|  | 
| 
 LC4 jaki komin? 1 Załącznik(ów) Panowie, pytanie co godnego polecenia zamiast ori wydechu KTM, ktory wazy duzo za duzo i dzwiekiem tez nie porywa? | 
| 
 Ja bym zaproponował od lc4 wersja SC lub SXC z lat ok +,- 2000.Są lekkie i pasują (lewa strona), warto też wyrzucić tłumik wstępny na kolektorze i założenie S-rury. Ja tak miałem w SC z 99-00r. Po przewinięciu tłumika nową wełną nie było zbyt głośno a dźwięk był miękki, "niemetaliczny". Jeździ już 3ci rok u mojego kumpla. | 
| 
 Hm.., o tym nie myslalam, chociaz znajomy w SC faktycznie ma cos mniejszego. Nie powiem, ze nie myslalam o Akrapie, ale wydech w cenie 1/3 motocykla to chyba przerost formy nad tresci, choc milo jak piesci ucho, podobnie jak Yoshi..no ale.. :) a S-rura co takiego ma w sobie? | 
| 
 Jakby co mam s rure z katalizatorem, mozna przerobic na przelot | 
| 
 S-rura to sama rura prowadząca z kolektora( z prawej str) do tłumika z lewej.Bez katalizatora(waga). | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 SXC albo HXC lub jakiś Sebring lub inny dedykowany aftermarketowy. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Wpisz KTM HXC ;)  Do 2000roku był HXC a później SXC. Były to lekkie seryjne kominy do LC4 w różnych wersjach: homologowane lub nie. | 
| 
 Komin HXC był w kilku wersjach, od lekko zblokowanego przelotu po full open. Komin z SXC to komin nieprzelotowy, lekki ale zdławiony, bez fabrycznych zestawów końcówek. Mamy SXC, ale kupiłem HXC. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:50. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.