View Full Version : Co odpowiada za pracę pompy
polnybandzior
25.04.2010, 14:55
Pytanie brzmi, co odpowiada za pracę pompy paliwa. Czy jest jakiś przekaźnik, który steruje pompą i każe jej przestać pompować gdy juz napompuje wystarczające ciśnienie?? Jeśli jest to gdzie?? na schemacie widziałem ze jest coś takiego jak "fuel pomp relay" c zy to jest to?? I jeszcze jedno pytanie? Gaśnie mi silnik nawolnych obrotach jak się już porządnie nagrzeje, troszkę się dusi na wolnych obrotach jak dodaję gazu, może to być spowodowane nieszczelnością w airboxie?? a dokładnie na rurze dolotowej z airboxa do gaźnika??(tą którą się tak ciężko nakłada w rd07)??
PawelZDR
25.04.2010, 15:15
Za to czy pompa pracuje czy nie odpowiada układ mechaniczno-ciśnieniowy ,gdy zaworek iglicowy się zamknie i komora jest pełna wtedy narastające ciśnienie wypchnie trzpień w pompie-styki rozwarte pompa stop.Przekaźnik jest tylko od tego żeby załączać zasilanie pompy w momencie rozruchu i pracy.
Pytanie brzmi, co odpowiada za pracę pompy paliwa. Czy jest jakiś przekaźnik, który steruje pompą i każe jej przestać pompować gdy juz napompuje wystarczające ciśnienie?? Jeśli jest to gdzie?? na schemacie widziałem ze jest coś takiego jak "fuel pomp relay" c zy to jest to?? I jeszcze jedno pytanie? Gaśnie mi silnik nawolnych obrotach jak się już porządnie nagrzeje, troszkę się dusi na wolnych obrotach jak dodaję gazu, może to być spowodowane nieszczelnością w airboxie?? a dokładnie na rurze dolotowej z airboxa do gaźnika??(tą którą się tak ciężko nakłada w rd07)??
Miałem podobny problem objawy z gasnieciem zobacz mój post / pompa z nowym stycznikiem/ i inne dot. pompy paliwa może to bedzie to. pozdrawiam.:)
polnybandzior
02.05.2010, 22:59
Widziałem i czytałem. Okazało się, że to nie pompa tylko odpowietrzenie gaźnika, które robiłem jakiś czas temu. Trójnik który użyłem nie był odporny na paliwo i troszkę zmiękł i zatkało odpowietrzenie i po krótkim czasie jazdy chyba brakowało paliwka w gaźnikach
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.