PDA

View Full Version : Paliwo przelewa komory p³ywakowe


PawelZDR
06.06.2010, 19:48
Witam!
Zaworki iglicowe ok szczelne i podmieniane na drugie bez rezultatu,p³ywaki ca³e.Czy kto¶ wie jak jest osadzony korpus zaworka w samym ga¼niku ,czy jest na wcisk i ma byæ szczelne, czy mo¿e jest tam jaki¶ o-ring?Zaczynam podejrzewaæ ,¿e paliwo idzie bokiem miêdzy korpusem zaworka a samym ga¼nikiem bo nic innego na razie nie przychodzi mi do g³owy.Same zaworki ,wszelkie powierzchnie i szczelno¶æ sprawdzi³em jak siê nale¿y wiêc teraz czas na inne pomys³y.

Babel
06.06.2010, 20:40
Witam!
Zaworki iglicowe ok szczelne i podmieniane na drugie bez rezultatu,p³ywaki ca³e.Czy kto¶ wie jak jest osadzony korpus zaworka w samym ga¼niku ,czy jest na wcisk i ma byæ szczelne, czy mo¿e jest tam jaki¶ o-ring?Zaczynam podejrzewaæ ,¿e paliwo idzie bokiem miêdzy korpusem zaworka a samym ga¼nikiem bo nic innego na razie nie przychodzi mi do g³owy.Same zaworki ,wszelkie powierzchnie i szczelno¶æ sprawdzi³em jak siê nale¿y wiêc teraz czas na inne pomys³y.
A drugie zaworki wsadza³e¶ nowe ??
Ja mia³em podobnie niby szczelne jak siê wyjê³o a po wsadzeniu ga¼ników do moto la³o siê jak diabli. Dopiero wymiana na nowe pomog³a.

PawelZDR
06.06.2010, 20:42
w³a¶nie nowe i dalej siê leje

podos
07.06.2010, 08:42
a moze pompa od 90-setki? Z duze cisnienie daje i przelewa gór±?

PawelZDR
07.06.2010, 12:51
Pompa jest org. tak¿e ci¶nienie odpada.W drugiej mam Pierburga który ma deko wy¿sze ci¶nienie, pompa pracuje ca³y czas i tam jest sucho.

podos
07.06.2010, 13:23
Jak wyjmiesz gaznik to p³ywak podnie¶ do góry tak aby zamkn±³ sie zawór. Dmuchnij ustami w rurkê doporowadzaj±c± paliwo. Jak nie pójdzie to znaczy zaworek jest szczelny i musisz szukaæ dalej. Sprawdz p³ywaki na okolicznosæ podwieszania siê. I przede wszystkim jak sika? Przewodem przelwowym pod motocykl?

Babel
07.06.2010, 13:38
Jak wyjmiesz gaznik to p³ywak podnie¶ do góry tak aby zamkn±³ sie zawór. Dmuchnij ustami w rurkê doporowadzaj±c± paliwo.
D..pa jak tak robi³em i by³o szczelnie jak dmucha³em a po za³o¿eniu ga¼ników siê la³o - jak pisa³em u mnie wymiana pomog³a. Nie wiem dlaczego tak siê dzia³o ale Dzieju ¶wiadkiem bo mi pomaga³ :)
Mo¿e za s³abe mam p³uco ;)

PawelZDR
07.06.2010, 17:04
Jak wyjmiesz gaznik to p³ywak podnie¶ do góry tak aby zamkn±³ sie zawór. Dmuchnij ustami w rurkê doporowadzaj±c± paliwo. Jak nie pójdzie to znaczy zaworek jest szczelny i musisz szukaæ dalej. Sprawdz p³ywaki na okolicznosæ podwieszania siê. I przede wszystkim jak sika? Przewodem przelwowym pod motocykl?

