Zaloguj siê

View Full Version : ¦wie¿o zakupiona Afryka i problemy

Adam93
24.08.2021, 14:38
Witam, od niedawna posiadam prawo jazdy i tydzieñ temu zakupi³em pierwszy motocykl jakim jest Africa RD03 z 88r.
Przejecha³em nia okolo 200km, £adnie odpala³a, "na strza³a", wróci³em z pracy wszystko by³o OK, odstawi³em moto i nastêpnego dnia siê zaczê³o... Afryka ju¿ nie odpala!! :( Krêci rozrusznik i na tym koniec, na samym pocz±tku zagada³a jeszcze ledwo co na ssaniu, niskie obroty bez reakcji na manetke po czym zgasla i koniec.
My¶la³em,¿e to mo¿e przez niski poziom paliwa ale dola³em 5l i bez zmian, do tego na³adowa³em ponownie akumulator, przelacznik jest na "RUN", ¶wieca sucha i nowa, poprzedni wlasciciel twierdzi ze czysci³ oraz wymienial elementy w ga¼niku...
Pomozcie gdzie dalej szukac przyczyny oraz co sprawdzac?
Jestem zielony w mechanice gdyz jest to moj pierwszy motor ale chetnie sie naucze gdyz do najblizszego serwisu mam bardzo daleko

CzarnyCzarownik
24.08.2021, 14:46
Jak wyssa³e¶ paliwo w ga¼nikach do 0 to ponowne odpalenie chwilê trwa. Pompa paliwa pracuje tylko jak silnik siê krêci, wiêc to by³o normalne krêciæ rozrusznikiem z 10-15s (z przerwami).

Najlepiej dotknij palcem pompy paliwa i w³±cz rozrusznik. Jak pompa bêdzie pracowaæ jak wibrator to krêæ dalej bo pompuje i ga¼niki s± puste. Jak czujesz tylko jedno cykniêcie pompy co oko³o sekundê to ga¼niki s± pe³ne i pompa pracuje normalnie.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk

tommi
24.08.2021, 14:55
Poka¿, proszê, t± 3kê. My tu wszyscy kochamy afryki, a 3ki to najmocniej.
Pompa orygina³?

Ba³trok
24.08.2021, 15:06
a tak kontrolnie zapytam, kraniki s± odkrêcone?

Goñczy
24.08.2021, 15:08
Pochwal siê trójeczk±.
Pozdro.

Brzeszczot
24.08.2021, 15:15
Wyczy¶æ stycznik pompy paliwa

Wys³ane z mojego

Adam93
24.08.2021, 15:15