View Full Version : Honda NT 1100
Afryka w innym wydaniu?
Dzisiaj oficjalna premiera.
Pozdrowienia,
D110699110700
Premierowe filmy z youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=4TBCGXodpqQ
https://www.youtube.com/watch?v=H2sOXjecjuQ
4TBCGXodpqQ
H2sOXjecjuQ
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
taki ładniejszy, duży versys
no ale co chciałeś powiedzieć? Dobrze? Źle? :D
NC750 też coś koło 230kg :D :D :D
Lucky Luke
21.10.2021, 12:45
Przecież to na asfalt, kilogramy w normie.
"Komfortowy, zwinny, radosny" :-)
To cytat z polskiej wersji info prasowego o NT.
Obszerny opis, dane techniczne, kolory, pakiety wyposażenia, 112 szczegółowych zdjęć.
https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycles/media/pressreleases/349803/honda-nt1100-model-2022
Edyta: są już ceny na honda.pl:
https://www.honda.pl/motorcycles/range/touring/nt1100/specifications.html
62 900 PLN za MT i 67 500 PLN za DCT.
Wygląda na to, że za legendę AT i modę na SUVy trzeba dopłacić jakieś 12k PLN, bo zawartość na pierwszy rzut oka dość podobna, NTeka nawet jest trochę więcej :-)
Honda chyba strasznie cienko pierdzi jak na jednym silniku robi parę motorków. Jak by nie walka z bmw to dalej byś nie uświadczył np. tempomatu w crf. Przestali robić CT i wypuścili takie cuś.:mad:
Świetna. Jak dla mnie brakuje tylko napędu kardanem.
Historia się powtarza zauważcie.
Jak kiedyś zależność XRV-Varadero.
Jako że mam ogromny sentyment do Viadra to coś jest dla mnie super.
Rafał Rs7
21.10.2021, 18:28
Szkoda że brak 4cylindrowca.
Motor z nowej Afryki brzmi prawie jak ten 850 z BMW czyli tragicznie.
Nie pasuje do tego nowego modelu .
Świetna. Jak dla mnie brakuje tylko napędu kardanem.
Historia się powtarza zauważcie.
Jak kiedyś zależność XRV-Varadero.
Jako że mam ogromny sentyment do Viadra to coś jest dla mnie super.
Ja też cenię varadero ale nie widzę tu żadnego podobieństwa. Oświeć panie.:)
Dwa kroki w tył w porównaniu do CT.
maciekrom
21.10.2021, 21:56
"Komfortowy, zwinny, radosny" :-)
To cytat z polskiej wersji info prasowego o NT.
Obszerny opis, dane techniczne, kolory, pakiety wyposażenia, 112 szczegółowych zdjęć.
https://hondanews.eu/pl/pl/motorcycles/media/pressreleases/349803/honda-nt1100-model-2022
Edyta: są już ceny na honda.pl:
https://www.honda.pl/motorcycles/range/touring/nt1100/specifications.html
62 900 PLN za MT i 67 500 PLN za DCT.
Wygląda na to, że za legendę AT i modę na SUVy trzeba dopłacić jakieś 12k PLN, bo zawartość na pierwszy rzut oka dość podobna, NTeka nawet jest trochę więcej :-)
Ja bym powiedział, że 17500 pln. Dolicz kufry boczne i centralkę i też tyle Ci wyjdzie. Obawiam się, że ta cena po nowym roku wzrośnie.
Honda chyba strasznie cienko pierdzi jak na jednym silniku robi parę motorków. Jak by nie walka z bmw to dalej byś nie uświadczył np. tempomatu w crf. Przestali robić CT i wypuścili takie cuś.:mad:
Nie Honda jedyna, ile Yamaha robi na silniku 700 ? ile Triupmh na 900 i 1200 ? BMW na tym samym bokserze ? Dukat 950 ? To raczej reguła niż wyjątek.
Jak dla mnie brak: IMU, szprych i przedniego koła 19". Reszta zajebista! Bardzo dużo gratów w cenie, która jest relatywnie niska!
konrad7005
22.10.2021, 12:01
Moim zdaniem ten silnik jest zdecydowanie za słaby na przeloty autostradowe w 2 osoby z kuframi. Moc powinna być zblizona do Yamahy fjr 1300 czy Bmw 1300 gt, czyli minimum te 30/40 koni wiecej...
maciekrom
22.10.2021, 17:15
Konrad7005 tylko po co jak na autostradzie masz ograniczenie do 140 km/h? Do 160 to nawet nc750 da radę, więc tu będzie jeszcze zapas. Z tego co widzę to w hondzie ważna jest ekonomia a nie rekordowe parametry. Na ostatnim wyjeździe zrobiłem 8000 km i tylko kilka razy doszedłem do 160, więc wielu motocyklistom to wystarczy, zwłaszcza, że zauważyłem będąc przez ponad miesiąc poza Polską, że człowiek zaczyna spokojniej jeździć jak ma się użerać z Turecką czy Bułgarską policją. Takie czasy.
muszel72
22.10.2021, 18:09
Zgadzam się z Konradem. To nie chodzi o prędkość lecz bezpieczeństwo wynikające pośrednik z momentu. Ekonomia nie jest odpowiednim argumentem. Przez kilka lat podróżowałem po szosie K1600 i on palił 5,5 litra więc ten tego.
Muszel nie o bezpieczeństwo tylko frajdę gdy odkręcasz manetę a tu łupież z łysiny spada.:D
niewątpliwą zaletą tego motocykle będzie lekkość pomimo faktycznej wagi, która będzie jeszcze mniej odczuwalna w NT niż jest to w CRF. Krok fajny ale po ten łańcuch w turystyku?
Poza niższym zawiasem to wygląda to na CRF :) nawet rama podobna.
Co najważniejsze to NT1100 jest b.ładna i dobrze stonowana jak ktoś lub komfort a zawiasy CRF mu są zbędne lub i tak ma lepszy motocykl w teren to będzie spoko.
muszel72
22.10.2021, 21:45
Fakt, z łysiny:vis::haha2:
Ciutke więcej na temat NT1100:
yA13ThwfFEI
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.