View Full Version : komputer do afryczki
http://allegro.pl/mgi-f103-wyswietlacz-biegow-z-ekranem-lcd-i1201603965.html
ciekawe to, to coś. sprawdzał ktoś w naturze?
Na 100 procent nie kupię. Słowo "Detekcja" pojawiające się w drugim akapicie poniżej wymienionych (rozlicznych) zalet onego przyrządu kojarzy mi się z defekacją...
AmberBamber
22.09.2010, 00:05
hmmmm.... chyba nie pójdzie...
" Czy będzie pasował do mojego motocykla?
Wyświetlacz pasuje do każdego motocykla który spełnia jeden z warunków:
Posiada czujnik biegu (większość Kawasaki i Suzuki). Należy wtedy zastosować wyświetlacz w wariancie "GS"
Nie ma czujnika biegu, ale posiada impulsator prędkości w skrzyni biegów (tzn. nie ma prędkościomierza na linkę). Do takich motocykli przeznaczone jest urządzenie w wersji podstawowej"
ale "komputerek" ciekawy :) choć nie wiem czy do AT to nie przerost formy nad treścią... mi by się przydał sam czujnik biegów.
banditos
22.09.2010, 09:33
I termometr ma;)
cos podobnego Rafro probuje wyprodukowac a tu prosze, wyswietlacz gotowy!
randal 76
22.09.2010, 21:37
no ale niema licznika zużycia paliwa:smoking:
banditos
22.09.2010, 22:26
Pewno dlatego ze AT nie posiada wtrysku;)
akurat w obecnej dobie zrobienie wtrysku w AT to koszt 1000PLN. bez problemu. tylko czy ktoś chce...
gotowy zestaw do montażu i chodzi jak złoto.
matjas
AmberBamber
23.09.2010, 09:17
o a gdzie taki wtrysk sobie skołować?
akurat w obecnej dobie zrobienie wtrysku w AT to koszt 1000PLN. bez problemu. tylko czy ktoś chce...
gotowy zestaw do montażu i chodzi jak złoto.
matjas
Jakieś 25tyskm i się zwróci.
Pierwszy raz slysze o wytrysku do AT. Moze jakies namiary?
Jakieś 25tyskm i się zwróci.
Albo padnie :D
Albo padnie :D
nooo wszystko zależy od jakości , w samochodach robią setki tyskm i działają zważywszy na 2x większe obr w motocyklu niech będzie to połowa.
Czyli wychodzi że te 200 tys km w motocyklu powinny spokojnie zrobić.
Jeśli do tego ciut podnieść sprężanie w połączeniu z niemal idealnym dawkowaniem można by uzyskać z 10KM extra i minus 1.5 litra na setkę.
Raczej z 3 konie mniej jak wiecej i mniejsze spalanie wiadro gaźnikowe ma 98 koni a wtryskowe 94 z tego samego silnika. Do tego gaźnikowe ma lepszego kopa po otwarciu pełnego przepustnic. Ja zostaje przy gaźniku narazie. Przynajmniej mogę sobie sam ustawić dawke paliwa pod moj zużyty silnik. :Thumbs_Up:
Co do seryjnego wtrysku nie mam zastrzeżeń ale w przeszczep to już nie ufam.
Raczej z 3 konie mniej jak wiecej i mniejsze spalanie wiadro gaźnikowe ma 98 koni a wtryskowe 94 z tego samego silnika. Do tego gaźnikowe ma lepszego kopa po otwarciu pełnego przepustnic. Ja zostaje przy gaźniku narazie. Przynajmniej mogę sobie sam ustawić dawke paliwa pod moj zużyty silnik. :Thumbs_Up:
To nie z powodu wtrysku tylko ekologii mają mniejszą moc.
Jeśli ustawisz wtrysk na moc i dopasujesz odpowiednio mapę zapłonu oraz wtrysku to uzyskasz więcej niż na gaźniku przy mniejszym spalaniu.
pierwszy z brzega link z dwoma garami - w sumie to też jako ciekawostka: Dniepr na szprycy ;)
http://www.youtube.com/watch?v=E-pqcCAoZok
system zwie się Megasquirt. link do producenta tutaj:
http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Rambo - obawiam się, że tutaj też możesz wszystko ustawić pod swój silnik. Po prostu nie śrubką tylko 'ęterem' ;) I zapomniałeś jeszcze dodać Rambo jaka jest różnica w spalaniu Wiadra na gaźnikach i na wytrysku. Bo chyba jakaś jest nie? :osy:
Patent bardzo fajny tylko ten komputer trochę wielki.
Matjas
p.s. jak kto uzna to może z tego wtrysku akcesoryjnego możnaby nowy wątek założyć. IMO rzecz bardzo ciekawa.
Ciekawy temat z wtryskiem. Czy ktoś już tego używał?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.