View Full Version : Husqvarna 901 Norden
Bardzo czekam na ten motocykl.
Obejrzałem filmik promo, który nie mówi nic, ale jest ładny. Jak wszystko ostatnio. Ma być ładne, ch tam czy dobre - ważne, że ładne.
Oby nie było tak z tym moto.
https://youtu.be/vDvZ0ONCSLA
vDvZ0ONCSLA
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lucky Luke
31.08.2021, 10:36
Ładne to są crf1000/1100 , T700.
Norden jest wątpliwej urody , trochę jak transalp700, ale może za to jest dobry :P
CRF, T7 - nie mogę się nie zgodzić, chociaż muszę przyznać, że mnie 901 się podoba.
Bardziej niż adv890 KTMa.
ccm, power, torque, suspension - na papierze wygląda coolersko.
Czekam niecierpliwie. Bardziej niż na desert x. O gustach nie dyskutujemy, ale dla mnie to dopiero szkaradne jest. Choć coś ma w sobie oryginalnego, przyciągającego trzeba przyznać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ten Norden ma całkiem ładną sylwetkę, gdy się patrzy z boku, ale z przodu gorzej... Ta duża, okrągła lampa rzeczywiście jak w Trampku 700.
No ale ciekawe jakie bebechy - silnik, zawiecha, hamulce i cała reszta. I obrazki z Islandii bardzo ładne.
Ten Norden ma całkiem ładną sylwetkę, gdy się patrzy z boku, ale z przodu gorzej... Ta duża, okrągła lampa rzeczywiście jak w Trampku 700.
No ale ciekawe jakie bebechy - silnik, zawiecha, hamulce i cała reszta. I obrazki z Islandii bardzo ładne.
Bebechy z KTM 890.
Bardzo podoba mi się taka klasyczna stylizacja. 👍
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Mi i paru moim znajomym również się bardzo podoba
madafakinges
31.08.2021, 20:59
Ten norden to najbliżej stylistycznie do podczciwej 9x0adv i mnie się podoba, będzie za 2 lata na co afre zmienić.
teddy-boy
31.08.2021, 21:39
Podoba mi się. Jest taki trochę.wbrew tej metroseksualnej modzie w wyglądzie nowych motocykli.
Tak troche multipla, trza na zywca obczaic
Że niby brzydki? Co z wami? Już nie starczy że ma (podobno) zapier..lać?
A to, że niby KTM w innym papierku zapierdala bardziej? :D
Jeżeli będzie to sprzętowo jak 890 Adventure R, to wyjdzie im fajna fura. Widać, że owiewki są bardziej pod turystykę pomyślane. Fajnie....
Ciekawe kto będzie reklamował produkt swoim nazwiskiem i umiejętnościami. Skoro Husqvarna to może Jarvisowi dadzą, żeby poświrował do kamery ;)
Ciekawe kto będzie reklamował produkt swoim nazwiskiem i umiejętnościami. Skoro Husqvarna to może Jarvisowi dadzą, żeby poświrował do kamery ;)
Mają już ambasadora - Lyndon Poskitt. W pierwszych filmach też bardzo znane nazwisko.
Mike Horn i Cyril Despres z filmu w pierwszym poście nie stykną?? Chyba mało kto może być lepsiejszym jak to się teraz pięknie nazywa ambasadorem.
Fajnie wygladajace moto. Dane tez. Wydaje sie tylko taki ... jednoosobowy ( krótki)
Pojezdzil bym na jakis testach
Premierę wieszczą na jesień. Ja też na testy czekam. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to klon KTMa. W stopę sobie chyba strzelać nie będą, ale może będzie to chociaż solidną konkurencją. Od momentu gdy składają pomarańcze w Indiach mam mieszane uczucia. Huski podobnie..
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Concept bardzo mi się spodobał. Detale robiły robotę (żółte halogeny nawiązujące do fluorescencyjnych akcentów na Husce czy też dedykowane sakwy). Sprzęt wpisujący się w trendy neo-retro. Widzę, że wersja na filmikach promocyjnych ma już inne lakierowanie i pozbyli się żółtych halogenów. Concept wyglądał lepiej, ale i tak jeździłbym :)
No i co... full spec nie urywa jajec za bardzo.
Śmieszną gdzieś opinię przeczytałem, że miała być lepsza wersja 890 :D Tak jakby KTM miał zrobić motocykl lepszy od swojego pod marką Husqvarny.
madafakinges
31.10.2021, 07:58
Wizualnie mi się podoba i to bardzo. Ktm nie mógł zrobić rywala dla samego siebie. To bardziej turystyczna wersja 890 szersza kanapa lepsza owiewka ale bak mniejszy? Zawias niby 43mmApex taki jak w 890s ale z większym skokiem i regulacja. Waga 220 na mokro czyli tylko 6kg mniej od afry1100.
Teoretycznie dobry ruch dla KTM bo wypełniają luke.
Ciekawe jaka będzie cena ale spodziewam się że tanio nie będzie ...
Cena w USA z podatkami ok. 16 tyś. zielonych.
Pozycjonowanie oparte na innych platiczkach. Ło Jezusie, biedni, naiwni nabywcy.