Pisa³em ju¿ ,¿e to mam sprawdzone i jest na bank OK.Zaworki podmieni³em na nowe z Larssona ale to tylko trzpieñ z kawa³kiem gumy wiêc musi byæ OK.Sika wê¿ykiem przelewowym czyli poziom jest ponad rurkê odprowadzaj±c±.Jutro to rozmontujê jeszcze raz i mam nadziejê znajdê winowajcê takiego stanu.

mirkoslawski
21.11.2012, 06:57
Podepnê siê pod ten temat - u mnie przelewa lewy ga¼nik - wymieni³em zaworki iglicowe na nowe, p³ywaki chodz± lu¼no, nie widaæ uszkodzeñ (BTW - jak sprawdziæ ich szczelno¶æ? podtopiæ w wodzie?), komory wygl±daj± czysto, gniazda (okiem "znafcy przez f" czyli moim) te¿ ok. Za³o¿y³em u-rurkê na razie...czy mo¿na kupiæ same p³ywaki? czyta³em w jakim¶ w±tku, ¿e "czasem pomaga pizniêcie ¶rubokrêtem w komore p³ywakow±" - pizn±æ?:)

Dzieju
21.11.2012, 07:31
Lewy ga¼nik? to masz boksera :)
Je¶li p³ywaki bêd± nieszczelne to bêdziesz mia³ w ¶rodku benzynê.Jak ju¿ chcesz je topiæ w celu sprawdzenia szczelno¶ci to dlaczego w wodzie a nie w Pb?
Do tego s± one na tyle lu¼no osadzone (przynajmniej u mnie) ¿e podwieszanie nie jest mo¿liwe.
Je¶li p³ywak chodzi swobodnie , nie zawiesza siê i jest szczelny to jedynym pozosta³ym elementem zatrzymuj±cym paliwo jest zaworek iglicowy.
Mo¿e u ciebie ju¿ siê wyk³epa³ albo po prostu podszed³ jaki¶ farfocel i przez to nie domyka.

Mhv
21.11.2012, 07:39
Dok³adnie, obstukanie komory p³ywakowej pomaga czasem na chwilê jak co¶ pod zaworek podejdzie i zaworek siê nie domyka. Ja bym zacz±³ od porz±dnego czyszczenia (najlepiej ultrad¼wiêkami). Potem obejrza³bym dok³adnie - szczególnie powierzchniê styku zaworka z przyp³ywem. P³ywak mo¿na sprawdziæ w czymkolwiek, najlepiej w tym w czym p³ywa.

mirkoslawski
21.11.2012, 08:23
zaworki mam nowe - wiêc z nimi na pewno ok. Ga¼niki w maju czyszczone u Szynszyla ultrad¼wiêkiem...p³ywaki chodz± lu¼no, bez oporów...jak patrzy³em na komorê - jak dla mnie by³a czysta i ok no ale ja jestem "mechanik domoros³y";) no có¿ - w przysz³ym sezonie muszê daæ to komu¶ do oblukania chyba...czy u-rurka w jaki¶ sposób szkodzi krowie? bo za³o¿y³em j± na razie likwiduj±c przelewanie.

Dzieju
21.11.2012, 09:20
Komora mo¿e byæ czysta , to co by tam ewentualnie wpad³o i tak ju¿ nie zaszkodzi zaworkom , jedynie to co dopiero ma tam dop³ywaæ.
Rozwiñ temat U-rurki. Czy masz na my¶li po³±czenie odp³ywów z komór p³ywakowych?
Je¶li tak to powodujesz wiêkszy poziom paliwa i jednocze¶nie zwiêkszasz ilo¶æ podawanego paliwa do cylindrów. Oznacza to bogat± mieszankê no i wiêksze spalanie.

szparag
21.11.2012, 09:57
Czy by³ osad w ga¼niku ?
Je¶li tak , nale¿y dok³adnie wyczy¶ciæ gniazdo zaworka.
Je¶li nie sprawd¼ czy amortyzator zaworka nie wyrobi³ do³eczka w p³ywaku, je¶li tak, nale¿y go zlikwidowaæ za pomoc± polerowania, inaczej bêdzie kantowa³o zaworek i wyciek gotowy.
Pozdr.

