View Full Version : DUCATI DESERTX - Cagiva Elefant?
Jak wcześniej mnie się nie podobał tak po danych, które ciekną zaczyna bardzo kręcić. I z mordy też całkiem spoko.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie nadążam, wiec zapytam: waga z wahą poniżej 180, moc ponad 100 qcy, skoki zawiasów 300/300 i dakarowy zasięg ? Czy bardziej czar dizajnu i tabelek?
No co, sceptykiem jestem od urodzenia :(
A co Wy na to?
https://www.facebook.com/1609772725953679/posts/2991673291096942/
A co Wy na to?
https://www.facebook.com/1609772725953679/posts/2991673291096942/
Zaloguj się, aby kontynuować.
:Thumbs_Up:
9.12 o 16 mają sie pojawić dodatkowe info na stronie ducati.
https://www.ducati.com/ww/en/bikes/desertx/desertx-937
Ale podaba mi się bardzo
Zajebiscie.:rules::rules::rules:
Szykujta worek pieniędzy :)
pozdrawiam Marcin Jan
madafakinges
07.12.2021, 07:32
https://www.acbiker.online/2021/12/all-new-2022-ducati-desertx-ducati-for.html
lukasz_vip
07.12.2021, 09:13
https://www.acbiker.online/2021/12/all-new-2022-ducati-desertx-ducati-for.html
Error 404
Ładne to, choć wygląda jak jednoosobowe.
Sety pasażera są. Chyba kanapę pasażera możesz podmienić na bagażniczek. Mnie się podoba tylko jak rzuca ceną to mi się mniej będzie podobać.
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/rodzi-si%C4%99-segment-adventure-premium-ducati-desertx-zobaczymy-ju%C5%BC-w-czwartek/ar-AARy2Cu?ocid=entnewsntp
lukasz_vip
07.12.2021, 09:41
Sety pasażera są. Chyba kanapę pasażera możesz podmienić na bagażniczek. Mnie się podoba tylko jak rzuca ceną to mi się mniej będzie podobać.
No właśnie za końcem siedzenia to tam nic nie ma. Pałąk do trzymania i trochę kusego błotnika. Gdzie te zadupki i stelaże jak choćby miał LC8. Jak na tym czymś założyć jakąś płytę albo rogala.
madafakinges
07.12.2021, 09:57
Error 404
Ładne to, choć wygląda jak jednoosobowe.
Usuneli pewno ktoś się pospieszył przed oficjalną premierą
i kazali usunąć.
110koni silnik 950 z nowego monstera
zawias 230mm
waga z 90%paliwa 223kg
Czyli wloska odpowiedź na afrykę. Cena na pewno też pod 70.
Ponad 70 to kosztuje Multistrada 950 bieda ediszyn. Sądzę że to będzie jednak więcej.
lukasz_vip
07.12.2021, 10:06
Parametry jak stare dobre LC8 950.
Usuneli pewno ktoś się pospieszył przed oficjalną premierą
i kazali usunąć.
110koni silnik 950 z nowego monstera
zawias 230mm
waga z 90%paliwa 223kg
Czyli wloska odpowiedź na afrykę. Cena na pewno też pod 70.
Na szczęście w necie nic nie gnie:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:StrQ9gJS2AIJ:https://www.acbiker.online/2021/12/all-new-2022-ducati-desertx-ducati-for.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-b-d
muszel72
07.12.2021, 10:13
Więc za letki to on też nie będzie.
madafakinges
07.12.2021, 10:25
Ponad 70 to kosztuje Multistrada 950 bieda ediszyn. Sądzę że to będzie jednak więcej.
Ale monster który jest bazą kosztuje 56 więc może w 70 się zmieszczą...
Raczej się nie zmieszczą ale sprzęt zajebisty.
CzarnyCzarownik
07.12.2021, 10:27
Społeczeństwo grubnie to i motory grubną :D
Za chwile 125ccm będą miały 170kg na sucho :D
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Jak widzę że w 70 nie mieści się Afryka w wersji AS to nie jestem optymistą. Obyś miał rację.
Strzelam coś w przedziale 80-90k.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lucky Luke
07.12.2021, 12:52
Z przodu wygląda jak czwórka :D ;)
Społeczeństwo grubnie to i motory grubną :D
Za chwile 125ccm będą miały 170kg na sucho :D
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Przecież Varadero 125 już dawno waży 170 kg
Error 404
Ładne to, choć wygląda jak jednoosobowe.
