marecki999
16.05.2023, 10:01
Taka historia-
Motocykl kolegi- Transalp600v 94r na 2 modu³ach.
Podczas ostatniej wycieczki do Hiszpanii pad³ regulator daj±c wysokie warto¶ci-na voltomierz wyskoczy³o 18 -23 poczym popali³o niemal wszystkie ¿arówki, voltomierz, z aku wywali³o czê¶c zawarto¶ci.
Kolega ogarn± na miejscu nowy regulator ,¿arówki , poczyscil ,poskrêca³,uzupe³ni³ plyn w aku i elegancko wrocil do Pl.
Jednak wskazowka obrotomierza ca³y czas krêci tylko do ok 3,5 ty¶.
Moto pali elegancko jedzie elegancko ³adowanie 14,3 , aku po zgaszeniu jako¶ du¿o ma pr±dy 13,8?
Wczoraj zmieniali¶my miejscami modu³y wk³adali¶my inny na podmiankê bez zmian nadal krêci do 3,5ty¶.
Co dalej sprawdziæ?? Na co zwróciæ uwagê...?
Dziêki
Motocykl kolegi- Transalp600v 94r na 2 modu³ach.
Podczas ostatniej wycieczki do Hiszpanii pad³ regulator daj±c wysokie warto¶ci-na voltomierz wyskoczy³o 18 -23 poczym popali³o niemal wszystkie ¿arówki, voltomierz, z aku wywali³o czê¶c zawarto¶ci.
Kolega ogarn± na miejscu nowy regulator ,¿arówki , poczyscil ,poskrêca³,uzupe³ni³ plyn w aku i elegancko wrocil do Pl.
Jednak wskazowka obrotomierza ca³y czas krêci tylko do ok 3,5 ty¶.
Moto pali elegancko jedzie elegancko ³adowanie 14,3 , aku po zgaszeniu jako¶ du¿o ma pr±dy 13,8?
Wczoraj zmieniali¶my miejscami modu³y wk³adali¶my inny na podmiankê bez zmian nadal krêci do 3,5ty¶.
Co dalej sprawdziæ?? Na co zwróciæ uwagê...?
Dziêki