mirkoslawski
21.11.2012, 12:03
Dzieju - mam dok³adnie tak± u-rurke na my¶li. dziêki:)
Szparag - w gaznikach nie by³o nalotu. Ale chyba mam co¶ popieprzone z ga¼nikami bo Przeszczep na FTA zapytal mnie " czy nie wyg³em blaszek" a ja blaszek ¿adnych nie mam!? no nic rozbiore jeszcze raz i zobaczê te plywaki. Dziêki za rady:)

rambo
21.11.2012, 12:10
¯adnych blaszek tak nie ma, przeczy¶æ gniazdka zaworków iglicowych lub i wymieñ takowe, 14z³ sztuka

mirkoslawski
21.11.2012, 12:18
Dziêki Rambo - uspokoi³e¶ mnie;) gniazdka w hondzie czy znajdê gdzie¶ indziej? Jeszcze raz dziêki wszystkim za rady - zastosuje ;)

mirkoslawski
21.11.2012, 16:52
Panowie - gniazda zaworków iglicowych mo¿na dokupiæ? Bo jak zadzwoni³em do h±dy, to dosta³em info, ¿e "gniazda nie s± sprzedawane osobno - tylko z ga¼nikami" a jak (je¶li) dobrze zrozumia³em Rambo, powinienem pomy¶leæ o ich wymianie...zg³upia³em. BTW p³ywak w h±dzie 125 pln netto :(

rambo
21.11.2012, 17:05
Masz takie ca³e metalowe czy takie z gumow± g³ówk± te zaworki iglicowe..?

mirkoslawski
21.11.2012, 17:09
z gumow± g³ówk±

madafakinges
09.07.2013, 16:04
Podepnê siê pod temat.
Zauwa¿y³em, ¿e po zatrzymaniu siê z przelewów wykapie 2-3 krople paliwa, niby nic i nie przeszkadza mi to, ale czy to pierwsze oznaki wydymanych zaworkow, czy to normalne?
Spalanie miêdzy 6,5-6,7l/100km raczej przy ¶redniodynamicznej je¼dzie 120-140
mo¿e w czasie jazdy te¿ ciecze?

mdxmd
10.10.2013, 08:14
gdzie kupi³e¶ te nowe zaworki?? czy s± to zaworki tourmax czy taiwan?

bouli
10.04.2015, 21:28
Je¶li mo¿na podepnê siê pod temat coby nie ¶mieciæ temat ten sam. Po czyszczeniu ultrad¼wiêkow± myjk± za³o¿y³em gaziory i zabra³em siê do synchronizacji i co siê okaza³o po odpaleniu paliwo ze zbiorniczka ubywa jak by la³ wiadrem. okaza³o siê, ¿e cieknie ciurkiem z wê¿yków dolnych tych cienkich i górnego grubszego. Czy mozliwe ze po czyszczeniu zostalo cos zle zlozone membrany lub plywaki. Zaciecie linek ssania wykluczylem.

KORNIK
11.04.2015, 11:25
Stuknij delikatnie czym¶ w ga¼nik( byle nie m³otkiem:D), czasami zacinaj± siê zaworki, no chyba ¿e zapomnia³e¶ zakrêciæ ¶rub spustowych.

bouli
11.04.2015, 20:58
:Thumbs_Up:Gaziory dzisiaj rozebrane i p sprawdzeniu okaza³o siê, ¿e oba p³ywaki w 2 gaziorach by³y za nisko 4mm od krawêdzi dlatego w komorach by³o za duzo paliwa i zaworki nie domyka³y siê. Blaszki podgiête do serwisowego wymiaru czyli 7mm (ma byæ w RD03 i RD04). po z³o¿eniu okaza³o siê, ¿e wszystko dzia³a jak nufka. Synchronizacja zrobiona i git. Tak ¿e dla potomnych jednym z powodów przelewania siê paliwa dolnym spustem i górnym odpowietrzeniem ga¼ników po wykluczeniu nieszczelnych zaworków jest zle ustawiony poziom paliwa w komorach p³ywakowych.:Thumbs_Up::)

Dren
11.04.2015, 21:37
Same siê raczej nie przestawi³y. Kto¶ d³uba³ i spapra³ robotê.

Conorian
26.03.2023, 03:38
Siemanko.
Odkopiê trochê temat bo mam podobny problem.
Mianowicie, robiê Afrikê na tiptop i dzisiaj pad³o na gruntowny przegl±d ga¼ników.