I bardzo dobrze , bo motocykle powinny być jednoosobowe
Stare i nowe
https://www.youtube.com/watch?v=D_wEkgIL3dA
D_wEkgIL3dA
Są dane producentahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/c3041fb09f70d8ba7ee6f4c3a6edd475.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/9c1c406346ebd4c242d8d5e5aa48618b.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/39da3676beff46dd161327ad644029bc.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/910e9e70214769b780398c3d74c98b4f.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/b5eb9b936bd28e07e51061456f3fe8cb.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/c89331f3bb44302a3122c0db022aedde.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/0d5c044f82a0478dc54de0fbb6645128.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/e35817964fa8967143ff7a6dc22b7c88.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/16888b21e6706713296953f680a126ba.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/3fe80e82dbaa0e46038f9305e343090a.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211209/295eab602a775a7b248e8ac2fe60711f.jpg
No to nowa Afryczka może już się zacząć bać:):Thumbs_Up:
Cena od 15 990 Euro (73 595,41zł )
madafakinges
09.12.2021, 18:24
:drif:Och i ach
Nie no, pakę ma niebo ładniejszą niż wypłody tych czy innych ówczesnych dizajnerow. Zastanawia mnie tylko po co tam dali opony z klockami....
110 kuni Ducati w V to jak 200 w Hondzie, 200 kg wagi i dobry zawias przekłada się na zacny potencjał. Nie sądzę że będzie konkurować z Africą, Ducati wybiera świadomy wymagający nabywca. Africe pewna część kupuje na próbę.
Szkoda, że nie zostawili normalnych zegarów plus tablet. Jakoś mi nie leży ten pionowo zamontowany telefon.
https://www.visordown.com/news/new-bikes/all-new-ducati-desertx-gets-world-premiere-pics-specs-and-details
Wygląda przepięknie i wystarczająco 'Rally' :)
Parametry ma ok.
Ale brak DCT nie daje mu szansy w starciu z Hondą :D
lukasz_vip
10.12.2021, 07:54
Jak przy tych parametrach będzie to jeździć jak LC8 to myślę, że odbierze część klientów KTM'a. Jak dla mnie to nowy KTM nie wygląda ale jeździ zacnie, Honda no brak jadu tych silników choć wygląda ładnie, Yamaha bez zawiasu. A tutaj na papierze jest i wygląd, i całkiem zawias i fajny silnik. Oby na żywo i po przejażdżce też zrobiła takie samo wrażenie.
Mogliby by Austryjacy nauczyć się od Włochów albo Japońców jak robi się wygląd.
Makarony pozamiatały. KTM nowy jest faktycznie paskudny a ten wydech to już jakaś masakra. A Honda? Honda do wora, wór do jeziora. :D
muszel72
10.12.2021, 09:00
Miałem kiedyś dwa ducaty i zawsze miałem jakieś takie poczucie, że trzeba do nich podchodzić inaczej tzn, że nie są trwałe jak japońce i to nie było fajne. Może to tylko takie dziwne uczucie jak to kiedy wjeżdżam do Poznania :) i nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Bardzo mi się podoba:)
madafakinges
10.12.2021, 09:08
111985
lukasz_vip
10.12.2021, 09:50
Te z tylu to dodatkowe zbiorniki paliwa? Bo na jednych fotach są a na innych nie ma.
Odpowiedź tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=o5Nfmx6bGQw
o5Nfmx6bGQw
madafakinges
10.12.2021, 10:03
Tak dodatkowy 9l
lZwhm5PDU8I
16.15
A ja mam nadzieję że z LC8 nie będzie miał nić wspólnego. Powiem tak, zrobił ten motorek na mnie duże pozytywne wrażenie i spodobał mi się jak w 1990 roku, kiedy to w Romie pierwszy raz w salonie Hondy zobaczyłem na żywo Africe Twin.
Jack_*Daniels
10.12.2021, 23:06
111985Ile ktoś kasy zgarnął żeby na nowo stare wymyśleć. I tak patrzę i myślę: które to nowe a które to stare.
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Tak dodatkowy 9l
lZwhm5PDU8I
16.15To mi teraz zaimponowali - w seryjnym Moto!!!
D
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
syncronizator
11.12.2021, 19:40
coś mi to przypomina:
https://www.youtube.com/watch?v=mTfVXo8Yc3E
mTfVXo8Yc3E
Ile ktoś kasy zgarnął żeby na nowo stare wymyśleć. I tak patrzę i myślę: które to nowe a które to stare.
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
tradycja to tradycja .....
MV AUGUSTA 9.5 VS DUCATI X Desert
A zwróciliście uwagę że wlew jest po prawej stronie a nie na środku jak zazwyczaj. Teoretycznie tankując na kosie moznst więcej zatankować, choć pewnie nie każdy tank bang podejdzie.
pozdrawiam Marcin Jan
O Jezu... Abstrahujesz, cytując klasyków, od układu odniesienia. W UE stacje są co 20-50 km. Poza UE nikt tym nie pogoni.
Niemniej, kibicuję...
