PDA

View Full Version : Porównanie CRF 300 do KTM 390 Adventure.


Louis
10.05.2022, 16:59
Ma ktoś porównanie CRF300L do KTM390 Adventure? Jakiś wnioski? Wiadmo, Honda zawsze lepsza ;) ale dlaczego?

JarekO
10.05.2022, 17:07
Ma ktoś porównanie CRF300L do KTM390 Adventure? Jakiś wnioski? Wiadmo, Honda zawsze lepsza ;) ale dlaczego?

Ja mam wnioski. To są zupelnie inne motocykle. 390-tka jest bardzo fajna na czarnym i ma porządny pakiet elektroniki. Daje sporo frajdy na winklach i nie zamula. CRF to osiołek ze zdolnościami terenowymi i w porównaniu do KTM-a ma zero komfortu na dluzsze przeloty. Nie jezdzilem CB500X ale 390tce może być blisko do niej, więc możesz sobie jakos to wyobrazić. Jak ktos mysli, że ten KTM to mały pierdzik to jest w błędzie.

Tomasz eS
10.05.2022, 21:58
Ma ktoś porównanie CRF300L do KTM390 Adventure? Jakiś wnioski? Wiadmo, Honda zawsze lepsza ;) ale dlaczego?

Akurat dzisiaj wpadłem na jakiś test tego KTM i zacząłem się zastanawiać, czy błędu nie zrobiłem kupując crf300. Ale jak porównałem prześwit i skoki zawieszenia, to mi zastanowienie przeszło. To chyba w ogóle nie są porównywalne maszyny.

zaczekaj
10.05.2022, 22:42
Zanim kupiłam crf wzięłam na godzinkę Ktm 390. Nie widzę tego w offie. Na asfalcie fakt, czuć wincyj mocy ale w terenie w ogóle mi to moto nie siadło.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wierny
11.05.2022, 02:05
Zrobiłem Wam nowy wątek. Pozdro.:at:

matjas
11.05.2022, 07:40
Ja widziałem co gość pojechał na Syberie na hajce a ja mazurskie szutry i piachy musiałem pokonać B12. Po lesie w wieku lat 20 jeździłem na skuterze Peugeot 157b a pierwsze górki w mojej okolicy zdobywałem na FT500, zobaczcie jakie to zajebiste enduro. Na plastikowych oponach szosowych, siedząc.
Nie wiedziałem wtedy ze można mieć stustronicowy wątek o oponach i ze może być komuś potrzebny.

Się chce to się da ale dla mnie to taki suv niby no i wyglądu za grosz. Lane kółka, mały prześwit, 19 cali. Trochę zniewieściało pojęcie dual sportu w tym wydaniu. Fe!!!

przemo77390
11.05.2022, 07:48
Jeśli chodzi o CRF-ke i jej zapędy jako dual to się nie zgodzę że jest słabo.
Naprawdę tym motocyklem da się przemieszczać w systemie mieszanym i 200 km asfaltem też da się zrobić z bananem.

Kolejną rzeczą która jak dla mnie przemawia za Hądą to mniejszy potencjał awaryjności a jak jesteśmy z dala od domu to jest to duży +

Emek
11.05.2022, 07:49
To mały turystyk a nie dual. Chba że dual szutrowy

zimny
11.05.2022, 08:22
Przecież to widać że źródłem to tego KTMa jest szosowe moto, odwrotnie od małej CRF.

Widziałem jak po takich drogach wyjątkowo uparci "jechali" na V-Stromach 650. Dać się da ale nie o to chodzi.

Z drugiej strony, cały segment "adwenczer" to coraz bardziej SUVy, coraz mniej siermiężne terenówki jak 990ADV np.

O ile w motoryzacji na 4 koła SUVów nie lubię, nie uznaję, nie podobają mi się, o tyle od paru lat sam motocyklowymi SUVami jeżdżę - patrz DL650 a obecnie GS1200. I jeżdżę po czarnym lub twardym szutrze..

