PDA

View Full Version : Dostęp do historii serwisowej BMW z polskiego salonu


Marcin z Zakopanego
03.09.2024, 20:52
Jak w tytule, dla samochodów są takie serwisy, że za 30-40 zł można sprawdzić po VIN historię serwisów w Bmw. Czy ktoś orientuje albo może ma namiar na taką usługę dla motocykli? Dzięki :)

Brzeszczot
03.09.2024, 23:12
Jak w tytule, dla samochodów są takie serwisy, że za 30-40 zł można sprawdzić po VIN historię serwisów w Bmw. Czy ktoś orientuje albo może ma namiar na taką usługę dla motocykli? Dzięki :)Podjedź do ASO BMW weź dokument od pojazdu i powiedzą ci wszystko za frytki😉

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

lukasz_vip
04.09.2024, 08:05
Comoaligato jest w stanie ściagnąć dla motocykli. Ma w swojej ofercie.
https://www.facebook.com/comoaligato
Gość znany, polecany wszędzie. Cena 100zł.

luk2asz
04.09.2024, 08:12
Jak w tytule, dla samochodów są takie serwisy, że za 30-40 zł można sprawdzić po VIN historię serwisów w Bmw. Czy ktoś orientuje albo może ma namiar na taką usługę dla motocykli? Dzięki :)Przyślij vin na priva

L

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Marcin z Zakopanego
04.09.2024, 09:36
Dzięki wszystkim,

@brzeszczot - czasem serwis jest za daleko, żeby to była realna opcja
@lukasz_vip - super, dzięki, on mi kiedyś sprawdzał jakiś samochód, ale dopiero sobie przypomniałem jak napisałeś :)
@luk2asz - wielkie dzięki

Marcin z Zakopanego
12.09.2024, 21:31
Jeszcze raz dziękuję kolegom za zaangażowanie - sprawdzona sztuka wreszcie u mnie zacumowała :)
Motocykl bardzo czysty, zadbany i mega dopasiony - od licznych fabrycznych opcji, przez Arrowa i karbonowych lusterek aż po w pełni konfigurowalny wyświetlacz 2D Big Dash z motoGP - sam kosztuje półtora tysiąca Euro- będę się pytał czy ktoś taki ma, bo nie ma instrukcji i wykminilem większość funkcji, ale mam dwie zagwozdki ;)
Moto ma 20700km przebiegu - historia z jakichś kwitków, cepiku i tego co jest w BMW się zgadza. Bez śladów wypadkowości w naturze, a w rejestrach ubezpieczalni bez żadnej szkody. Jestem trzecim właścicielem - pierwszy pięć lat, a drugi dziesięć - chłopaki jeździli oszczędnie, ale nie żałowali na dodatki, bo jest i firmowy bagaż, te miękkie kuferki BMW i torba BMW na miejsce kufra centralnego ;)
Generalnie sztuka jak nowa, muszę zmienić opony bo są jak ze sklepu, ale z 2015 roku, w garażu gość miał jeszcze oryginalne fabryczne, na których go kupił od pierwszego właściciela, też nie bardzo zużyte.
Jak się odkręci to jedzie jak zły, ale nie wymaga tego- wiozłem go do domu wsiami i bokami i jak na szosowy motocykl mający 170 koni, to zdumiewająco nie męczy jak się usiłuje jechać legalnie. Z jednodniowego doświadczenia - polecam gorąco! ;)

żuk
12.09.2024, 22:16
Ładnie, bardzo ładnie. Gratuluję!
Rozstaw osi - jedyny parametr jaki widzę patrząc na zdjęcia tego cyborga. A widziałem ich sporo - chodził mi po głowie mocno.
Zazdro.
Niechaj wozi gdzie zamarzysz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Marcin z Zakopanego
13.09.2024, 12:46
Ładnie, bardzo ładnie. Gratuluję!
Rozstaw osi - jedyny parametr jaki widzę patrząc na zdjęcia tego cyborga.

dzięki wielkie, mi też się podoba ;) A jak chodzi o rozstaw osi to wygląda na papierze potężnie na żywo też się wydaje długi, natomiast w jeździe to jakoś niknie. Jest naprawdę poręczny i zwinny - nie czuje się uciążliwości ani masy ani gabarytu- jasne, że to kwestia odniesienia ;) ale ostatnio jeździłem trochę na NAT, to w stosunku to tej BMKi wydaje się mastodontem.
edit: BMW ma rozstaw osi 1585mm, a NAT 1575 także tylko centymetr - optycznie różnica wygląda na większą ale Afryka jest wysoka, więc ta długość się gubi.