|  | 
| 
 Crosstourer- za i przeciw. Podoba mi się, a potrzebuję coś na asfalt. Moja 04 jest spoko, ale szkoda jej na darcie 160/170km/h. Bo to jest jej max. Zatęskniło mi się za Alpami i stąd ten dylemat. Niestety wiadomości w necie mało, więc podpytam tu. Ktoś ma/miał? Może znajomy ma? Macie jakieś zdanie na temat tego modelu? Za wszelkie podpowiedzi dotyczące innych motocykli dziękuję. Wiem że wybór w podobnych pieniądzach jest spory, ale chcę Hondę i koniecznie na szprychowych kołach. No więc... ktoś, coś...? | 
| 
 Sam nie mam ale znam kogoś kto kogoś zna i ten mi powiedział że tamten powiedział że Crosstourer urywa doopę. Mega wygodny, szybki, doskonała ochrona przed wiatrem. Piec o ogromnej kulturze pracy. Będzie Pan zadowolony. | 
| 
 Kolega w tym roku odbył dwutygodniową podróż w Alpy na swoim Crostourerze (szprychowane koła) w automacie i zarówno on jak i jego Żona byli mega zadowoleni. Dwie inne osoby jechały na Hondzie CBF 1000A z 2012 chyba oraz BMW 1200 GS z 2015 roku. Crostourer był najwygodniejszy na długie przeloty i jednocześnie najszybszy (jeżeli chodzi o utrzymanie wysokiej prędkości względem komfortu podróżowania). Na Youtubie znajdziesz film z wyjazdu w Alpy (Marcin S.) i zauważysz że Crostourer jest mega pakowny. Dodatkowo dodam, że przy moim wzroście 170 cm spokojnie idzie ogarnąć sprzęta i jest bardzo wygodny. Jednakże nie jeździłem z zapakowanymi kuframi więc nie wiem jak z takim zestawem turystycznym się sprawuje. Acha - kufry mój kolega ma aluminiowe i na wierzch jeszcze dokupił torby przypinane do kufrów :) Z pełnym ładunkiem spokojnie przekracza "dopuszczalną ładowność" a zawieszenie spokojnie sobie radzi :) PS: Kolega użytkuje Crosstourera od roku a przed jego zakupem (używany) objeździł w trójmiejskich salonach wszystkie turystyczne maszyny. Z porównania wszystkich wnioskował że Crosstourer jest idealny. Multistrada też mu bardzo przypasowała ale już pasażerka nie była taka zadowolona :) | 
| 
 Trudno będzie o opinie użytkownika bo bardzo mało tego jeździ w Polsce. Też mi się podoba i chętnie poznam opinie kogoś kto jeździ. | 
| 
 Przejechałem na VFR1200X DCT 2014 - 15 000 km.  Jeśli masz jakieś konrektne pytania pisz śmiało :) - odpowiem. | 
| 
 Poczytaj troche posty dj.1.On nim w krotkim czasie 150tys nawinal i byl zadowolony.Od siebie dodam ze jakis czas temu zachorowalem na ten motocykl.Wszystko jest w nim na ZA.Napewno wolalbym jego niz jakies gejesy Tenery czy inne podobne Triumphy.Dlatego sie nim przejechalem,300km po kretych drogach i powiem ci,ze jak dla mnie czar prysnal.Nowa CRF jest jak dla mnie o niebo wygodniejsza i pasujaca do mnie.Mowie to zupelnie subiektywnie.Niemniej jednak obejrzalem wszystko co bylo w YT i jakbym mial kupowac tego typu motocykl to wybralbym wlasnie jego.Osobiscie poczekam na nowy model,bo chyba w koncu ktos w Hondzie zorientuje sie ze tluka go juz od dekady.Mam znajomych co go maja i sa bardziej niz zachwyceni.Tak wiec zycze powodzenia :Thumbs_Up: | 
| 
 Dzięki Panowie za odpowiedzi. Dodam tylko że mam 187cm wzrostu, ważę proporcjonalnie, jeżdżę sam i bez kufrów bocznych. myku. Co w tych zakrętach Ci nie odpowiadało? | 
| 
 Cytat: 
 Fajna zabawka. A raczej muł do ciężkich zadań i dalekich tras, który raczej się nie męczy. I jeśli zapotrzebowanie na wachę Cię nie boli to ustaw się na jazdę próbną i nawet się nie zastanawiaj - bierz! Aha! Ja jeździłem automatem i nad takim też się zastanawiałem. | 
| 
 Co do DCT, to muszę spróbować. Nie wykluczam. | 
| 
 Jedyne minusy tego moto (dla mnie) to: - V4 w serwisowaniu tani nie jest (duży serwis w hądzie tu w UK to ok 600 paundów :mur:) - ciężkie cholerstwo jest jeśli trzeba gdzieś przetaczać, pchać itp | 
| 
 Fakt. 50kg. więcej od mojej babci. Może jacyś mechanicy mieli na warsztacie Crosstourera i się wypowiedzą na tematy serwisowo-mechaniczne? | 