Wcze¶niej kupi³em zestaw KEYSTER KH-1477 dobra³em siê do ga¼ników i wszystko po kolei wymieni³em.
Po z³o¿eniu wszystkiego i odpaleniu motocykla paliwo wywali³o wê¿ykiem od spodu. Okaza³o siê, ¿e jak tylko odkrêcê kranik (zbiornik tymczasowy) to paliwo wywala przez rurkê w p³ywaku tylnego cylindra.
Wykrêci³em wiêc now± ¶rubkê od spuszczania paliwa z komór p³ywaka i na próbê wkrêci³em star±. Na starej nic nie cieknie.

Odpali³em ponownie motocykl, pochodzi³ chwilê, zgasi³em i zauwa¿y³em, ¿e paliwo skrapla siê na ¶rubce od regulacji sk³adu mieszanki, cieknie gdzie¶ z wy¿sza ale nie by³em w stanie zlokalizowaæ i ju¿ pó¼no siê zrobi³o.

Macie pomys³ czym mo¿e byæ spowodowany taki stan rzeczy?

Ponadto nie by³em w stanie wyregulowaæ sk³adu mieszanki (równie¿ za pomoc± colortune).
Przedni cylinder, ¶wieca czarna, ¶ruba sk³adu mieszanki wkrêcona na maxa, jak tylko zaczynam wykrêcaæ to s³abnie.
Z kolei tylny cylinder jakby nie reagowa³ na ¶rubê sk³adu mieszanki lub trzeba wykrêciæ j± prawie ca³±, ¿eby co¶ siê zadzia³o z obrotami...

Przed wymian± elementów z zestawu KEYSTER KH-1477 silnik pracowa³ bardzo zno¶nie a teraz nie da siê go wyregulowaæ + ten wyciek paliwa.
Zastanawiam siê czy ten zestaw jest jaki¶ lewy czy ja co¶ pomyli³em...

szynszyll
26.03.2023, 05:33
masz albo wadliwy zaworek iglicowy albo Ci sie podwiesil podczas wkladania gaznikow. sruba od spuszczania paliwa z komory plywakowej nie ma tu znaczenia. zanim wyjmiesz gazniki delikatnie w nie popukaj np. teflonowym mlotkiem czy kawalkiem drewienka - czasami to wystarcza, zeby zaworek sie odwiesil ( kantuje sie w gniezdzie). jak sie sprawa nie poprawi to gazniki na stol i sprawdzic zaworek. potem je zamontuj w pozycji w jakiej normalnie pracuja gdzies na warsztacie i podaj paliwo ze zbiornika ponad - bedziesz widzial czy nadal leja. jezeli tak to zaworek do wymiany.

Kazmir
26.03.2023, 12:11
Siemanko.

Macie pomys³ czym mo¿e byæ spowodowany taki stan rzeczy?

Ponadto nie by³em w stanie wyregulowaæ sk³adu mieszanki (równie¿ za pomoc± colortune).
Przedni cylinder, ¶wieca czarna, ¶ruba sk³adu mieszanki wkrêcona na maxa, jak tylko zaczynam wykrêcaæ to s³abnie.
Z kolei tylny cylinder jakby nie reagowa³ na ¶rubê sk³adu mieszanki lub trzeba wykrêciæ j± prawie ca³±, ¿eby co¶ siê zadzia³o z obrotami...

Jedno "pomacanie" tych ga¼ników mo¿e daæ odpowied¼, czy to siê da jeszcze wyregulowaæ, czy to z³om i trzeba szukaæ nowych. Je¶li przejd± test to mo¿na dzia³aæ dalej.
Jak masz je na zewn±trz to mo¿esz podjechaæ. Ja ju¿ siê nie bawiê w naprawy, ale z racji twojego wielkiego zaanga¿owania w temat motocykli na forach co¶ mo¿e podpowiem;):)

szynszyll
26.03.2023, 12:52
zdradzisz nam Kazmir na czym polega ten magiczny 'dotyk' diagnozujacy? luz na przepustnicach? niedlugo i to bedziemy leczyc. tyle, ze bedzie to dosc kosztowne ale nie niemozliwe.

