Zaloguj się

View Full Version : Trip I i II


Szymon97
04.03.2022, 18:30
Witam, koledzy mam taki problem przebieg tripu I i Ii kasuje się po zgaszeniu motocykla. Licznik główny działa bez zarzutu. Jakieś pomysły, gdzie szukać przyczyny ? Crf 1000 2016r.

Melon
04.03.2022, 18:58
Stawiam na kiepski akumulator. To się dzieje po zgaszeniu czy podczas odpalania ? A godzina się nie zeruje ?

Szymon97
04.03.2022, 20:32
Stawiam na kiepski akumulator. To się dzieje po zgaszeniu czy podczas odpalania ? A godzina się nie zeruje ?

Godzina, wszystko jest okej. Tylko jak zrobię postój, odpalę moto to tripy liczy od nowa . Akumulator raczej ok, nie zauważyłem żadnych problemów, odpala bez problemu.

Melon
04.03.2022, 20:43
U mnie w viadrze resetowało wszystko razem z godziną i to była wina baterii. Po wymianie problem znikł.

Szymon97
04.03.2022, 20:45
U mnie w viadrze resetowało wszystko razem z godziną i to była wina baterii. Po wymianie problem znikł.

Sprawdzę jeszcze dokładnie.

Melon
04.03.2022, 20:53
Najprościej pożyczyć od kogoś baterię.

Szymon97
04.03.2022, 22:00
Najprościej pożyczyć od kogoś baterię.

Ok, dam znać czy to była wina baterii.

muszel72
04.03.2022, 22:12
A tam nie ma jakiejś bateryjki na podtrzymanie?

Szymon97
05.03.2022, 13:33
A tam nie ma jakiejś bateryjki na podtrzymanie?

Możliwe, że coś jest, pytanie gdzie tego szukać .

R2D2
05.03.2022, 22:51
Do zegarów wchodzi przewód czerwono-biały (on odpowiada za napięcie podtrzymania pamięci ) , wcześniej przechodzi przez jakieś kostki miedzy instalacją główną a instalacją "czachy" może piny w kostkach zaśniedziały. Za plus od podtrzymania pamięci zegarów jest odpowiedzialny bezpiecznik 7,5A CLOCK TURN.
Sprawdzić należy sam bezpiecznik oraz w/w kostki.
Problemem może być aku (jak wyżej napisali koledzy) jeżeli napięcie podczas rozruchu spada poniżej 10V.

Szymon97
06.03.2022, 17:42
Do zegarów wchodzi przewód czerwono-biały (on odpowiada za napięcie podtrzymania pamięci ) , wcześniej przechodzi przez jakieś kostki miedzy instalacją główną a instalacją "czachy" może piny w kostkach zaśniedziały. Za plus od podtrzymania pamięci zegarów jest odpowiedzialny bezpiecznik 7,5A CLOCK TURN.
Sprawdzić należy sam bezpiecznik oraz w/w kostki.
Problemem może być aku (jak wyżej napisali koledzy) jeżeli napięcie podczas rozruchu spada poniżej 10V.
Sprawdzę to wszystko i dam znać, dzięki za pomoc .

Szymon97
22.03.2023, 17:58
Sprawdzę to wszystko i dam znać, dzięki za pomoc .

Panowie odświeżam temat.
Akumulator wymieniony a kasowanie tripów I i II oraz trio mastera nadal występuje.
Czy jest możliwe, że to kasowanie ustawia się gdzieś w ustawieniach moto ?

luk2asz
22.03.2023, 18:52
Nie ma takiej opcji. Coś jest zdupcone.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Szymon97
22.03.2023, 20:41
Nie ma takiej opcji. Coś jest zdupcone.

Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka

Jakiś pomysł gdzie szukać?

Dario
23.03.2023, 23:42
jakiś pomysł gdzie szukać?

w aso hondy......?