| 
 Mialem dokladnie takie uczucie jak napisal Novy.Jakbym siedzial na ciezarowce.I nie moge powiedziec zeby kladl sie w zakrety.Wrecz przeciwnie.Pomimo ze nie lubie gejesow to GSA wodniakiem nie szlo jechac prosto bo sam w nie wchodzil i uwielbialem to.Byl nawet lepszy niz 1190 Adv.A Crosstourer dla mnie to transatlantyk.Te 130KM to tez nie powalaja bo motocykl swoje wazy,ale wystarcza w zupelnosci.Ale i tak mi sie podoba i nadal jestem na fejsie na jego stronach. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Również bardzo mi się bydle podoba. Widzę to moto u mnie jako nastęlcę varadero. | 
| 
 Mnie wciąż meczy 1290R.. Tak aktywne poczucie bezpieczeństwa na asfalcie tylko na nim czułem..;) | 
| 
 Ja sie nie znam wiec sie wypowiem.  Kolega Pawel co jezdzil duzo i zawsze cenil BMW GS za prowadzenie i pizde kiedys przejechal sie CT jakies 400km w sloneczna sobote bo mial na salonie. Przy wieczornym piwku powiedzial: o ja j... ale fura! | 
| 
 Spalanie na trasie dużo wyższe niż Varadero. Bliskie 6L/100km | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 pewnie tak. cudow nie ma troszke tam tej techniki nawkladali - ale jaki wspolczesny duzy motocykl nie jest skomplikowany? to nie czasy chlodzonych powietrzem XV1100 czy XS :) | 
| 
 Klamka zapadła. Pozdro. | 
| 
 Wrzucę kolka filmików na które udało mi sie trafić na YT, z "testami" Crosstourera: https://www.youtube.com/watch?v=pIwnk0eaDPE https://www.youtube.com/watch?v=VLN_oe_PLmI https://www.youtube.com/watch?v=JeOOLbbobfg https://www.youtube.com/watch?v=OYxpJo4rOfQ | 
| 
 Cytat: 
 Artur dał mi cynk na priva i wszystko co powiedział zgodziło się w 100 procentach! Pozdro Artur! Zrobiłem nim ponad 500 km. Skrzynia DCT jest spoko. Nie musiałem się jakoś specjalnie przyzwyczajać. Jeździ się bajecznie, nie czuć wagi, wolne manewry bez problemów a w zakręty wchodzi jak marzenie. Przy wyższych prędkościach jest paliwożerny, ale przy afrykańskich (do 160km/h) pali mniej od RD04 (wg wskazań komputera). Zadowolony to mało powiedziane. Jestem zachwycony! http://allriders.pl/uploader/gallery...479033fd43.jpghttp://allriders.pl/uploader/gallery...fc150fb5d2.JPGhttp://allriders.pl/uploader/gallery...1f53634ab3.JPG | 
| 
 Bardziej niz gratuluje :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:.Mam ta sama kombinacje Bagster-Kahedo.Milej jazdy! | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Mój jest 2013. Problemów żadnych. Jedynie lagę musiałem przepolerować. Eksploatacyjne w normie. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Tyran jak się sprzęt sprawuje? Ile masz wzrostu? | 
| 
 Miałem manuala,można powiedzieć;cyt.myku...funkel nówka nie śmigana. Zajebisty motór ,sprzedałem z myślą o NAT,kupiłem NAT i czar prysł. Jeszcze kiedyś sobie kupię dla ; fantastyczna praca silnika,hamulce,przyspieszenie ....Moja Madzia mówi; jedyny motor,prawdziwy motor. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 DCT, rzecz gustu. Ja mam i chwałę, ale z manualem też jest (podejrzewam) super. Cóż gadać, Honda to Honda. Cytat: 
 ale wiele się na niej nauczyłem. | 
| 
 A oni go jeszcze robia? Na stronie Hondy jest tylko rocznik 2016 | 
| 
 Spotkałem teraz chłopaków co tym Pamir objeżdżali. Powiem, że masy tego nie czuć a wręcz subiektywnie wydaje się lżejsza od Afryki. Gdybym stał przed wyborem turystyka Afra/Crosstourer to ani chwili bym się nie wahał i brał CT. W teren nadaje się tak samo do doopy jak Afryka za to na szosie bije ją na głowę. Komfort o niebo większy i jazda z pasażerem nie boli tak jak w AT. Piec chodzi bajecznie, zapas mocy i momentu ogromny. Taki GS od Hondy. Jak dla mnie super. | 
| 
 Cytat: 