Conorian
26.03.2023, 13:44
Luzu na przepustnicach nie zaobserwowa³em, ga¼niki muszê przyznaæ s± dosyæ "zwarte" i o dziwo czyste w ¶rodku. Maj±c ju¿ ca³y zestaw naprawczy postanowi³em wszystko powymieniaæ. Jedyne tragiczne uszczelki by³y przy ¶rubach regulacji sk³adu i tych w zaworkach podci¶nienia na boku ga¼ników.
Je¶li dobrze pamiêtam, zosta³y mi tylko 4 oringi niewymienione, których nie znalaz³em:
https://i.ibb.co/6v05pyv/Untitled.jpg (https://ibb.co/N12zkF1)
Zak³adam, ¿e u¿ywa siê ich przy rozdzielaniu ga¼ników.

Zastanawiam siê jeszcze czy na ten problem z regulacj± mo¿e mieæ wp³yw nie wkrêconych do koñca adapterów ssania.
Pisa³em w innym temacie, ¿e obydwa pêk³y i ju¿ zamówi³em mosiê¿ne u tokarza.
Przed chwil± znalaz³em te:
https://allegro.pl/oferta/adapter-ssanie-honda-vtr-varadero-1000-125-shadow-10554720241?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_pmax&ev_campaign_id=17997574267&gclid=Cj0KCQjw2v-gBhC1ARIsAOQdKY1gbp577NEo1bps_Y_VWfyv_ovhAjXyHYbJ5 Xdpt7VTHNr9S33_jyoaAuacEALw_wcB
ale ju¿ trudno, nie robiê z gêby du*y, poczekam do wtorku na zamówione.
Te plastikowe uda³o mi siê skleiæ wiêc postanowi³em z³o¿yæ wszystko razem i zobaczyæ jak gada. Przez to, ¿e klej delikatnie zaszed³ na gwint a z uwagi na to, ¿e klei³em nie ci±gn±³em do koñca. Zosta³o mo¿e z 0,5 mm luzu miêdzy adapterem a ga¼nikiem. Po odpaleniu jednak ssanie pracowa³o ³adnie.

szynszyll
26.03.2023, 14:26
no dobrze - a z tym przelewaniem sobie poradziles? sprawdziles zaworek komory?

Conorian
26.03.2023, 14:46
no dobrze - a z tym przelewaniem sobie poradziles? sprawdziles zaworek komory?

Jeszcze nic nie gmera³em, dopiero dzisiaj wieczorem (20-21) bêdê siê za to zabiera³. Wczoraj kolo 3 skoñczy³em zabawê z "Królow±" :D
Bêdê informowa³ :)

Kazmir
26.03.2023, 18:00
zdradzisz nam Kazmir na czym polega ten magiczny 'dotyk' diagnozujacy? luz na przepustnicach? niedlugo i to bedziemy leczyc. tyle, ze bedzie to dosc kosztowne ale nie niemozliwe.

Kto wie, mo¿e leczenie bêdzie mia³o sens? Do tej pory kupowa³o siê u¿ywki, ale rynek robi siê pusty. Niech mnie kto¶ poprawi, ale kilka, kilkana¶cie lat temu nowe ga¼niki do AT kosztowa³y 2600z³? S± teraz dostêpne?
Czy Chiñczyk zrobi ga¼nik i bêdzie dzia³a³ bez usterek?

Jak na razie trzymam jak relikwie trochê gratów na ciê¿kie czasy. Dzisiejsze nowe pokolenie pewnie wywali te klamoty do kosza;)

szynszyll
26.03.2023, 18:04
Przechodzimy powoli do kategorii weterany/renowacja z etapu uzywanie/serwis...

fassi
26.03.2023, 19:30
Kazmir, je¶li nie masz nastêpcy dla Twojego z³omu i pasji to sprzedaj/podaruj to i uratujesz przynajmniej. Je¶li nie masz to wszystko to wyl±duje na z³omie. U s±siada w Polsce m³odzi przejêli chatê po ojcu i Ca³y, powtarzam ca³y warsztat stolarski starej daty poszed³ do kontenera i na z³om. Nowy Inwestor sta³ pod p³otem i jeszcze ponagla³. Uratuj to albo powierz komu¶ kto nie wyjebie tego na z³om.