Nie no jasne, różnice w ilości paliwa pewnie pomijalne (0.5 l?)…choć jestem ciekaw jaka idea stała za tak rozwiązanym wlewem paliwa. (Prototyp miał dwa wlewy).
pozdrawiam Marcin Jan
Można sobie zamówić.
https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-desert-x-nowosc-2022-zamow-juz-dzis-ID6EmG0r.html
75 900 zł
Jak nic rozwali rajd Dakar
madafakinges
19.03.2022, 21:57
114850
114851
Byłem dziś w MotoMio mieli na dwa dni przedprodukcyjny model. Bardzo mi się podoba, na żywo chyba jeszcze fajniejszy niż na zdj. Gabarytowo bardziej tenere 700 niż afra. Wysoki i smukły świetna pozycja za kierownicą. Sprzęt wydaje się być prosty i surowy mało plastików tylko co to potrzebne. Ciekaw jestem realnej wagi z pełnym bakiem. Niestety jakość wykonania to jednak do Japonii daleko ale za ogólna zajebistość wybaczam.
114852
Znalazło się kilka baboli. Mocowanie podnozka bocznego wystaje dobre 5cm poniżej zgrabnej płyty pod silnikiem do tego jest przykręcone do silnika więc będzie wyrywało kawałek kartera.
I niestety te bezdętkowe felgi nie nadają się do ęduro. Są bardzo szerokie i wystają poza obrys opony więc po pierwszym offie jeśli się nie pogna to na pewno będą mocno poobijane ranty.
Będzie na co zmienić afre za rok - dwa.:D
podnóżek nie problem zrobi się relokator :D
Miszczostfo, po prostu miszczostfo....
Oj tam oj tam. Wygląda całość świetnie.
A na asfalcie stopka się urwie :) nie jeździć w teren, nie glebić i będzie dobrze :D
Gs 1150 tez ma sety przymocowane do aluminiom no i kiedyś w Gruzji było cyk...
Zimny, ty zawsze pragmatyk, świetność wyglądu podkreślasz tutaj? ;)
Coraz więcej towarów nadających się tylko do sprzedaży, do stosowania jakby mniej, nas otacza, mam wrażenie od lat.
Pozdr rr
napiszę tylko tyle , to jest pierwszy nowy motocykl , który poruszył moje serce , wali mnie co i jak w nim , podoba mi się jak żaden inny , będę go miał
Sprzedam Rama :D
ponoć sprzedaż przesunięto o miesiąc
Africa Tigg
04.04.2022, 09:12
A co sądzicie o cenie 76900 PLN... dla mnie drogo, ale teraz to już chyba tylko Yamaha T7 będzie tańsza .
nasze gdybanie ceny nie zmieni, chcesz -płacisz , są różne sposoby sfinansowania
mam nadzieję skorzystać z któregoś , inaczej nie dam rady finansowo
Teraz wszystko drogie. Ducati za to daje 4 lata gwary bez limitu kilometrów. Patrząc jak szybko odchodzą ekrany w AT kosztujące po 3 koła juri to może być całkiem atrakcyjna opcja.
Gs 1150 tez ma sety przymocowane do aluminiom no i kiedyś w Gruzji było cyk...
Pięknie, poszło razem z heblem więc później pozycja jak na ścigaczu :D:D
Co do ceny tego Ducati - nowa Multistrada 1200 zawsze kosztowała tyle co GS1200 lub więcej. Ducati jako nowe to segment motocykli drogich/bardzo drogich, nie budżetowych.
Dzisiejsze czasy są takie jakie są, 5 lat temu VStrom 650 NOWY kosztował 30-32 tys. Dziś jakoś ponad 40. Teraz za 30 to kilkuletnia używka i to niekoniecznie z przebiegiem 10tkm.
BTW - 4 lata gwarancji bez limitu? Super sprawa, w tym czasie wszystkie wady wieku dziecięcego powinny się ujawnić. I spokój. Jak czytam o ekranach do NAT za 12 koła to mi się słabo robi....
To że się ekrany walą to jedno drugie to jak zachowuje się producent w tej sprawie. I to jest nawet ważniejsze. Jak na razie podejście jest słabe.
pozdrawiam Marcin Jan
Musiałbym na żywo zobaczyć. Trochę plaskaty ten tył. Aczkolwiek na filmach wyglądała epicko.
Wybieram się na oględziny 3 czerwca:) Taką szybkę chciałbym w 03:)
To sobie pooglądałem. Pierwsze sztuki do obejrzenie lipiec/sierpień. W połowie maja mają być 2 sztuki na Spotkaniu promocyjnym.
Są juz ogłoszenia, ciekawa ta NAT od Ducati
https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-desert-x-nowosc-2022-zamow-juz-dzis-ID6EmG0r.html#gallery-open
ładne toto ale bazując na moich ostatnich doświadczeniach od razu zacząłem się zastanawiać ile może kosztować ten wybulony od baniaka boczek :D
Sądzę, że przy zakupie każdego nowego motocykla będziesz teraz pytał o ceny boczków :D
Tak jak Madafaka ,boczki ściągasz i zostawiasz w garażu . Nie są do niczego potrzebne.
