Adagiio
14.11.2021, 16:42
Potrzebuje zregenerowaæ porz±dnie kosz sprzêg³owy w mojej AT, st±d pytanie, czy kto¶ korzysta³ z us³ug tej firmy ?
Pisz± ¿e znaj± siê na robocie i wiedz± o co chodzi.
http://www.moto-sprzegla.pl/
Na czym polega regeneracja i co dalej:
Po wstêpnej ocenie wszystkich elementów pod k±tem nadmiernego zu¿ycia kosz jest centrowany w kilku etapach. Kolejnym krokiem jest wykonanie nowego, ulepszonego u³o¿yskowania wewnêtrznego kosza poprzez inny materia³ ni¿ odlewane aluminium, . Sprê¿yny zostaj± zmienione i dobrane odpowiednio do danego sprzêg³a i motocykla. Niekiedy stosujemy d³u¿sze sprê¿yny aby nie uszkadza³y pod³o¿a sprzêg³a , w tym celu stosujemy specjalne sprê¿yny które nie zmieniaj± stopnia t³umienia . W koszu sprzêg³owym wiele sprê¿yn ma inne twardo¶ci . Dobieramy je odpowiednio do danego kosza sprzêg³owego w którym wystêpuj± minimum 3 twardo¶ci . . Oczywi¶cie ta zasada nie tyczy siê wszystkich motocykli poniewa¿ charakterystyka i praca silników s± ró¿ne . Wiec w pewnych modelach luz na T³umikach drgañ czyli sprê¿ynie musi wystêpowaæ i jest on uzale¿niony od charakterystyki danego silnika .Cze¶æ aluminiowa poddawana jest uzupe³nieniu materia³u, rowki tarcz sprzêg³owych oraz uszkodzenia pod t³umikami drgañ . Sprzêg³o zostaje idealnie spasowane oraz wzmocnione .
Wymianie podlegaj± wszystkie pier¶cienie wewn±trz , Naprawa bie¿ni czê¶ci stalowej czyli napêdowej od silnika . Ca³o¶æ zostaje idealnie wyczyszczona i sprawdzone na naszej maszynie która odzwierciedla prace silnika .
Po regeneracji kosz sprzêg³a , pracujê idealnie w osi swojego obrotu. Brak luzu powoduj±cego jego decentrowanie. Sprê¿yny pracuj± tylko w takim zakresie jak powinny dziêki czemu motocykl bêdzie pracowa³ poprawnie . Do naprawy osiowania sprzêg³a u¿ywany bardzo trwa³ego materia³u którym jest br±z
Wype³nienia powsta³e po uszkodzeniach czê¶ci aluminiowej sprzêgie³ s± uzupe³niane odpowiednim stopem aluminium dla danego producenta . Koñcowym procesem regeneracji ka¿dego sprzêg³a jest odpowiednie jego wywa¿enie . Do tego u¿ywamy maszyny zaprojektowanej w porozumieniu z firm± CIMAT z dok³adno¶ci± do 005 grama
W praktyce gin± w/w objawy czyli brak wibracji przy ruszaniu i w trakcie jazdy. Jednym s³owem motocykl nabiera p³ynno¶ci w je¼dzie a ró¿nica zawsze jest zauwa¿alna nawet w przypadku pomiêdzy koszem zupe³nie nowym a zregenerowanym na plus regenerowanego.
Nasza Firma Regeneruje ka¿dy Element sprzêg³a , Zabieraki sprzêg³owe , tarcze sprzêg³owe , przek³adki sprzêgie³ .
Oferujemy równie¿ sprzeda¿ nowych czê¶ci sprzêgie³ . Oryginalnych oraz zamienników
Zajmujemy siê produkcj± nowych wzmocnionych elementów oraz produkcj± tarcz sprzêg³owych .
Je¶li chodzi o kosze innych marek motocykli sprawa wygl±da identycznie , nie raz ró¿ni± siê delikatnie budow± ale zasada dzia³ania jest zbli¿ona
Na ile czasu/kilometrów wystarczy regeneracja??
Ograniczenia czasowego nie ma . Posiadamy specjaln± ofertê w której wzmacniamy i przerabiamy sprzêg³a do wy¶cigów motocyklowych w ca³ej europie . Sami je¼dzimy na w³asnej produkcji bo oryginalne zawodzi³y .
Przetestowane kosze na dystansie 35 tys km nie wykazywa³y jakiegokolwiek zu¿ycia. Ich charakterystyka pracy jest identyczna jak bezpo¶rednio po regeneracji.
Przypuszczalnie ju¿ nigdy nie powinien wyst±piæ problem wibracji z uwagi na wyeliminowanie inicjuj±cego luzu na u³o¿yskowaniu wewnêtrznym.
Gwarancja obejmujê ka¿dy zregenerowany kosz przez 12 Miesiêcy bez limitu kilometrów. Ka¿dy klient otrzymujê j± w formie pisemnej po nadaniu unikalnego numeru seryjnego dla ka¿dego kosza jest on nabijany na czê¶ci aluminiowej sprzêg³a .
