View Full Version : Opony "pośrednie "
Witam wszystkich forumowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy CRF 1100. Jest to mój pierwszy motocykl tego typu, wcześniej kilkanaście lat jeździłem sportami , a potem full cross po torach. W związku, iż nie mam żadnego doświadczenia w adventure,chciałbym się zapytać, jakie opony Wam się sprawdzają w jeździe po kretych zakrętach, a jednocześnie w lekkim terenie . Zdaję sobie sprawę, że nie ma złotego środka, natomiast tyle radości sprawia mi te moto, że chciałbym znaleźć w miare optymalne rozwiązanie. Serdecznie pozdrawiam 😀
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Motoz Tractionator Rallz. Ideał.
Spróbuj Dunlopów Meridianów na czarnym suchym czy mokrym dobrze czymają, po mokrej leśnej drodze Viadrem dało jechać, szutry jak najbardziej.
GPS jak dla mnie nie na mokre. Totalnie nieprzewidywalna guma wtedy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z oponami, jak z perfumami, każdy ma ulubione. Załóż coś co wydaje ci się âodpowiednieâ dla ciebie. Zastanów się po zajechaniu opon co ci odpowiadało a co nie i szukaj dalej, albo nie! To moja rada!
Z oponami, jak z perfumami, każdy ma ulubione. święta prawda, mnie zawsze pasują te które innym niekoniecznie ;)
eeeee raczej najlepsze jest to wino które nam smakuje :)
pozdrawiam Marcin Jan
Myślę że na początek Pirelli rally STR będą idealne.
Polecam Michelin Anakee Adventure, mega opony na czarne i lekki teren.
Znam wiadro które śmiga na michelin anakee wild , jak twierdzi właściciel daje radę i na twardym i w terenie.
Tak, tym wiadrem zapuszcza się czasem po za asfalt.
Ja właśnie założyłem DUNLOP. TRAILMAX RAID do afryki, zrobiłem setkę po asfalcie i z 30 po szutrach , trawie i błotku. Na asfalcie świetnie się kładzie, jak asfaltową. Na szutrach trzyma, w błocie za szybko nie jechałem ale w piachu się trzyma.
Zobaczymy jak z hałasem przy większych przebiegach.
Na razie opona uniwersalna jak dla mnie.
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka