|  | 
| 
 Czy warto kupić nową WR F Siema.  Szukam opinii na temat ostatnich roczników yamahy WR250/450F, czyli wtrysk i możliwości zmian map przez smartfon. W PL jakoś mało tego , u nas jednak króluje ktm. Niestety nie znam nikogo kto by miał taki sprzęt, a w salonie oczywiście nie posiadają Demo. Jak to się ma do exc450. Jak z trwałością WR F(podają że tam jest tylko 0,9 oleju w obiegu), czy może skrzynia ma osobny obieg? Warto w to iść jako enduro (skrzynia 5biegów) ? Obecnie mam te450ie i powoli myślę żeby zmienić, ale sobie nie pogorszyć ;) | 
| 
 Spytaj Habita z Motorap Wrocław. Ujeżdżał WRki, myślę, że dużo o nich wie.  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
| 
 Cytat: 
 KTM ma dla mnie pozycję totalnie z dupy za sterami i pod kątem ergonomii to Yama i Honda wydawały mi się bardziejsze ale to subiektywne. Osobiście bym popatrzył na CRF450RX (ponoć w PL sprzedaje to Karlik) bo możesz kupić z homologacją której Yamaha chyba nie posiada. O ile to dla Ciebie istotne. Dla mnie to kluczowe bo nie mam zamiaru wozić moto busem ani spieprzać w krzaki jak zobaczę bagiety, za stary jestem. Yamahe miałem w ostatnim wypuście przed modelem wtryskowym i byłem zadowolony, gdybym miał wybierac to bym brał Hondę choć Yama może mieć atrakcyjniejszą cene z racji braku papierologii drogowej. | 
| 
 Z tą pozycją to dla mnie wszystkie tej klasy mają pozycję za sterami taką sobie, trzeba zrobić pod siebie. KTM exc np im nowszy tym wyżej główka ramy i mniej trzeba modzić żeby mieć wyżej kierownicę. Chyba zmienili to po 2017 roku albo nieco później. 1 litr oleju wydaje się mało na 450tkę. | 
| 
 Poszli po rozum do głowy zatem. Ostatnio jak latałem 500 EXC to kiera była tak nisko że w porównaniu z CRF to był dramat. Ale to był bodaj rocznik 2016. Nowymi nie miałem okazji. | 
| 
 WR F można kupić nową z homologacją, jest wtedy o jakieś 5 tysięcy  droższa.  W USA bardzo chwalą WR450F... Wtryskowy exc450f spróbowałem na chwilę i mi się podobało... ale to ktm ;) | 
| 
 Polecam exc bo mam :) WR jeździłem raz. Bardzo dobre wrażenie. Prowadzi się podobnie, kultura pracy może nieco lepsza. Ja bym patrzył na cenę zakupu i późniejszej eksploatacji czyli części i dostęp do akcesoriów jak zbiornik większy, plastiki itp. | 
| 
 WR  jest mało bo od 2017 nie miały chomologacji stare na gaźnikach pancerne sprzęty jeżdżę z gościem co ma taką od kilku lat. | 
| 
 Te stare "pancerne" Wr to maja poważne problemy z trwałością głowic. Łożyskowanie wałków rozrządu oraz 5 tytanowych zaworków w naprawie nie są tanie.  zdrowia | 
| 
 Ja jeździłem trochę WR450 tą już na alu ramie ale jakąs starszą- dla mnie duże nieporęczne moto (ale ja jestem wysoki inaczej)  i 5 biegowe - wolę exc450/500, które w rocznikach od 2014 są naprawdę dobrymi motocyklami Nie wiem jak jest z nowszymi | 
| 
 Wszystkie exc są dobre (poza kilkoma starymi modelami jak exc 400). Z mojego punktu widzenia najlepsze te jeszcze z kopniakiem bo nie strach o rozładowany aku. Od 2017 przestali go montować za to zrobili wyższą główkę ramy. Coś za coś. | 
| 
 bez kopniaka lepiej się prezentuje w tabelkach. Ale można dokupić. | 
| 
 Właśnie chyba już nie da rady zamontować kopajki do tych nowych. | 
| 
 W 450 my2019 kumpla kopniak dołożony przez dealera przed odbiorem cuda z salonu. | 
| 
 Zgoda ale kit z kopajką ponoć już do tych nowych nie pasuje. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:56. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.