|  | 
| 
 Triumph Tiger 800 XCX Drodzy użytkownicy, właściciele i znawcy takiego sprzętu jak Triumph Tiger 800 XCX  (nie X C) Od dawna chodzi mi po głowie, przeczytałem ile znalazłem i oglądałem o nim prawie wszystko. Ma bardzo dobre opinie i parametry a dalej u nas mało popularny-nie będę pisał osiągów itp. Bardziej zależy mi na  jeździe  w terenie i bezdrożach . Czy warto wydać 25-30 tyś . | 
| 
 Z perspektywy użytkownika Tigera 800XC oraz Yamahy WR250R muszę napisać, że Tiger do jazdy w terenie nie nadaje się zupełnie.  Moim zdaniem szkoda kasy oraz ładnego i porządnego motocykla. XCX i XC różnią w zasadzie elektroniką sterowania silnikiem i ABS-em. Seryjne przednie zawieszenie Tigera jest zbyt twarde nawet do jazdy po wyboistych szutrach. Komfort jest tylko na równych drogach. Pozdrawiam | 
| 
 Tak się nadaje do jazdy po bezdrożach jak każdy ciężki motocykl. Zawieszenie można poprawić ale dalej to klockiem pozostanie. Nie wiem w jak ciężkim terenie chcesz śmigać. Kilka razy władujesz się w błoto albo położysz sprzęt to sam ocenisz czy Ci się podoba. Mój kolega Triumfem co prawda XC przejechał i Tukana i Touratech'a i dał radę. | 
| 
 Mocno swego czasu rozważałem Tigera 800, tego z początku produkcji. Ale doszedłęm do wniosku że na nic mi własności terenowe bo ja z jazdy po terenie ciężkim klockiem wyleczyłem się dawno temu. Na asfalt to zapewne ciekawe i mocne moto.  A z ciekawości skoro mamy użytkownika 800tki - jak wygląda spalanie? Naczytałem się że wciąga od 6 do 8L czyli sporo. Pozdrawiam zimny | 
| 
 Dokładnie spalania nigdy nie liczyłem. W tej chwili wskaźnik na kokpicie pokazuje 5.2 l/100km, nie przypominam sobie aby pokazywał więcej niż 6 l/100 km ani mniej niż 5 l/100km.  Byłem na dłuższej wycieczce razem z F850R - spalanie było bardzo podobne. Mam świadomość, że wprawny kierownik będzie w stanie znacznie podwyższyć spalanie. Pozdrawiam | 
| 
 Cytat: 
 Ja zazwyczaj jeżdżę w komputerze na opcji "zasięg" ale nigdy nie widziałem średniego spalania poniżej 6,5l/100km. Pewnie do 8l/100km się zamknie;) Naprawdę jest czym jechać. | 
| 
 Bardzo fajny, mocny i elastyczny sprzęt, ujeżdżam 800XC. Moto średnio-słabe w teren, ale pewnie i goldasem sprawny kierownik poradzi.  Spalanie najwięcej mi wyszło 6,8 l (ale z kuframi i powyżej 140 km/h), normalnie w granicach 6 litrów się mieści, wir w zbiorniku powyżej 140 km/h. Ładnie gada z LeoVincem na oryginalnym tłumiku - porażka, jak skuter. 800 XCX za 30 tysi to godnego nie dostaniesz. | 
| 
 Dzięki za odzew. Wygląda to u mnie tak że obecną Afryką xrv mam czwarty sezon i poprzednią  xrv też miałem cztery lata. Bardzo mi  leży do dziś,nawinołem trochę kilometrów i nie unikam Ukraińskich połonin czy ciężkiego terenu-wręcz go szukam. Poprostu chcę sobie odmienić motocykl. Tylko jednego się boję - żeby Tiger nie był gorszy od Afryki 🤔 | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:31. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.