matata
10.01.2023, 20:27
Witam. Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi (albo za słabo szukam)
Pytanie do tych co rozbierali silniki w xrv 750. Czym uszczelnić kartery? U mnie między karterami prawym i lewym było uszczelnienie podobne do kryngielitu. Zielone, odrywało się jak uszczelka. niestety nie zachowałem żadnego fragmentu
Przy rozbieraniu silnika i usuwaniu starej uszczelki nie zwróciłem na nią uwagi bo byłem pewien że jest w zestawach lub do dostania osobno, a tu zonk, nie ma czegoś takiego. Z tego co pamiętam to była bardzo cienka. Zwróciłem się do firmy dorabiającej uszczelki zrobią to bez problemu ale muszą wiedzieć z jak grubego materiału mają ją wyciąć.
Grubość nowych uszczelek pod alternator i sprzęgło to 0.54mm, stare fragmenty uszczelki spod sprzęgła/ alternatora mają wymiary od 0.55mm do 0.64mm. najcieńszy kawałek to 0.30mm
Jak grubą uszczelkę dać pomiędzy kartery?
A może coś innego, masa uszczelniająca? Jaka?
Pomożecie?
Pytanie do tych co rozbierali silniki w xrv 750. Czym uszczelnić kartery? U mnie między karterami prawym i lewym było uszczelnienie podobne do kryngielitu. Zielone, odrywało się jak uszczelka. niestety nie zachowałem żadnego fragmentu
Przy rozbieraniu silnika i usuwaniu starej uszczelki nie zwróciłem na nią uwagi bo byłem pewien że jest w zestawach lub do dostania osobno, a tu zonk, nie ma czegoś takiego. Z tego co pamiętam to była bardzo cienka. Zwróciłem się do firmy dorabiającej uszczelki zrobią to bez problemu ale muszą wiedzieć z jak grubego materiału mają ją wyciąć.
Grubość nowych uszczelek pod alternator i sprzęgło to 0.54mm, stare fragmenty uszczelki spod sprzęgła/ alternatora mają wymiary od 0.55mm do 0.64mm. najcieńszy kawałek to 0.30mm
Jak grubą uszczelkę dać pomiędzy kartery?
A może coś innego, masa uszczelniająca? Jaka?
Pomożecie?