Pisz± ¿e znaj± siê na robocie i wiedz± o co chodzi.
http://www.moto-sprzegla.pl/
Na czym polega regeneracja i co dalej:
Po wstêpnej ocenie wszystkich elementów pod k±tem nadmiernego zu¿ycia kosz jest centrowany w kilku etapach. Kolejnym krokiem jest wykonanie nowego, ulepszonego u³o¿yskowania wewnêtrznego kosza poprzez inny materia³ ni¿ odlewane aluminium, . Sprê¿yny zostaj± zmienione i dobrane odpowiednio do danego sprzêg³a i motocykla. Niekiedy stosujemy d³u¿sze sprê¿yny aby nie uszkadza³y pod³o¿a sprzêg³a , w tym celu stosujemy specjalne sprê¿yny które nie zmieniaj± stopnia t³umienia . W koszu sprzêg³owym wiele sprê¿yn ma inne twardo¶ci . Dobieramy je odpowiednio do danego kosza sprzêg³owego w którym wystêpuj± minimum 3 twardo¶ci . . Oczywi¶cie ta zasada nie tyczy siê wszystkich motocykli poniewa¿ charakterystyka i praca silników s± ró¿ne . Wiec w pewnych modelach luz na T³umikach drgañ czyli sprê¿ynie musi wystêpowaæ i jest on uzale¿niony od charakterystyki danego silnika .Cze¶æ aluminiowa poddawana jest uzupe³nieniu materia³u, rowki tarcz sprzêg³owych oraz uszkodzenia pod t³umikami drgañ . Sprzêg³o zostaje idealnie spasowane oraz wzmocnione .
Wymianie podlegaj± wszystkie pier¶cienie wewn±trz , Naprawa bie¿ni czê¶ci stalowej czyli napêdowej od silnika . Ca³o¶æ zostaje idealnie wyczyszczona i sprawdzone na naszej maszynie która odzwierciedla prace silnika .
Po regeneracji kosz sprzêg³a , pracujê idealnie w osi swojego obrotu. Brak luzu powoduj±cego jego decentrowanie. Sprê¿yny pracuj± tylko w takim zakresie jak powinny dziêki czemu motocykl bêdzie pracowa³ poprawnie . Do naprawy osiowania sprzêg³a u¿ywany bardzo trwa³ego materia³u którym jest br±z
Wype³nienia powsta³e po uszkodzeniach czê¶ci aluminiowej sprzêgie³ s± uzupe³niane odpowiednim stopem aluminium dla danego producenta . Koñcowym procesem regeneracji ka¿dego sprzêg³a jest odpowiednie jego wywa¿enie . Do tego u¿ywamy maszyny zaprojektowanej w porozumieniu z firm± CIMAT z dok³adno¶ci± do 005 grama
W praktyce gin± w/w objawy czyli brak wibracji przy ruszaniu i w trakcie jazdy. Jednym s³owem motocykl nabiera p³ynno¶ci w je¼dzie a ró¿nica zawsze jest zauwa¿alna nawet w przypadku pomiêdzy koszem zupe³nie nowym a zregenerowanym na plus regenerowanego.
Nasza Firma Regeneruje ka¿dy Element sprzêg³a , Zabieraki sprzêg³owe , tarcze sprzêg³owe , przek³adki sprzêgie³ .
Oferujemy równie¿ sprzeda¿ nowych czê¶ci sprzêgie³ . Oryginalnych oraz zamienników
Zajmujemy siê produkcj± nowych wzmocnionych elementów oraz produkcj± tarcz sprzêg³owych .
Je¶li chodzi o kosze innych marek motocykli sprawa wygl±da identycznie , nie raz ró¿ni± siê delikatnie budow± ale zasada dzia³ania jest zbli¿ona
Na ile czasu/kilometrów wystarczy regeneracja??
Ograniczenia czasowego nie ma . Posiadamy specjaln± ofertê w której wzmacniamy i przerabiamy sprzêg³a do wy¶cigów motocyklowych w ca³ej europie . Sami je¼dzimy na w³asnej produkcji bo oryginalne zawodzi³y .
Przetestowane kosze na dystansie 35 tys km nie wykazywa³y jakiegokolwiek zu¿ycia. Ich charakterystyka pracy jest identyczna jak bezpo¶rednio po regeneracji.
Przypuszczalnie ju¿ nigdy nie powinien wyst±piæ problem wibracji z uwagi na wyeliminowanie inicjuj±cego luzu na u³o¿yskowaniu wewnêtrznym.
Gwarancja obejmujê ka¿dy zregenerowany kosz przez 12 Miesiêcy bez limitu kilometrów. Ka¿dy klient otrzymujê j± w formie pisemnej po nadaniu unikalnego numeru seryjnego dla ka¿dego kosza jest on nabijany na czê¶ci aluminiowej sprzêg³a .