PDA

View Full Version : Kilka przydatnych patentów

PiotrRD04
15.10.2009, 16:08
Witam wszystkich
Nazywam się Piotrek mam 30 latek i dosiadam Rd04 z 91 roku
Na codzień jestem technikiem w Liqui Moly (firmie produkujacej oleje , środki serwisowe i inne) i z racji wykonywanej pracy chciałem polocić wam kilka moim zdaniem ciekawych patentów.
1. Czyszczenie ukłądu paliwowego-podczas regulacji zaworów (miałem zdjęte gażniki )zobaczyłem w kanałach ssąących i na zaworach sporą warstwę nagaru i jako że na codzień zajmuję się pokazami urządzenia do czyszczenia układów wtryskowych Jet Clean Tronic postanowiłem wyczyścić układ paliwowy w mojej AT. Czyszczenie ukłądu paliwowego w silniku gażnikowym ogranicza się w zasadzie do pracy silnika na specjalnym płynie czyszczącym. Ja miałem trochę łatwiej bo podpiołem sobie urządznie podające płyn do motocykla ale wy jak byściwe chcieli może poprostu zalać sobie płyn do pustego zbiornika lub podłąćzyć bańkę z płynem do wężyka idącego do pompy paliwa.
Czyszczenie tą metodą przyczynia się do wymycia zaworów, denka tłoka i rowków pierścieni z nagaru W efekcie tej operacji africzka chodzi równiuteńsko nie kopci i wogóle bajka.
2. Zabezpiecznie wałka zdawczego przed przedwczesnym zużyciem -w ofercie firmy w której pracuje jest preparat(Keramik Paste) który złuży do zabezpieczania min. takich połączeń jak wałek zdawczy i zębatka. Jest to pasta ceramiczna którą na co dzień mechanicy używają do zabezpieczania świec żarówych i wtryskiwaczy w Common Railu (aby dało się ww. elementy póżniej zdemontować), pasta doskonale sprawdza się również na prowadnice klocków hamulcowych itp.
Pozdrawianm
P.S Post nie wynika z chęci zarobku (nic nie sprzedaje )a jedynie dziele się informacjami które posiadam

Pozdrawiam Wszystkich

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania niech pisze
Pozdrawiam:at:

Stachu
15.10.2009, 16:24
Fuj ale reklama. Mogłeś przynajmniej ograniczyć się z nazwami firmy i środków...

szwedzkikucharz
15.10.2009, 16:26