View Full Version : Silnik TA700ccm w budzie AT?
Spotkaliście się już gdzieś w necie z taką przeróbką? Pasuje w ogóle?
Tez sie nad tym zastanawialem , ale silnika w ciemno nie kupie .
Sadze ze nie bedzie tak latwo.
a że tak tylko z ciekawości spytam:
PO CO???
To jest mniej ważne. Ja pytam czy się ktoś spotkał :).
Ja kiedys na bajzlu w Łodzi widziałem silnik od Trampka włożony do jakiegoś chopera (Suzuki lub Kawaski - nie pamiętam bo to pare lat temu było) - także moim zdaniem mniejszym lub większym nakładem sił na pewno sie da. Efekt na pewno bedzie OK jak się przyłozyc porzadnie do tematu.
Na pewno przeróbka mocowań silnika i elektryki(elektroniki).
szkoda tylko ze to dalej gazniki , dopiero w NTV 700 jest szpryca. zreszta silnik taki sam chyba jak w nowym trampku.
NTV 700 byłoby ciężko przeszczepić bo przecież ma kardan, duuużo roboty. :vis:
aszz , nie wiedzialem o kardanie.
Co do szprycy to nie wiem ale gosc sprzedaje na alledrogo silnik i na fotach w innych jego aukcjach sa gazniki , moze i do starszego modelu. look :
http://www.allegro.pl/item355576000_honda_transalp_kieruki_07_rok.html
faktycznie jest : Electronic fuel injection 40mm throttle bodeies
aszz , nie wiedzialem o kardanie.
Co do szprycy to nie wiem ale gosc sprzedaje na alledrogo silnik i na fotach w innych jego aukcjach sa gazniki , moze i do starszego modelu. look :
http://www.allegro.pl/item355576000_honda_transalp_kieruki_07_rok.html
faktycznie jest : Electronic fuel injection 40mm throttle bodeies
Ten silnik jest od 650
NTV 700 byłoby ciężko przeszczepić bo przecież ma kardan, duuużo roboty. :vis:
bloku silnika bym nie ruszal.............tuleje cylindrowe przeszczepic o ile sie da do tego tloki i moze korby..........ale anjpierw trzeba by miec 700 rozlozone na stole dla porownania -jesli wtrysk od razu lipa z takim motaniem - wtrysk w AT???? profanacja panowie!
jaka tam profanacja , sama wygoda .
Zapominasz o takich rzeczach jak :
- czyszczenie
- padajace membrany
- zaworki dysze i inne pierdulki wchodzace w sklad gaznika
- czesta synchronizacja ( mysle ze we wtrysku co 50Kkm wystarczy sprawdzic )
- pompa paliwa
- filtr paliwa
- problemy z odpalaniem jak dluzej postoi i jak jest -20 stopni
- automatyczne ssanie ( brak miliona :) linek )
wady to wiekszy stopien skomplikowania sterowania elektronicznego i troche wieksza paliwozernosc .
jaka tam profanacja , sama wygoda .
Zapominasz o takich rzeczach jak :
- czyszczenie
- padajace membrany
- zaworki dysze i inne pierdulki wchodzace w sklad gaznika
- czesta synchronizacja ( mysle ze we wtrysku co 50Kkm wystarczy sprawdzic )
- pompa paliwa
- filtr paliwa
- problemy z odpalaniem jak dluzej postoi i jak jest -20 stopni
- automatyczne ssanie ( brak miliona :) linek )
wady to wiekszy stopien skomplikowania sterowania elektronicznego i troche wieksza paliwozernosc .
wole linki niz milion czujnikow jakie beda przy tamtym silniku bo tak........
polozenia przepustnicy
spalania stukowego
jakosci paliwa
i jeszcze kto wie jakie...............
awara kazdego z nich i stoisz np.w gruzji albo w kazachstanie z palcem w pragebie..............no chyba ze je wszystkie masz i jeszcze kompa do diagnozowania
slowem jak wyzej nie cierpie elektroniki! howgh
Pompa paliwa to chyba zawsze jest potrzebna :)
No chyba, że grawitacyjnie.
Pompa paliwa to chyba zawsze jest potrzebna :)
No chyba, że grawitacyjnie.
oczywiscie ze jest , ale w zbiorniku i nie jest tak awaryjna .
piszac pompa mialem na mysli jej awaryjnosc.
wole linki niz milion czujnikow jakie beda przy tamtym silniku bo tak........
polozenia przepustnicy
spalania stukowego
jakosci paliwa
i jeszcze kto wie jakie...............
awara kazdego z nich i stoisz np.w gruzji albo w kazachstanie z palcem w pragebie..............no chyba ze je wszystkie masz i jeszcze kompa do diagnozowania
slowem jak wyzej nie cierpie elektroniki! howgh
jak padna nawet te 3 czujniki ktore opisales to jakos pojedziesz
pisze jakos bo nawazniejszy z nich to polozenia przepustnicy ale po malej przerobce (nawet na parkingu da sie to zrobic) pojedziesz dalej.
a ja lubie elektronike , jak jest dobrze zrobiona dziala niezawodnie.
oczywiscie ze jest , ale w zbiorniku i nie jest tak awaryjna .
piszac pompa mialem na mysli jej awaryjnosc.
jak padna nawet te 3 czujniki ktore opisales to jakos pojedziesz
pisze jakos bo nawazniejszy z nich to polozenia przepustnicy ale po malej przerobce (nawet na parkingu da sie to zrobic) pojedziesz dalej.
a ja lubie elektronike , jak jest dobrze zrobiona dziala niezawodnie.
jest ich wiecej niz te 3 jestem tego pewien -a elektronika coz to najbardziej zawodny i nieprzewidywalny skladnik czy motocykla czy samochodu nowczesnego. W przypadku mechaniki cos zaczyna byc slychac,czegos brakuje (olej, plyn chlodniczy)potem awaria (oczywiscie nie ma reguly) a w przypadku elektroniki jedziesz i nagle pyk........pozamiatane silnik wykrywa blad wchodzi w tryb awaryjny w najlepszym przypadku
motormaniak
21.05.2008, 16:04
Wtrysk paliwa już dość długo jest na rynku, także w motocyklach już stał sie normą. A układ wytryskowy w samochodach jest bardzo niezawodny... Przypuszczam że w razie awarii któregoś czujnika weźmie wartości uśrednione... W mojej fieście na jednopukcie wtrysk działa po odłączeniu sondy lambda, potencjometru, silniczka krokowego..- tylko niskich nie trzyma:) Tak więc wtryskowi w motocyklu zdecydowanie TAK !
Poza tym moto z wtryskiem są raczej oszczędniejsze niż te bez - wnioskuje tak na przykładzie Hondy Varadero, KTM Lc8, Suzuki dl 650- i jego odpowiednik silnika- gaźnikowy sv 650.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.