Africa Tigg
28.04.2022, 14:41
Chciałem sprawdzić Desertx-a na jeździe próbnej, zadzwoniłem do najbliższego salonu i sprzedawca nie potrafił powiedzieć kiedy będzie... "chyba w lato".
Ogólnie powiedział, że w Ducati jest problem z dostępnością nowych motocykli, małą Multistradę też mają mieć w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Mają za to demówkę Aprilli Tuareg i zaproponował mi ją przetestować na jeździe - zobaczymy jak wypadnie w porównaniu do mojej CRF 1000.
To nie jest problem Ducati, to problem importera i sprzedawców w PL. Mój kumpel w IT ma każdą demówke do dyspozycji, a te które cieszą się większym zainteresowaniem nawet po kilka. Niech nie opowiadają bzdur, to samo było z Betą wieczne problemy, olewanie, brak zaangażowania i opowiadanie pierdoł. Tak właśnie powstają mity o chujowości marki.
Sądzę, że przy zakupie każdego nowego motocykla będziesz teraz pytał o ceny boczków :D
Hehehehe :) to moje pierwsze życiowe zderzenie z tym tematem :)
kristoch
27.11.2022, 09:10
Genialne te filmiki robią 😀
https://youtu.be/lcFqVIadWYo
lcFqVIadWYo
https://www.youtube.com/watch?v=9eX1SCIElyg&t=167s
Gdzieś tam napisałem że będę go miał
no i jest
https://photos.app.goo.gl/12qv7VenA22ibLM3A
muszel72
24.02.2023, 18:47
Jest Piękny. Gratki:Thumbs_Up:
Gratulacje, to ostatni motocykli, który chciałbym jeszcze mieć jak mi się zachce jeździć na moto. Wszystkie inne turystyczne pseudo enduro są po prostu o niczym a w szczególności Africa, jak gees bez cycków :haha2:.
też stwierdziłem że jak kupować nowe to takie którym być może będzie się chciało latać już do końca , a że mój koniec bliżej niż dalej .. dlatego desert
bo ma klimat , dokładnie taki jaki lubię
Odgrzeję kotleta bo wczoraj miałem okazję sobie przetestować troszkę tego Dukata.
https://i.ibb.co/HNHJ6jT/IMG-20230706-WA0046.jpg (https://ibb.co/tZJdg9p)
https://i.ibb.co/hF1vLcf/IMG-20230706-WA0048.jpg (https://ibb.co/KxzHbDw)
Jestem w szoku jak to się prowadzi , hamuje, że nie wspomnę o fantastycznym dźwięku.
Jak te makarony to zrobiły to nie wiem ale w porównaniu do NAT to jest jak wierzchowiec przy starej szkapie. Jak ktoś uważa że Afryka świetnie się prowadzi (z czym się zgadzam) to Dukat jest o wiele wyżej. W łapach niesamowicie wręcz lekki a to wersja z dodatkowym baniakiem więc cięższa niż seria. Mistrzostwo. A Termignoni gra tak , że ja pier$%le.
Właśnie tak powinna jeździć , wyglądać i brzmieć nowa Afryka. To co nie udało się Japońcom popełnili Włosi i zrobili to niemal doskonale.
Opinia kompletna, zgadzam się z nią niemal w pełni. Niemal, bo Afryka w moim odczuciu jest na jeszcze dalszym biegunie. Desert jest perfekcyjnie wyważony, hamuje zacnie, ogień znad tłoków oddaje zajebiście.
Termignoni to prawdziwa symfonia. Nie da się tego nie kochać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukasz_vip
07.07.2023, 08:49
Coś jest w tych Termignoni, że naprawdę nie słyszałem aby brzmiały źle. W każdym moto pięknie gadały.
Co do Cagivy to wygląda zacnie i mam chęć kiedyś skosztować jak to jeździ.
Odgrzeję kotleta bo wczoraj miałem okazję sobie przetestować troszkę tego Dukata.
https://i.ibb.co/HNHJ6jT/IMG-20230706-WA0046.jpg (https://ibb.co/tZJdg9p)
https://i.ibb.co/hF1vLcf/IMG-20230706-WA0048.jpg (https://ibb.co/KxzHbDw)
Jestem w szoku jak to się prowadzi , hamuje, że nie wspomnę o fantastycznym dźwięku.
Jak te makarony to zrobiły to nie wiem ale w porównaniu do NAT to jest jak wierzchowiec przy starej szkapie. Jak ktoś uważa że Afryka świetnie się prowadzi (z czym się zgadzam) to Dukat jest o wiele wyżej. W łapach niesamowicie wręcz lekki a to wersja z dodatkowym baniakiem więc cięższa niż seria. Mistrzostwo. A Termignoni gra tak , że ja pier$%le.
Właśnie tak powinna jeździć , wyglądać i brzmieć nowa Afryka. To co nie udało się Japońcom popełnili Włosi i zrobili to niemal doskonale.
