|  | 
| 
 Porównanie CRF 300 do KTM 390 Adventure. Ma ktoś porównanie CRF300L do KTM390 Adventure? Jakiś wnioski? Wiadmo, Honda zawsze lepsza ;) ale dlaczego? | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Zanim kupiłam crf wzięłam na godzinkę Ktm 390. Nie widzę tego w offie. Na asfalcie fakt, czuć wincyj mocy ale w terenie w ogóle mi to moto nie siadło.   Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
| 
 Zrobiłem Wam nowy wątek. Pozdro.:at: | 
| 
 Ja widziałem co gość pojechał na Syberie na hajce a ja mazurskie szutry i piachy musiałem pokonać B12. Po lesie w wieku lat 20 jeździłem na skuterze Peugeot 157b a pierwsze górki w mojej okolicy zdobywałem na FT500, zobaczcie jakie to zajebiste enduro. Na plastikowych oponach szosowych, siedząc.  Nie wiedziałem wtedy ze można mieć stustronicowy wątek o oponach i ze może być komuś potrzebny. Się chce to się da ale dla mnie to taki suv niby no i wyglądu za grosz. Lane kółka, mały prześwit, 19 cali. Trochę zniewieściało pojęcie dual sportu w tym wydaniu. Fe!!! | 
| 
 Jeśli chodzi o CRF-ke i jej zapędy jako dual to się nie zgodzę że jest słabo.  Naprawdę tym motocyklem da się przemieszczać w systemie mieszanym i 200 km asfaltem też da się zrobić z bananem. Kolejną rzeczą która jak dla mnie przemawia za Hądą to mniejszy potencjał awaryjności a jak jesteśmy z dala od domu to jest to duży + | 
| 
 To mały turystyk a nie dual. Chba że dual szutrowy | 
| 
 Przecież to widać że źródłem to tego KTMa jest szosowe moto, odwrotnie od małej CRF.  Widziałem jak po takich drogach wyjątkowo uparci "jechali" na V-Stromach 650. Dać się da ale nie o to chodzi. Z drugiej strony, cały segment "adwenczer" to coraz bardziej SUVy, coraz mniej siermiężne terenówki jak 990ADV np. O ile w motoryzacji na 4 koła SUVów nie lubię, nie uznaję, nie podobają mi się, o tyle od paru lat sam motocyklowymi SUVami jeżdżę - patrz DL650 a obecnie GS1200. I jeżdżę po czarnym lub twardym szutrze.. | 
| 
 Osobiście bym wziął Hondę. Dla mnie oba te motocykle są zdecydowanie za małe a jestem raczej nikczemnej postury. Na obu siedzę jak na psie. Z tej dwójki Honda ma przewagę 2 garów a KTM jest zdecydowanie lżejszy. Kto co lubi. | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:53. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.