Vooytas
10.05.2011, 06:45
Aby kolejne osoby remontujące silnik nie popełniały tego samego błędu :Sarcastic:.
Na własnej skórze przekonałem się że w leciwych silnikach (mój jest prawdopodobnie z 92 roku) warto zamówić o-ringi które uszczelniają tulejkę miedzy cylindrami, o-ring uszczelniający pompę wody (wejście rurki chromowanej, uszczelnienie połówki i sama tuleja pompy) oraz wylot płynu z przedniego cylindra ( z przodu). Niestety o tym nie pomyślałem zamawiając części i poskładałem wszystko na starych. Oczywiście pojawiły się wycieki.
Już błąd naprawiłem. Piszę bo może następna osoba zaoszczędzi dniówkę zamawiając przy okazji tych kilka gumeczek.
Tak wyglądały stare uszczelki.
Na własnej skórze przekonałem się że w leciwych silnikach (mój jest prawdopodobnie z 92 roku) warto zamówić o-ringi które uszczelniają tulejkę miedzy cylindrami, o-ring uszczelniający pompę wody (wejście rurki chromowanej, uszczelnienie połówki i sama tuleja pompy) oraz wylot płynu z przedniego cylindra ( z przodu). Niestety o tym nie pomyślałem zamawiając części i poskładałem wszystko na starych. Oczywiście pojawiły się wycieki.
Już błąd naprawiłem. Piszę bo może następna osoba zaoszczędzi dniówkę zamawiając przy okazji tych kilka gumeczek.
Tak wyglądały stare uszczelki.