Wcale mnie to nie dziwi bo juz w latach 90 Cagiva Elefant biła XRV pod wieloma względami.
muszel72
10.07.2023, 12:10
Będąc na Sardynii na początku czerwca sporo się nasłuchałem pozytywnych opinii od użytkowników Desertów.
Szczerze mówiąc dziś zamieniłbym moją ATAS na takiego królewicza i mocno się nad tym zresztą zastanawiam.:)
Tu się nie ma co zastanawiać, tu trzeba działać. Wybór oczywisty. Tak czysto subiektywnie.
dawid8210
10.07.2023, 12:30
Faaajny jest skurczybyk:)
A zanotowaliście może jakiś problem z nadmiernym grzaniem podczas jazdy na trasie, w nogi itp (chodzi o DesertX)? Czekam w kolejce na jazdy ale już jestem ciekaw :-).
Mnie trochę w jajcuny grzało w trakcie od tylnego cylindra. Co prawda motorek pracował pod umiarkowanie dużym obciążenie i dość ciepło było. Takie same spostrzeżenia miałem w trakcie jazdy Scramblerem Ducati.
Nie zmienia to jednak mojego zdania: moto jest wyjebiste.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To fakt. Podobnie jak w 1190/1290 ale za to jeździ sztos.
A pojechalibyście tym do np. Mongolii i z powrotem?
A pojechalibyście tym do np. Mongolii i z powrotem?
Uważam ,ze jadąc do Mongolii i tak nie wykorzystasz potencjału tego motocykla do czego został stworzony. Do Mongolii to moc 50KM jest wystarczająca.
Gdyby 20 lat temu było takie moto to nie tracił bym czasu i mnóstwa kasy na udoskonalanie i przerabiane. Tylko wsiadłbym na gotowca i pojechał na Saharę. I gdyby nawet tam zdechł to koszt naprawy byłby zdecydowanie mniejszy niż 10 lat eksperymentów, przeróbek i poszukiwań.
Co do awaryjności info z pierwszej ręki, serwisu Ducati w Romie że jest kilka egzemplarzy posiadających ten sam silnik z przebiegami powyżej 150 koła i oprócz eksploatacyjnych czynności nic innego nie było przy nich robione. Ale bezawaryjne kilometry uzależnione są od skrupulatnego serwisu oraz wiedzy tego co go wykonuje i nie akceptowalne są w tych motorkach oszczędności lub zaniedbania serwisowe.
Żeby jechać do Mongolii to trzeba mieć dużo urlopu a nie dużo koni.
lukasz_vip
11.07.2023, 09:34
Ale bezawaryjne kilometry uzależnione są od skrupulatnego serwisu oraz wiedzy tego co go wykonuje i nie akceptowalne są w tych motorkach oszczędności lub zaniedbania serwisowe.
Jakbym czytał opis jakieś znanej austryjackiej marki ;)
Żeby jechać do Mongolii to trzeba mieć dużo urlopu a nie dużo koni.
Dokładnie tak jest jak Matjas napisał
A którędy teraz do Mongolii?
Dokładnie tak jest jak Matjas napisał
Myślenie niewolnika. Urlop...urlop...Zawsze mozesz na tydzien do ukrów jechać. Mongolia jest dla ludzi wolnych.
Co do Desertx to moj kolega robiac jazdy probne misl kompletnie inne zdanie. Porownywal z crf1000 2018dct. Nie wiem skad jego zdanie sie wzielo ale nie zostawil suchej nitki na ducati.
Nie chce mi się nawet komentować już Twoich wpisów.
Ta Mongolia to był tylko przykład dalekiej trasy... Pytając o to miałem na myśli czy to Ducati jest na tyle niezawodne, by móc go wykorzystywać do długodystansowej turystyki. Adagiio nakreślił sprawę, dziękuję.
Multistrady od lat nawijają kilometry i mają zadowolonych użytkowników więc to nie jest zły silnik. Chyba że chodzi o jakiś hard wyjazd z obijaniem sprzętu o kamienie czy brodzeniem po siedzenie to różnie może być, jak z każdym nowoczesnym motocyklem.
A ja pytanie mam do tych co jeździli. Jak duże jest to Ducati? Jak się na nim odnajdzie kierownik o wzroście powyżej 190cm, np. w porównaniu do crf 1000? Nie mam jak się przymierzyć.
Jest duzo filmow na YT mówiących o tej i innch tematach zwiazanych z tym modelem. Polecam pooglądać a nie pytać tutaj. Jedno co mnie dziwi to skrajnie negatywna relacja z jazdy próbnych mojego kolegi do tego co tu czytam. Sklaniam się do tego co tu czytam.
Może temu koledze szło o automat. Ducati go nie ma.