 Z tym odczuciem masy to trochę cię poniosło... jednak, silnik ma cug od dołu po czerwone, praktycznie liniowy, po winklach jest mega neutralny jednak troszkę siły potrzeba żeby go przerzucać z winkla w winkiem, kardan troszkę czuć, przy przyspieszaniu lekko podnosi tył, ale jest 10000razy lepiej niż w straych GS za to gorzej niż w xtz 1200. Zaskoczeniem dla mnie było zawieszenie, na dziurawych asfaltach spodziewałem się, że będzie tłuklo, a tu było naprawde komfortowo, do tego nic nie tracił na szybkich winklach. Ogólnie moto nie dla mnie i obawiam się, że do jazdy bliższej by sie po prostu szybko znudził, jest do przesady poprawne w każdym calu, co do dalekiej turystyki jest plusem, na miejscu może być wadą. | 
| 
 Obaj wiemy, że to wielka i ciężka krowa. Subiektywnie wydaje mi się lżejsza bo mam pewniejsze podparcie dla nóg. Do turystyki miód a na miejscu to i tak lepsza okazuje się słaba i lekka 250 niż mocna AT ;). | 
| 
 Chyba, że ma się 192 i ponad 100kg. | 
| 
 To bez znaczenia. Po ruskich górach chłopy Twoich gabarytów latają na XR250. | 
| 
 Dla mnie ma miałęm drz400 i po kilku wyjazdach nie mogłęm na nią patrzeć... jak na nią wsiadałęm to tak jakby mnie ktoś w dyby zapiął...mimo to że miałę podniesioną kanapę i kierę. Każdu lubi co innego, ja lubie się dużymi w terenie męczyć, inny małymi na asfalcie. | 
| 
 Tyran masz jeszcze crosstourera,dużo na budziku,jakieś awarie?:) | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 On się po prostu był przejechać. Taki test to se można wsadzić w ... No wiecie gdzie. | 
| 
 Ja nadal od lat czekam na nowy model.Jak sie pojawi biore na raty bez pierwszej wplaty.:D | 
| 
 Cytat: 
 I jakoś tak mnie zniechęcili do CT... | 
| 
 W zeszłym roku sam pisałem/dzwoniłem po salonach pana H w PL.Chciałem CT na testy. Nigdzie nie ma. Kupiłem 1050ADV ale będę wystawiał i szukał czegoś. Crosstourer jest na samej górze listy marzeń. | 
| 
 Panowie, odpowiedź jest w normie Euro 5, której Crosstourer (i inne modele Hondy) nie spełnia, więc jak ktoś jest zainteresowany kupnem nowego CT to brać to co jest, bo więcej nie będzie.  Cytat: 
 https://www.bennetts.co.uk/bikesocia...k-end-life-run | 
| 
 Sąsiad ma CT z manualem, 70tys nalatane, jesienią robił łożysko pod tylnym amorkiem, oprócz tego tylko eksploatacja. Jeździłem nim trochę, zajebiste moto, gdyby nie wyszła crf1100 to bym brał na 100% CT. Super wygodna kanapa i pozycja, z dużą szybą hondowską i deflektorami cisza na kasku, ale przede wszystkim ta V4ka, ja pierd... zapalasz i prawie nie czuć wibracji - jak koledzy pisali morze mocy i momentu niemalże od wolnych obrotów, no i wał. Z minusów to pali jakieś 2l więcej od mojej afry i oczywiście jest ciężka. Przy zatrzymywaniu trzeba się pilnować żeby noga nie wpadła w jakąś dziurę / koleinę itp..  nie idzie utrzymać jak się zacznie walić. Jak się tylko ruszy to poczucie ciężaru znika, ja nie czułem problemów przy przerzucaniu pomiędzy winklami, a jakiś wielki i wysportowany nie jestem 181cm i 100kg :D Mi dużo bardziej pasuje CT niż duża tenerka, Tenże sam sąsiad ma jeszcze piękną VFR1200 (na sprzedaż btw), ta sama V4ka ale 40 kucy więcej qrwa mac - jego egzemplarz ma już kontrolę trakcji bo bez tego bym się bał - to nie jeździ to zapier...la, jak dla mnie nawet za bardzo, a przy tym znowu nie trzeba kręcić obrotów, wszystko od samego dołu. zero wibracji - te silniki to po prostu cudeńka. Szkoda ich :( | 
| 
 Gdzieś czytałem że następcą Crosstourera ma być 1100x z piecem od Afryki. Czyli zamiast fajnego V4 dostaniemy dychawiczny R2. Jakbym się przymierzał to brałbym co leży na półce bo to już nie wróci. | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Znalazłem. Wizualnie mi się nawet podoba choć CT to nie jest. https://www.hondaprokevin.com/pictur...-cb-1100-2.jpg https://www.hondaprokevin.com/pictur...-cb-1100-1.jpg | 
| 
 Z wyglądu to taki trochę konkurent Tracera 900. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:45. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.