![]()  | 
	
		
 Usunięcie ABS tył 
		
		
		A po cholerę to trwałe usunięcie abs'u z tyłu? 
	To się wyłącza. Czuć po planach, że zima już za rogiem :) Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka  | 
		
 Mada - masz już ten zintegrowany układ hamulcowy, że jak hamujesz nożnym, to przód też hamuje? (w innej marce mam taki i zastanawiam się jak to rozpiąć) 
	 | 
		
 Dla mnie abs z tyłu to upośledzenie jazdy na moto, nie mogę sobie nadrzucić tyłu, a nie daj boże jak parę razy zapomniałem wyłączyć go na szutrach czy w terenie:vis: 
	Afra nie ma dual cbs. Takie heble ma np. varadero. Prosta sprawa wywalasz wszystkie przewody i dajesz jak w normalnym moto, od pompy do zacisku i tyle.  | 
		
 Skoro ten układ już funkcjonuje to wydaje mi się że drobna modyfikacja powinna załatwić sprawę. Podpiąć przełącznik który niezależnie od zapłonu będzie rozłączał układ ABS na tyle. Raz wyłączasz i masz stale off lub on. 
	 | 
		
 Cytat: 
	
  | 
		
 Wyłącznikiem dla tej funkcjonalności jest wyłącznik zapłonu po kluczyku bo kill switch chyba nie dezaktywuje ABSu (nie sprawdzałem). Nie znam się na elektryce ale w teorii to proste :D choć wiadomo, że w praktyce to może być różnie. 
	 | 
		
 Plan jest taki żeby zaślepić wyjście od pompy abs na tył i dać przewód pompa-zacisk bezpośredni i to w czerwonym kolorze żeby jeszcze lepiej hamował;) 
	 | 
		
 No i to wydaje sie byc jedynym slusznym rozwiazaniem jesli chcesz miec na stale odciety ABS na tylnim kole. W innym przypadku by zrobic to na zasadzie wylacznika elektronicznego bylo by spore wyzwanie, mozliwe ze z koniecznoscia programowania sterownika.  
	Pytanie tylko co na to ubezpieczyciel powie w razie w? Po wycieciu ABS z tylnego kola lamiesz podstawy homologacji :)  | 
		
 Nie będzie się świecić kontrolka... a nie wierze że będą sprawdzać którędy idzie przewód hamulcowy... 
	 | 
		
 Mada - ale jaki jest sens takiej modyfikacji?  
	Jeżeli chciałbyś całkowicie wywalić ABS w celu zejścia z wagi - rozumiem. Jeżeli tył jest odłączany opcjonalnie, to po co go odłączać na stałe? Boisz się zawodności układu załączania? ps: w tym dualnym układzie pompa na tył i przód jest jak w ludzkich motocyklach? Nie wiem, czy któraś (ta uruchamiana nogą? ) nie jest większa, żeby obsłużyć tył i przód.  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:45. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.