Dla mnie CRF1000 w porównaniu do Deserta to dno i metr mułu. CRF przejechałem 40 tysi a tym co prawda tylko krótka jazda ale od razu widać i czuć punkt odniesienia. To oczywiście moja subiektywna opinia.
A ja pytanie mam do tych co jeździli. Jak duże jest to Ducati? Jak się na nim odnajdzie kierownik o wzroście powyżej 190cm, np. w porównaniu do crf 1000? Nie mam jak się przymierzyć.
Wrażenie jakby był nieco mniejszy/lżejszy od afryki ale nie dużo.
Emek, chodzi o Qurczaka ktory juz dlugo jezdzi na afrze. Prawdopodobnie masz racje . Narzekal w sumie...na wszystko. Dyskusje z nim nic nie przyniosły. To co mówisz pokrywa się z tym czego się nasluchalem. Nie jeździłem i nie chce bo ..
Dzięki Siwy.
ja jeździłem.. a mały nie jestem.. jest wystarczająco duży abyś się na nim odnalazł.. :)
Dzięki Tomku,
Spróbuję gdzieś kiedyś umówić jazdę próbną w takim razie. Mijałem ostatnio takiego na trasie i na żywo jakiś taki mały, ale krępy mi się wydał. Może kwestia perspektywy. Śledzę temat od początku i moto bardzo mi się podoba.
muszel72
18.07.2023, 22:02
Dziś wypożyczyłem z Baltic Motors w Gdańsku Dukę na półtoragodzinną przejażdżkę. Na początek wspomnę, że obsługa w salonie pierwsza klasa, miło, sympatycznie, sprawnie.
Desert zachwyca piecem. Wydaje się, że ma tych kucy ze 150 a nie 110 w trybie SPORT. Miałem kilka Ducati lata temu i stwierdzam, że kultura techniczna o wiele wyższy poziom. Obsługa serwisowa rzadziej, bez wymiany pasków co 20 kkm.
Hamulce - mimo, że Brembo to uważam, że moja ATAS nie ma się czego wstydzić.
Zawiecha - niestety chwyciłem tylko kilka km szutrów więc nie ocenię ale po jakości zamontowanych gratów zakładam, że można zawiechy wyregulować w pełni.
Ergonomia - ja mam 188 cm i czułem się zupełnie dobrze zarówno siedząc jak i stojąc. Trochę dalej niż w afrze jest np włącznik kierunkowskazów ale to tylko manual. Wyświetlacz bardzo czytelny. W menu tylko chwilę pogrzebałem ale wg mnie tragedii z ustawieniami nie ma. Za to wielka ich mnogość do dowolnej konfiguracji stopni działania wszystkich systemów.
Uważam, że jeśli ktoś szuka jednego motka do odrobiny ciorania po terenie z możliwością dalekiego wyjazdu to jest to świetna alternatywa. Ja mając w garażu ATAS oraz 300 Rally będę miał więcej fanu.
ja ostatnio testowałem w Beskidzie Niskim i muszę mieć tego Deserta.Kapitalnie to cos jeździ i fajnie nawiązuje wnuczka do mojej babci
marpom1986
18.09.2023, 20:12
Też miałem przyjemność pobujać się tym DesertemX. Mam jednak mieszane odczucia. Silnik ma kopa, ale sposób jego oddawania czasami bardziej męczy niż daje frajdę. Nie wiem czy to ten egzemplarz czy ogólnie tak mają (5 tys km na cyferblacie) ale trząsł się niemiłosiernie nawet na luzie. Dźwięk tłumika brzmiał jakby się w środku kilo gwoździ próbowało uwolnić. Przyspieszenie do 130 na godzinę dawało odczucie jakbym z 180 już leciał... Te drgania. Po 2 godzinach na nim w terenie i trasie bolała mnie głowa, co nie zdarza mi się na moto. Wygląd nadal mi się podoba:)
Też miałem przyjemność pobujać się tym DesertemX. Mam jednak mieszane odczucia. Silnik ma kopa, ale sposób jego oddawania czasami bardziej męczy niż daje frajdę. Nie wiem czy to ten egzemplarz czy ogólnie tak mają (5 tys km na cyferblacie) ale trząsł się niemiłosiernie nawet na luzie. Dźwięk tłumika brzmiał jakby się w środku kilo gwoździ próbowało uwolnić. Przyspieszenie do 130 na godzinę dawało odczucie jakbym z 180 już leciał... Te drgania. Po 2 godzinach na nim w terenie i trasie bolała mnie głowa, co nie zdarza mi się na moto. Wygląd nadal mi się podoba:)
Nie wiem czym ty jeździłeś ale ten silnik L2 Testastretta brzmi pięknie szczególnie powyżej 6 tys obrotów. Ciągnie jak pojebany . Jak to u Ducati nie ma nudy
Nie zauważyłem, że ten motocykl się trzęsie a jak są wibracje to ja mam od razu mrowienie w rękach i nogach, które nie wystapiło więc teges. Silnik jest fajny i ma sporo mocy. Jakbym miał się przyczepić to odniosłem wrażenie że skrzynia jest dość krótka ale nie mam przekonania czy to wada.