Conorian
26.03.2023, 22:09
W³a¶nie d³ubie przy Moto. A wiêc, p³ywak musia³ byæ podwieszony bo jest ju¿ ok. Niestety paliwo cieknie prawdopodobnie z uszczelki komory p³ywakowej. Ju¿ wyci±gam ga¼niki. Nie bêdê sk³ada³ tego do kupy, poczekam a¿ przyjd± adaptery ssania bo na tych klejonych jest lipa. Dodatkowo jest gdzie¶ nieszczelno¶æ przy króæcsch ss±cych bo po psiuknieciu na nie samostartem obroty od razu rosn±. Moto oczywi¶cie ca³y czas strzela w wydech, na t± chwilê ¿adnej regulacji nie jestem w stanie zrobiæ.


Edit. Dziêkujê, dobranoc :D
https://i.ibb.co/g7tbXdJ/IMG-20230326-222845.jpg (https://ibb.co/yRgmMpq)

Tyle ga¼ników cz³owiek w ¿yciu zrobi³ i wszystko dzia³a. Tutaj sterylnie wszystko elegancko jak chirurg i taki babol...

Kazmir
26.03.2023, 22:49
¯eby mo¿na cofn±æ czas. Fassi, a jeszcze mam WSK 125 op³acan± na bia³ych blachach z ostatniego roku dzia³alno¶ci fabryki! Panie kruk i gratów na drug± ca³± i jeszcze zostanie na zapas czê¶ci. Rozmy¶lam co z tym zrobiæ? Dwie koncepcje:
1.Wymiana na tokarkê, ale po co? Co ja bêdê toczy³? Chocia¿ mnie ostatnio jako¶ tak zakrêci³o w tym temacie.
2.Na auto, które bêdzie w miarê ¶wie¿e?

¯eby mieæ prawdziwego kumpla w niemcowni, lub innego kraju z którego jest szansa na takie auto co wyszuka, jak dla siebie to mo¿e i to dobra droga. Ostatnio siê rozgl±dali¶my z synem i po wielu dyskusjach pad³o na Mazdê CX-5
Dwu-litrowa benzyna z manualem i to wystarczy. By³aby w miarê do ci±gania jachtu, którego remontuje ju¿ 10 rok:(
Niestety nie mam nikogo z rodziny itp osób co mog³yby pomóc. Zreszt± próbowa³em kiedy¶ tutaj na forum, ale to by³a klêska. Kiedy¶ pomaga³em serwisowo marnowa³em swój prywatny czas ratuj±c od sporych wydatków b³êdnych diagnoz. Potrafi³em jechaæ w niedzielê z bañk± paliwa 30km w jedna stronê bo komu¶ z naszych zabrak³o paliwa. My¶la³em, ¿e karma wraca. No nie! Nie w tym temacie.....
Sorry za OT jako¶ Fassi poruszy³e¶ pewn± dra¿liw± strunê.
Dobra nie za¶miecajmy w±tku.

Conorian
27.03.2023, 08:42
Dobra, uszczelka zamówiona.
Obejmy króæców ss±cych równie¿. Ich ¶rubki s± w op³akanym stanie i w ka¿dym brakuje tej dystansowej tulejki st±d nie wiadomo jak mocno je dokrêcaæ bo w pewnym momencie trzeba ostro cisn±æ, ¿eby ¶rubokrêt nie przeskakiwa³.

Zamówi³em te¿ przewodzik podci¶nienia do zaworków ga¼nika bo zauwa¿y³em, ¿e te¿ zaczynaj± powoli pêkaæ.

Króæce ss±ce s± nowe od Tourmax.

Po odpaleniu Afryka ca³y czas strzela³a w wydech a ga¼ników nie da³o siê w ogóle wyregulowaæ. Synchronizacja równie¿ ca³y czas siê rozbiega³a.
Pewne jest, ¿e gdzie¶ ³apa³a lewe powietrze bo po spryskaniu króæców samostartem obroty od razu wzros³y.