Emek
11.05.2022, 08:24
Osobiście bym wziął Hondę. Dla mnie oba te motocykle są zdecydowanie za małe a jestem raczej nikczemnej postury. Na obu siedzę jak na psie. Z tej dwójki Honda ma przewagę 2 garów a KTM jest zdecydowanie lżejszy. Kto co lubi.

Emek
11.05.2022, 08:54
Mam 178 ale mam długie nogi i ręce jak małpa. Nie znam uczucia za wysokie moto a przynajmniej na takim jeszcze nie siedziałem. Moja DRka i CRFa mają w kłębie 94 cm i staję pełnymi stopami na glebie.

Emek
11.05.2022, 09:01
Wpadaj na sosme bo widzę że 300L to tam będzie w większości. Będzie opcja przymiarki. Masz 130 km do Ożarowa to sobie zrobisz wycieczkę na weekend.

Louis
11.05.2022, 10:17
Ja bym się chętnie przymierzył kiedyś do CB500X czy małej CRF, ale żeby to zrobić muszę uczynić wycieczkę do Krakowa, w Rzeszowie nie mają motocykli w salonach. Mam tyle co Louis, 172cm.

Wypraszam sobie mam 170 ;) Po za tym nogi z jakiegoś krótszego modelu. CB500X jest z pewnością niższa od CRF300L.

Louis
11.05.2022, 10:29
boKOGsMZGnc

;)

przemo77390
11.05.2022, 11:14
CRF dla tych wysokich inaczej daje wiele frajdy wbrew pozorom.
To fajny motocykl do szwendania i w porównaniu do KTAM daje względny spokój w głowie.

Zaczynam doświadczać złego efektu bo bardziej mi się chce szwendać CRF-ką niż T7

janina
12.05.2022, 23:58
Crefa (300) więcaj może niż ja potafię. Nawet z tym kaprawym zawiasem. Jeżeli komuś brakuje mocy znaczy, że jest kozak i ma poważne umiejętności. Ogólnie ma charakter sprzyjający pokonywniu ograniczeń prowadzącego mówiac "dasz radę". Skutecznie przy tym zachęca do jeszcze bardziej wymagającej eksploracji. :D Nie jest to sprzęt wyczynowy, nie kosztuje 2 worków pieniędzy i utrzymanie jest na stosownie wyważonym poziomie cenowym.

Co do KTMa 390 to chyba dobrze że jest w sprzedaży. Czy nadaje się do jazdy w terenie? Youtube potwierdza, jest dobrze. Mamy wybór. Kupować nie ma obowiązku a jak komu pasuje to świetnie. :Thumbs_Up:

Koniec końców sprowadza się to do tego aby mieć frajdę. Myślę, że każdy ma na to swoją receptę. Doskonale uniwersalnych motocykli na szczęście nie ma. :at:

matjas
13.05.2022, 06:53
Zaczynam doświadczać złego efektu bo bardziej mi się chce szwendać CRF-ką niż T7

I o to w tym wszystkim chodzi ;) takie ZEN motorowania!

Lucky Luke
13.05.2022, 10:14
390 jest brzydki jak noc i te śmieszne kółka za to jeździ lepiej niż wygląda. CRF300L rally wygląda bardzo ładnie szczególnie z boku i ma prawilne koła , za to jeździ wolniej niż wygląda :D ;)

przemo77390
13.05.2022, 11:38
I o to w tym wszystkim chodzi ;) takie ZEN motorowania!

:) - w myśl zasady, penetruj wolniej ale dokładniej

@Suchy
14.05.2022, 10:02
Moim zdaniem porównywanie tych motocykli to nieporozumienie, one są przeznaczone do różnych celów.
Natomiast zgadzam się z opinią kolegi zacytowaną poniżej.

390 jest brzydki jak noc i te śmieszne kółka za to jeździ lepiej niż wygląda. :D ;)