PDA

View Full Version : Triumph Tiger 660 sport


Prof.Woland
31.10.2023, 07:16
Czesc wszystkim. Czy mial ktos moze do czynienia z motkiem jak w tytule? Kumpel sie napalil strasznie na ten motor i chce go brac w leasing, nie mialem okazji na tym jezdzic wiec pytam tutaj (wiadomo, forum to potega). Na papierze dane wygladaja obiecujaco, kumpel bedzie jezdzil stricte szosowo, bierze pod uwage jako alternatywe tracera7, i versysa 650. Z gory za wszelkie info o tym wozidle.

WojtasA
31.10.2023, 07:39
Ja co prawda jeździłem Tridentem 660 ale to ten sam piec i bardzo go polecam. Bardzo elastyczny, super się zbiera, taki "szatanek" :D, tylko trzeba lubić jego dźwięk bo jest specyficzny, jak dla mnie dużo lepszy silnik niż w Tracer7, skrzynia zegarek. Heble wyglądają podobnie w tygrysku a w tridencie były w porządku, nie budziły żadnych zastrzeżeń. Zawias i "buda" zupełnie inne więc się nie wypowiem.

EDIT:
chyba google śledzi co się pisze na FAT ;) - wszedłem przed chwilą na youtube i od razu to:

YrL845Q9eZY

szynszyll
31.10.2023, 09:59
ja bym celowal w triumpha ze wzgledu na silnik - napewno bedzie najfajniejszy chociaz jezdzilem tylko 955i, 1050 i 800. silnik to jednak nie wszystko - niech kolega przeanalizuje jakie mozliwosci daja zawieszenia w tych motocyklach, jakie sa hamulce, mozliwosci montazu akcesoriow itp. Versysa 650 bardzo mile wspominam pod kazdym wzgledem ale sprzedalem go bo mial jedna absolutna wade: byl nieergonomiczny i nie jest to tylko moje odczucie. przednie podnozki sa za wysoko. mam 180cm wzrostu i cierply mi pachwiny. moze ktos nizszy sie zmiesci - dla mnie to bylo nieakceptowalne. w kawasaki zaskoczyla mnie tez duza tendencja do kasowania luzow zaworowych. w kilku ktore robilem z niewielkimi przebiegami juz trzeba bylo dawac nizsze plytki - rzecz w starych Hondach czy Yamahah niespotykana. poza tym same plusy, ale kolega przedewszystkim do kazdego sie musi przymierzyc i koniecznie nim przejechac bo to jednak sporo mamony.

p.s. popatrzylem w instrukcje versysa i podaja inspekcje co 42 tys km. absolutnie za duzo. wymienialem na wylotach plytki przy ~22-26 tys km. przez pol bym ten resurs podzielil. wloty najczesciej byly w zakresie - kasowalo obciazone cieplnie wyloty. podobno w starych GPZ byl podobny problem.

Prof.Woland
31.10.2023, 19:03
Wielkie dzieki za tak szybki odzew�� Forum jak zwykle okazuje sie niezastapione, wszystkie uwagi przekazane koledze, niech sie glowi dalej��