View Full Version : sportowy wałek do AT +stelaze boczne
PiotrRD04
25.10.2009, 23:42
Witam
Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach.
Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning:)) (mocy troche mało a z zębatko o ząbek większa mogło by łaaadnie latać)
P.S jak było to soryy(prosze o link)
Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś :beer: a jak by ktoś chicał to można kilka kopi zrobić (migomat jest:)
Pozdrawiam
Witam
Mam pytanko czy ktoś słyszał o sportowych wałkach do at i ewentualnie jakiś dynojetach.
Zima idzie i tak kombinuje co by tu porobić (a że się w zasadzie AT nie psuje to może jakiś tuning:)) (mocy troche mało a z zębatko o ząbek większa mogło by łaaadnie latać)
P.S jak było to soryy(prosze o link)
Aha jakby ktoś miał stelarze boczne z wawy pożyczyć to się pisze będzie jakieś :beer: a jak by ktoś chicał to można kilka kopi zrobić (migomat jest:)
Pozdrawiam
Zębatkę z przodu mniejszą (14) lub z tyłu większą jeśli przyspieszenia są zbyt małe i zbyt szybka jedynka w terenie
Takie zębatki kupowałem na niemieckim ebay
Sportowy wałek miałem zamontowany w swojej TT 600 ( taką kupiłem )
Jednocześnie był zmieniony gaźnik - na akcesoryjny z płaską przepustnicą
+ dysze+ filtr K@N
Motocykl wciągał 7 l paliwa na 100 zamiast 5 l
Silnik miał słabszy dół , trzeba było go bardziej kręcić. Fakt - był mocniejszy i zrywniejszy . Praca silnika była jednak bardziej twarda.
Wypieprzyłem to wszystko i wróciłem do stanu fabrycznego.
Zamontowałem zwykły gażnik, zwykły wałek,filtr i dysze i motocykl stał się taki jaki powinien być. Z silnym dołem , miękko pracujący i zużywający normalne ilości paliwa.
Myślę ,ze jeśli masz nadmar gotówki i czasu - lepiej poświęcić to na dokładny przegląd motocykla w zimie.
Temat byl tyyle razy walkowany na forach, starym i nowym, ze ciezko "linka" podac. Wiekszosc tych, ktorzy dla poprawienia osiagow kombinowali z dynojetami, K&N, itd. w koncu dawala spokoj, bo wiecej bylo strat niz pozytku. Zmiana przedniej zebatki jest chyba najsensowniejszym, a przede wszystkim najtanszym sposobem. Latwo tez powrocic do oryginalu, jak sie juz nacieszysz ;) Jeden taki http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=1693369&postcount=66 poszedl na maksa, ale pewnie taniej wyszedlby pomaranczowy wsciekun jako drugie moto :confused:
pozdrawiam,
samul
afrynia to nie ścigant nie ma jej co podkręcać , a wszystko inne co jest robione na motongu to nie tuning tylko dostosowanie do "technologii rejli " takie jak pompy, reglery i inne takie ...
Temat byl tyyle razy walkowany na forach, starym i nowym, ze ciezko "linka" podac. Wiekszosc tych, ktorzy dla poprawienia osiagow kombinowali z dynojetami, K&N, itd. w koncu dawala spokoj, bo wiecej bylo strat niz pozytku. Zmiana przedniej zebatki jest chyba najsensowniejszym, a przede wszystkim najtanszym sposobem. Latwo tez powrocic do oryginalu, jak sie juz nacieszysz ;) Jeden taki http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=1693369&postcount=66 poszedl na maksa, ale pewnie taniej wyszedlby pomaranczowy wsciekun jako drugie moto :confused:
pozdrawiam,
samul
Cieniutko Cieniutko :D
http://farm4.static.flickr.com/3637/3477569240_0ffd910b27_o.jpg
na seryjnych gaźnikach, papierowym filtrze powietrza, świece spitfire, tłumik arrow
Tu chyba chodzi o to czy na kole czy sprzęgle :D ale bardziej chodzi o to jak jeździ a nie ile więcej ma KM i Nm na papierze :)
Na sprzęgle 61km to chyba na paliwie 120 oktanów :D
Silniki Afrykańskie gorzej chodzą na takim paliwie ( o ile jest - Lotnicze ?)
Najlepiej 91-95 oktan
Czy ja wiem, na shellu vipower 100 zawija asfalt ze świateł jak głupia
Bo paliwo lepszej jakości- nie wiązać z LO
LO to tylko odporność na spalanie stukowe
(wysokie LO nie wiąze się z jakoscią paliwa )
Wyższy stopień sprężania potrzebuje wyższych oktanów, który w AT nie jest wysoki a zatem spalanie wysokooktanowego paliwa nie skutkuje wyższą mocą.
Natomiast paliwa o wyższej oktanowości mają szanse być lepsze jakościowo(czystsze)
co nie jest regułą oczywiście, co może skutkować lepszymi wrażeniami podczas jazdy.
Wyższy stopień sprężania potrzebuje wyższych oktanów, który w AT nie jest wysoki a zatem spalanie wysokooktanowego paliwa nie skutkuje wyższą mocą.
O co komon?
Eeeeeeeeeee pany podłączcie se nitro i będziecie dopiero mieli power :p :D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=oNzi-RgbCCE
:haha2::haha2::haha2:
Tszoda !!!!!!!!!!!!!!
:haha2::haha2::haha2:
Ogień!!!!!!!!!!!!!!!!!
masz może schemat w CADzie?? tyż se zrobię:haha2::haha2::haha2:
Eeeeeeeeeee pany podłączcie se nitro i będziecie dopiero mieli power :p :D:D:D
A do tego Radbula ...to i górą się da ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.