Zgadzam się z Hernim, piec ciągnie fest a hample są zajebiste. Ostatnio jeden doniósł, że ponoć ma to jakąś wadę że woda zalewa elektronikę pod kanapą jak się jeździ po wodzie czy błocie i robi się żużel. Ktoś jest w stanie to potwierdzić?
madafakinges
19.09.2023, 08:44
Podobno ori gmole powodują podwyższone wibracje.
Ten którym jeździłem miał ori gmole, płytę akcesoryjną też ori i dodatkowe baniaki na tyle. Trzęsawki nie zanotowałem.
A gdzie można potestować?
Pirania zeznał że w Kraku ale chcą 5k kaucji za jazdę testową. Nie wiem jak gdzie indziej. Ja latałem motocyklem kumpla.
lukasz_vip
20.09.2023, 08:15
Czytam te wasze opisy i mi ślinka leci aby tego spróbować. Czyżby godny następca mojej 950?
A gdzie można potestować?
Majo,zrób integracje jak kiedyś w Dorohusku a będziemy testować Deserta:haha2:
Czytam te wasze opisy i mi ślinka leci aby tego spróbować. Czyżby godny następca mojej 950?
Subiektywnie dla mnie bardzo godny.
Też miałem przyjemność pobujać się tym DesertemX. Mam jednak mieszane odczucia. Silnik ma kopa, ale sposób jego oddawania czasami bardziej męczy niż daje frajdę. Nie wiem czy to ten egzemplarz czy ogólnie tak mają (5 tys km na cyferblacie) ale trząsł się niemiłosiernie nawet na luzie. Dźwięk tłumika brzmiał jakby się w środku kilo gwoździ próbowało uwolnić. Przyspieszenie do 130 na godzinę dawało odczucie jakbym z 180 już leciał... Te drgania. Po 2 godzinach na nim w terenie i trasie bolała mnie głowa, co nie zdarza mi się na moto. Wygląd nadal mi się podoba:)
Ten egz a wibracjami to chyba dawca części musiał być czy coś.
Majo,zrób integracje jak kiedyś w Dorohusku a będziemy testować Deserta:haha2:
Chyba będziemy testowali smak piachu znad Buga:D:vis: Tam poza Hondą to się wszystko sypie...he...he...he
SpDGlssU9Kw
Oj wygląda to smacznie...
Pojawiła się juz wersja DesertX Rally .Skok zawieszenia zwiększył się do 250 mm z przodu i 240 mm z tyłu. Prześwit wynosi 280 mm:dizzy:
Matkoicórko.
Zakochany jestem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ładny motocyk. Wiela takie coś sosu? Dla kolegi pytam ;)
muszel72
03.10.2023, 21:42
Jak byłem testować to z premedytacją o cenę nie pytałem;)
Gdybym miał mieć jeden to ten:)
Africa Tigg
03.10.2023, 21:59
Już znalazłem na otomoto, Liberty Łódź - cena 99 900 i diler zastrzega sobie możliwość zmiany ceny, więc na tą chwilę, jak jest promocja w Aprilii wychodzi cena dwóch nowych Tuaregów.
lukasz_vip
04.10.2023, 07:48
O grubo... Nowy KTM 890 R Rally, czyli najbogatsza opcja cennikowo 107900zł.
Bym miał, bym dał, to taka stara AT jak nowa, piękna, mam mokre sny :D
P.S.
Tylko moto za 100.000 w błoto, oj :D
Ceny nowych moto to jakieś przegięcie ....
Ceny nowych moto to jakieś przegięcie ....
Samochodów w sumie też....
P.S.
Tylko moto za 100.000 w błoto, oj :D
PS. I kasa w błoto i moto w błoto :) Może jest w tym jakiś sens>?
Bym miał, bym dał, to taka stara AT jak nowa, piękna, mam mokre sny :D
Zgadzam się, zwłaszcza w takim malowaniu
Lucky Luke
04.10.2023, 10:57
Zajefajne moto ten DesertX Rally, szkoda, że ceną zabija.
madafakinges
04.10.2023, 11:27
Ile taki motocykl powinien kosztować? W 2016r afra kosztowała 46tyś zł.
Weźmy pod uwagę ze T7 kosztuje ok 50 to 70 za standardowego deserta nie jest jakimś kosmosem, a to że wiekszości nas nie stać...
A że wersja Rally kosztować będzie 100+ to dlatego, że ludzie takich sprzętów chcą, dziwnym trafem najlepiej sprzedającym się motocyklem jest GS i to najlepiej z kompletem kufrów które kosztują 20% ceny T7
Afra kosztowała 53 w 2016. Za tyle kupiłem swoją z pierwszej serii w pl. Teraz kosztuje 70 w wersji bieda. Przy tym Ducati za 80 to mega okazja.
