT ATAS...
Tytułem nawiązałem do wcześniejszego wątku o gmolach tak, żeby zostało dla porównania.
Zainteresowani wiedzą, jak "solidna" jest rama w CFR 1000. W CRF 1100 DCT ATAS 2025 pewnie jest podobnie. Nie trzeba się mocno postarać, żeby zrobić falbankę na ramie i coś w tym jest bo nawet pan w serwisie Hondy przywitał mnie słowami "jeszcze rama prosta" ;). Dlatego też szukałem info w sieci, którego producenta gmole kupić i dla odmiany wybór padł na gmole firmy Garda. I cóż mogę napisać. Szoku nie przeżyłem oprócz tego, że zapłaciłem krotnie więcej niż za podobne dostępne rozwiązania. Płaskownik w dodatkowym elemencie, który służy do mocowania lewej części gmola do przodu ramy trzeba szlifować bo bez tego nie da się przełożyć śruby mocującej przewidzianej przez producenta. Do skręcenia w całość trzeba całą konstrukcję ponaciągać, żeby otwory i śruby trafiły na swoje miejsce. Co ciekawe dotyczy to miejsc, gdzie otwory pewnie celowo są wycięte w kształcie fasoli. Mocowanie gmola pod lampą jest lekko krzywe co powoduje, że lewa i prawa strona jest różnie oddalona od dołu lampy. Prawe dolne mocowanie gmola przy stopce jest blisko dźwigni hamulca i prawdopodobnie dźwignia będzie o nie ocierać. Z pozytywnych rzeczy to instrukcja napisana w sposób jasny i czytelny. Gmole zapakowane bardzo dobrze. Dość lekkie choć oryginalne Hondy do CRF 1000 ATAS też są i mogą raczej służyć jako wieszak niż ochrona. Sprawdzone w rzeczywistości ;) IMHO za tą cenę nie powinno być żadnych problemów z montażem. Producent musi jeszcze trochę popracować nad jakością wykonania bo za tą cenę to powinien być mercedes... Biorąc pod uwagę, że producenci przewidują mocowania swoich produktów do motocykla w tych samych miejscach (bo innych nie ma) to nie widzę różnicy. Przypomniała mi się nawet stara reklama proszku do prania Dosia ;) |
A ja także do Tenerki kupiłem Gardę i wszystko pasowało elegancko, także osłona silnika, była idealnie spasowana. Wszystko przejechało Afrykę i git. Jestem zadowolony z obsługi klienta oraz jakości wykonania. No i cena wcale nie była wysoka, porównując konkurencję.
Może już masz krzywą ramę? :o ;) |
No to faktycznie "udany zakup" :( HEEDy, ponad dwa razy tańsze, osobiście zakładałem bez większych "zabiegów" a nie jestem zbyt biegłbym mechanikiem ;) Dodam jeszcze, że przez blisko 50tyś km nawet najmniejszej falbaneczki nie było na ramie :D
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
No to był żart z tą krzywą Afryką. Outback Motortrek, Touratech, Yamaha. HEED oczywiście są tańsze, ale na Afrykową ramę to ja bym HEED mówił także nie :) |
Cytat:
Moim zdaniem to w przypadku ramy jaka jest w CRF 1000 i 1100 to nie ma znaczenia bo sama w sobie jest delikatna a płacąc krotnie więcej oczekuję choć trochę więcej ;) |
Ja mam zamontowane na CRF1100 "zwykłej" Outback Motortek i jestem bardzo zadowolony. Wyglada wyśmienicie, montaż bezproblemowy. Z oficjalnym sprzedawcą OM można negocjować cenę.
|
Cytat:
Ja jestem zadowolony z Gardy i to jest moja opinia z użytkowania, zakładania etc. Zakładałem już gmole, Hondy, Yamahy, H&B, Henrego, DuH-a więc jakieś tam doświadczenie mam. |
Weź wywal ten wątek albo chociaż zmień nazwę bo ta błędnie sugeruje (przez podobieństwo do analogicznego wątku dotyczącego gmoi HEED) jakoby to było takie same gówno jak gmole HEED. I swoją drogą też mnie dziwi sam ten wątek bo nigdy się nie spotkałem, żeby ktoś na Gardę narzekał, a dużo ludzi to montuje.
Osobiście mam podstawowe Outback Motortek, przekonały mnie dobre opinie i testy producenta na YT :) |
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
Podpowiem, że tamten wątek dotyczył zupełnie czego innego niż to, że wydaje ci się, że gmole garda są zbyt drogie w stosunku do jakości. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.