Wiecej zdjec tutaj https://www.hotcars.com/things-we-now-know-about-the-husqvarna-norden-901/
https://i.imgur.com/DojT721.jpg
Wiecej zdjec tutaj https://www.hotcars.com/things-we-now-know-about-the-husqvarna-norden-901/
https://i.imgur.com/DojT721.jpg
Osłona tarczy jak w pierwszej Afryce
z tej strony wyglada poprostu jak KTM co jest według mnie tylko plusem (KTM wyglada nawet lepiej wedlug mnie)
https://i.imgur.com/GpaFVEZ.jpg
https://www.classicdriver.com/sites/default/files/styles/two_third_slider/public/cars_images/54694/SA-0014161/3f80ee8bf3c210e2f884577cc5c20530.jpeg
Móglłby być wielkosci 990 .
https://www.youtube.com/watch?v=WQR1MZ3nkk0&ab_channel=AlienADVlog
WQR1MZ3nkk0
Świeży materiał Ścigacza o Norden 901
WppV3pSkEvo
Ktoś zakupił, jeździ i może powiedzieć jak ten sprzęt się sprawuje przy naszych zastosowaniach ? Tony recenzji na YT widziałem, ale przydałaby się recenzja praktyka od nas.
Jeździłem tym dzisiaj 2 godz. po lesie i bocznych drogach. Sporo moich wrażeń pokrywa się z testów na YT:
+ fajny silnik
+ super siodło
+ elektronika - wyświetlacz + tryby jazdy (IMU itp itd)
+ ergonomia (mam 175 cm)
+ faktycznie czuć lekkość tych 203 kg
+ wygląd
- zawiasy śjakieś słabe IMHO w mojej NAT 2019 lepsze - tutaj albo dobijają albo nerwowe po dokręcenie kompresji i odbicia !!!
- szyba to jakiś żart - ochrona przed wiatrem gorsza niż w KTM 990 (znaczy moim ukochanym dziku)
- dźwignia zmiany biegów w rozmiarze XS
- kłikszifter działa czasem dobrze
- po kiego ch⌠ten lakier fortepianowy na części plastików ?
- za taką cenę kierunkowskazy mogłyby się same wyłączać, a ich wskaźnik pokazywać który miga
- jak się czyta/ogląda recenzje to tylny amor pada po 1000 km i potem trzeba czekać na część miesiącami
Jak Wasze wrażenia ? ⌠bo mnie się lepiej w średnim offâie i chyba na asfalcie też jechało na Aprilli Tuareg :-o
Jeździłem tym dzisiaj 2 godz. po lesie i bocznych drogach. Sporo moich wrażeń pokrywa się z testów na YT:
+ fajny silnik
+ super siodło
+ elektronika - wyświetlacz + tryby jazdy (IMU itp itd)
+ ergonomia (mam 175 cm)
+ faktycznie czuć lekkość tych 203 kg
+ wygląd
- zawiasy śjakieś słabe IMHO w mojej NAT 2019 lepsze - tutaj albo dobijają albo nerwowe po dokręcenie kompresji i odbicia !!!
- szyba to jakiś żart - ochrona przed wiatrem gorsza niż w KTM 990 (znaczy moim ukochanym dziku)
- dźwignia zmiany biegów w rozmiarze XS
- kłikszifter działa czasem dobrze
- po kiego ch⌠ten lakier fortepianowy na części plastików ?
- za taką cenę kierunkowskazy mogłyby się same wyłączać, a ich wskaźnik pokazywać który miga
- jak się czyta/ogląda recenzje to tylny amor pada po 1000 km i potem trzeba czekać na część miesiącami
Jak Wasze wrażenia ? ⌠bo mnie się lepiej w średnim offâie i chyba na asfalcie też jechało na Aprilli Tuareg :-o
Dobre zawiasy masz w 890 ADV R. W Nordenie są turystyczne bardziej.
Tylny amor dostępny jest u nas od ręki (info na 06.06.2022). W USA mają z tym grubszy problem....
Gdzie ujeżdżałeś sprzęta? W-wa?
Pozdro
--
Jarek
Jeździłem u Motoholicy`ów w Wawie.
O różnicy w amorach HSQ/KTM wiem, btw warto sobie popatrzeć tutaj:
https://youtu.be/-aKuFz1Xm1Q
Co masz na myśli mówiąc, że "tylny amor jest dostępny od ręki" ?
Moje rozczarowanie polega na tym, że sprzęt się wylęgał bardzo długo a baza z KTM była gotowa. Większość zresztą fajnie działa, za to takie przeciętne zawieszenie to dla wielu buyerów może być deal breaker. Cena jest premium i sprzęt powinien być kompletny - ergo dokupowanie/modyfikowanie jeszcze czegoś za poważne pieniądze to pomyłka.
Jeździłem u Motoholicy`ów w Wawie.
O różnicy w amorach HSQ/KTM wiem, btw warto sobie popatrzeć tutaj:
https://youtu.be/-aKuFz1Xm1Q
Co masz na myśli mówiąc, że "tylny amor jest dostępny od ręki" ?
Moje rozczarowanie polega na tym, że sprzęt się wylęgał bardzo długo a baza z KTM była gotowa. Większość zresztą fajnie działa, za to takie przeciętne zawieszenie to dla wielu buyerów może być deal breaker. Cena jest premium i sprzęt powinien być kompletny - ergo dokupowanie/modyfikowanie jeszcze czegoś za poważne pieniądze to pomyłka.
Mam na myśli to, ze sprawdzałem dostępność amora tylnego w polskiej dystrybucji. W USA się czeka….
KTM chyba próbuje wbić się Nordenem pomiędzy 890 ADV a 890 ADV R. Ma moje całkiem dobrze im to wyszło. Cenowo również. Inna sprawa, że w sz y s t k i e motocykle podrożały ostatnio bardzo.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.