View Full Version : pytanie o prom w Norwegii
Panowie może mnie ktoś oświeci
Sprawdzam ceny promów w Norwegii i tu pytanie w cenniku samochód zawiera cenę z kierowca. A przy moto nic o kierowcy nie piszą. Czy to znaczy że kupuje moto + za dorosłego. To wychodzi prawie jak za samochód z kierowcą :vis:.
I jeszcze jedno pytanie tak jest ogólnie przyjęte?
Trasa Moss–Horten
http://www.basto-fosen.no/article.php?id=151&p=
Panowie może mnie ktoś oświeci
Sprawdzam ceny promów w Norwegii i tu pytanie w cenniku samochód zawiera cenę z kierowca. A przy moto nic o kierowcy nie piszą. Czy to znaczy że kupuje moto + za dorosłego. To wychodzi prawie jak za samochód z kierowcą :vis:.
I jeszcze jedno pytanie tak jest ogólnie przyjęte?
Trasa Moss–Horten
http://www.basto-fosen.no/article.php?id=151&p=
Witaj
Moto też jest zawsze liczone z kierowcą nie spotkałem się z innymi przypadkami.:at:
Pozdro
dokładnie. a cena voksena jest za pasażera (jeśli go masz) :)
Panowie może mnie ktoś oświeci
Sprawdzam ceny promów w Norwegii i tu pytanie w cenniku samochód zawiera cenę z kierowca. A przy moto nic o kierowcy nie piszą. Czy to znaczy że kupuje moto + za dorosłego. To wychodzi prawie jak za samochód z kierowcą :vis:.
I jeszcze jedno pytanie tak jest ogólnie przyjęte?
Trasa Moss–Horten
http://www.basto-fosen.no/article.php?id=151&p=
Trasę Moss-Horten zapamiętałem właśnie z taniego promu- sam prom jest znacznych rozmiarów, przeprawa dość długa, a bilet był naprawdę tani, może 2x droższy, jak na tych malutkich popierdółkach na 5 samochodów, co przez fiordy przewożą.
tylko czy jest sens nim płynąć (poza samym faktem płynięcia) kiedy niewiele dalej masz tunel pod Oslofjordem?
tylko czy jest sens nim płynąć (poza samym faktem płynięcia) kiedy niewiele dalej masz tunel pod Oslofjordem?
Nie wiem :)
sprawdzałem alternatywę. Przez tunel jest trochę dalej koszt o połowę mniejszy, ale na promie jest czas wyprostować nogi i odsapnąć i potem :at:.
Tu wiele będzie zależeć od moich towarzyszy - mam sygnały że mogą chcieć robić mniejsze przeloty dzienne.
Koszt tunelu = 0
wszystko zależy dokąd chcecie jechać dalej.
wg mnie to dalej o około 60km
Ponadto, nie wiem jaką masz trasę zaplanowaną w kierunku Oslo, ale zdecydowanie odradzam E6
Jedziemy w okolice Stavanger i potem powoli nawrót zahaczając napewno drogę orłów (powrót nad Oslo). Zastanawiam się, czy w stronę Stavanger warto pojechać bliżej Pd wybrzeża. Czy raczej z tunelu/promu kurs na zachód i prosta trasa do Stavanger i potem na Pn.
Co Gregu byś sugerował? My mamy problem z czasem. Do dyspozycji mamy 10 dni na kołach.
Zajedź na kawę (jak chciałeś wcześniej) to pogadamy
07 A-gent
20.05.2010, 18:31
[QUOTE=zombi;115996]Jedziemy w okolice Stavanger i potem powoli nawrót zahaczając napewno drogę orłów (powrót nad Oslo). Zastanawiam się, czy w stronę Stavanger warto pojechać bliżej Pd wybrzeża.
NIE WARTO, najnudniejsza trasa to E 18 i do tego sporo policji ukrytej w krzakach z radarami, ja polecałbym tunelem do Dramen a potem Kongsberg, Notoden, Breifonn i zajechać od "góry" do Stavanger a potem, po zwiedzeniu okolicy, przeprawić się przez Boknafjorden i wzdłuż zach brzegu w górę do Odda- (lodowiec i sporo kempingów) i dalej w górę do drogi nr 7 wzdłuż największego płaskowyżu w Europie, super zakręty (nawet w tunelu w okolicy Eidfjord:haha2:). następnie na wschód 7 lub 49 do Oslo, lub dalej na północ.Jedynie zach część jest ciekawa widokowo, tak sądzę, ale to może dlatego że przejechałem po Norwegi kilkanaście tys km. I tyle z grubsza.
bartek116
20.05.2010, 21:04
Jezeli jedziesz w kierunku Stavanger do lepszy jest prom Horten Moss on plynie jakies pol godz a moglbys jeszcze bardziej sciac biorac prom z Stromstad szwecja do Sandefiord on plynie 2,5h a koszt niewile wiekszy niz za Horten sprawdz na stronie colorline
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.