Tak siê zastanawiam, czy nie lepiej rozdzieliæ ga¼niki i wymieniæ 4 uszczelki, które mi zosta³y tak na wszelki wypadek i czy jest jeszcze jakie¶ miejsce, w którym te ga¼niki mog± ³apaæ lewe powietrze?
Na zdjêciu widzê na pewno 2 o-ringi rurek wentylacyjnych (3):

https://i.ibb.co/YN78XNV/Ga-nik.jpg (https://ibb.co/qDM9CD2)

Wiecie gdzie s± pozosta³e dwa, które mi zosta³y?

szynszyll
27.03.2023, 09:37
gazniki w zaden sposob nie sa ze soba polaczone bo i po co? jedyne co je laczy to 'popychacz' przepustnic. nie ma sensu ich rozdzielac. co mogles sprawdzic jak nie masz szczelnego ssania?

matjas
27.03.2023, 09:54
nie znam tego na pamiêæ ale na logikê to po³±czenia po³ówek ga¼nika z podtoczeniami, wej¶cia rurek do korpusu... wyczaj gdzie mo¿e byæ. skoro zosta³y dwa to mo¿e paliwo miêdzy po³ówkami???

Szynszyl - nie s± po³±czone? JOINT PIPE. Piêkna nazwa swoj± drog±.

Conorian
27.03.2023, 09:55
gazniki w zaden sposob nie sa ze soba polaczone bo i po co? jedyne co je laczy to 'popychacz' przepustnic. nie ma sensu ich rozdzielac. co mogles sprawdzic jak nie masz szczelnego ssania?

Ojj ju¿ nie czepiaj siê :D
Mia³em nadziejê, ¿e bêdzie szczelnie, wyregulujê sobie elegancko a jak przyjd± mosiê¿ne króæce to tylko podmieniê i bajka, ogieñ na t³oki :D

nie znam tego na pamiêæ ale na logikê to po³±czenia po³ówek ga¼nika z podtoczeniami, wej¶cia rurek do korpusu... wyczaj gdzie mo¿e byæ. skoro zosta³y dwa to mo¿e paliwo miêdzy po³ówkami???

Szynszyl - nie s± po³±czone? JOINT PIPE. Piêkna nazwa swoj± drog±.


Czyli na nieszczelno¶æ zwi±zan± z lewym powietrzem te uszczelki nie powinny mieæ wp³ywu.

szynszyll
27.03.2023, 10:13
masz polaczone komory podcisnien co i tak jest otwarte. lewe moze Ci sie dostawac przez nieszczelnessanie ( zapewne), osadzenia osi przepustnic, polaczenia gaznik/glowica

Conorian
27.03.2023, 10:55
masz polaczone komory podcisnien co i tak jest otwarte. lewe moze Ci sie dostawac przez nieszczelnessanie ( zapewne), osadzenia osi przepustnic, polaczenia gaznik/glowica

Wiêc zapewne ssanie. Przepustnicami szarpa³em we wszystkich p³aszczyznach i zero luzu. Jaki¶ naprawdê minimalny osiowy ale to ledwo wyczuwalny.

Conorian
05.04.2023, 11:25
Sk³adam ju¿ wszystko do kupy.

Go¶æ, który wymy¶li³ po³±czenie airboxa z ga¼nikami jest zdecydowanie do odje**nia zaraz po tym, który wymy¶li³ plastikowe adaptery ssania...
Robota, która powinna zaj±æ kilka sekund, napycha³em to ró¿nymi sposobami, trzyma³em i skrêca³em jednocze¶nie i nadal siê zsuwa... jakby nie mo¿na by³o daæ 5 mm d³u¿szego ko³nierza...
Airbox ca³y czas zsuwa mi siê z prawego ga¼nika i ³apie lewe powietrze.

Prawdopodobnie wyci±gnê delikatnie do góry ga¼niki, skrêcê airbox z nimi i dopiero opuszczê wszystko razem.

Rêce opadaj± :D