Mazurkas007
04.10.2023, 12:11
Są kraje, gdzie na taki motocykl pracuje się 6-8 miesięcy, na szeregowym stanowisku w zwykłej, średniej firmie.
Jeszcze Polska do tych krajów nie należy.
madafakinges
04.10.2023, 12:30
Ale to nie wina cen motocykli....
Wiele lat wstecz, gdy do sprzedaży wchodził DRZ400, przy okazji testu w Świecie Motocykli była podana pewna ciekawostka, podali ile dni musi pracować na niego średnio zarabiający w USA(dokładnie nie pamiętam 24 albo 26), miesięcy - Japończyk, ...lat - Polak.
Mazurkas007
05.10.2023, 04:29
Ale to nie wina cen motocykli....
Oczywiście, że nie, ale punkt widzenia, zależy od punktu patrzenia.
Pomyśl sobie, że zarabiasz x4 do stanu dzisiejszego i na koncie masz x4.
Opcjonalnie podziel cenę teko motocykla przez 4, i jakie wtedy będzie twoje wrażenie, na temat wysokości tej ceny.
Gdyby nie kosztował 100kpln tylko 25, to byś miał pewnie już dwa w garażu.
Takie to są realia cenowo-zarobkowe w naszym kraju wstającym z kolan.
Są kraje, gdzie na taki motocykl pracuje się 6-8 miesięcy, na szeregowym stanowisku w zwykłej, średniej firmie.
Jeszcze Polska do tych krajów nie należy.
Napisz w którym to kraju w UE odłożę za 6-8 mc ponad 20tys ojro? To ja pojadę zarobie ,wrócę i kupie
lukasz_vip
05.10.2023, 07:42
Napisz w którym to kraju w UE odłożę za 6-8 mc ponad 20tys ojro? To ja pojadę zarobie ,wrócę i kupie
On raczej nie pisze o tym co odłożysz a o tym, że tyle zarobisz bez uwzględniania kosztów życia.
Mazurkas007
05.10.2023, 08:47
Napisz w którym to kraju w UE odłożę za 6-8 mc ponad 20tys ojro? To ja pojadę zarobie ,wrócę i kupie
Nie wiem w którym odłożysz, to zależy od Ciebie.
Mówię o cenie motocykla vs normalne zarobki.
Płaca minimalna w Niemczech to 2.000eur jeśli dobrze pamietam.
Płaca afro-sprzątaczki w Niemczech, co zamiata ulice, to jakies 2.500eur miesięcznie.
Średnia, normalna płaca w Niemczech, na średniej klasy stanowisku to 3.500-4.000eur.
Pielęgniarka w szpitalu to jakieś 3.500eur.
Dużo się nie pomyliłem, podziel cenę tego motocykla przez cztery, a wyjdzie taka sama cena dla Ciebie, jak normalna cena dla Niemca, Włocha czy innego Hiszpana.
Gdyby kosztował 25.000pln a nie 25.000 ojro, nikt by nawet nie wspomniał, że jest drogo.
Mazurkas mocno upraszcza. Niestety ma dużo racji. Z tej okazji popatrzcie na swoje liczniki ilości postów na tym forum. Na tej podstawie wyliczcie ile godzin (roboczo godzin?) pisanie tego wszystkiego Wam zajęło... Cos czuje, ze nawet za minimalna stawke godzinowa jaka jest w PL dałoby się uzbierać na konkretny sprzęt :-).
Minimalne pensje BRUTTO w Europie poniżej, czyli względem Niemiec to już nie 4 razy a 2,67 :)
1. Luksemburg – 2 387,00 €
2. Niemcy – 1 981,00 €
3. Belgia – 1 955,00 €
4. Holandia – 1 934,00 €
5. Islandia – 1 910,00 €
6. Francja – 1 709,00 €
7. Słowenia – 1 304,00 €
8. Hiszpania – 1 167,00 €
9. Portugalia – 887,00 €
10. Cypr – 885,00 €
11. Litwa – 840,00 €
12. Malta – 835,00 €
13. Grecja – 832,00 €
14. Polska – 746,00 €
15. Estonia – 725,00 €
16. Czechy – 717,00 €
17. Słowacja – 700,00 €
18. Chorwacja – 700,00 €
19. Łotwa – 620,00 €
20. Rumunia – 606,00 €
21. Węgry – 579,00 €
22. Bułgaria – 399,00 €
Cos czuje, ze nawet za minimalna stawke godzinowa jaka jest w PL dałoby się uzbierać na konkretny sprzęt :-).
przecież każdy ma swój licznik online.
chciałbym aby przez 4 miesiące udało mi się nazbierać na 'konkretny' sprzęt :D nawet licząc to jako rok pracy. niestety jeszcze tak dobrze nie mam, ale pracuję nad tym :D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.