View Full Version : CRF1100 DCT potrzebna pomoc, kontakt z właścicielem
Sprawa jest, szukam kontaktu z właścicielem CRF1100 DCT. Potrzebuję udokumentować w formie video zachowanie się motocykla w czasie zwalniania po zamknięciu przepustnicy. Przykład: jazda po płaskim odcinku drogi, tryb D, rozpędzenie motocykla do prędkości ok 50 km/h i zdjęcie prawej ręki z manetki gazu. Przejazd najlepiej w obie strony aby ktoś nie zarzucił że jazda była z górki lub z wiatrem w plecy. Na filmie powinien być widoczny tablet i manetka gazu. Nagranie ma ukazać w jaki sposób sinik schodzi z obrotów i w jaki sposób skrzynia redukuje biegi aż wbije 1 bieg.
Jestem z lubelskiego, jeśli jesteś w stanie mi pomóc a nie masz możliwości nagrać film to chętnie przyjadę do ciebie i udostępnię kamerkę razem z szelkami zakładanymi na tułów.
Po co mi to? Chcę to dołączyć do dokumentacji dla rzeczoznawcy i prawnika w celu ukazania różnic w zachowaniu prawidłowym i nieprawidłowym pojazdu. Niestety, mimo naprawy gwarancyjnej zgłoszone usterki nie zostały usunięte (problem szarpania silnika i problem z redukcją biegów). Dealer Hondy oddał mi niesprawny motocykl, twierdząc że wszystkie zgłoszone niesprawności zostały usunięte ... i mam się bujać.
Grzędziel
15.05.2021, 22:23
Majster, będę mógł Ci pomóc ale dopiero za około 1,5tyg. No i nie mam sprzętu do nagrywania więc musiałbyś do mnie podskoczyć. Może ktoś z kolegów będzie mógł Ci szybciej pomóc. Jak coś to daj znać.
Majster
Mogę nagrać, dziś po południu lub jutro, tylko muszę wymyślić jak przymocować srajfona do kurtki.
Wyślij proszę link do swojego filmu to postaram się zrobić bardzo podobnie i zebym wiedział jaki tryb (tour?) i jak EB. Albo fotkę ustawień.
Edit: pożyczyłem uchwyt / statyw od sąsiada wiec jak podeslesz ustawienia, wyleczę chorobę dnia poprzedniego i nie będzie padało mogę po południu nagrywać.
Nagrywałem w trybie USER w którym zrobiłem ustawienie hamowania silnikiem EB na 1 (najsilniejsze hamowanie) oraz moc silnika P na 1 (największa moc).
Film zamieściłem pod linkiem: https://youtu.be/2LXyIoYVoAk
2LXyIoYVoAk
Nagrywałem w trybie USER w którym zrobiłem ustawienie hamowania silnikiem EB na 1 (najsilniejsze hamowanie) oraz moc silnika P na 1 (największa moc).
Film zamieściłem pod linkiem: https://youtu.be/2LXyIoYVoAk
2LXyIoYVoAk
Dziś po południu nagram i wieczorem jakoś podeśle.
Ok, jak możesz to zrób również nagranie takiego samego przejazdu ale w trybie manualnym skrzyni biegów.
Jeśli ktoś jeszcze zechciałby wykonać takie nagranie to śmiało.
Z góry dziękuję i przy okazji odwdzięczam się.
W jaki sposób w trybie manualnym ? Kiedy / przy ilu obrotach redukować biegi ? Od którego biegu zacząć ? To już troche nie będzie obiektywne, bo każdy będzie to robił ciut inaczej, o tyle automat przy identycznych ustawieniach powinien być bardzo zbliżony.
Skrzynia sama będzie redukować biegi. Od około 50 km/h, powiedzmy 4 lub 5 bieg.
Dobra zobacze jak to wyjdzie.
Wojtek, mogę z Tobą podjechać i też nagrać w tych samychbwarunkach. Gdzie będziesz i o której ca?
Wojtek, mogę z Tobą podjechać i też nagrać w tych samychbwarunkach. Gdzie będziesz i o której ca?
Bardzo chetnie. Myslalem o okolo 17:30-18:00 za cmentarzem poludniowym Antoninów- to niedaleko mnie. Tam sa dwie w miare długie asfaltowe proste prawie zero ruchu i spowalniaczy. Mozna by tez nad Wisłą ale tam rowerzystow do czorta.
Przed chwilą zrobiłem przejazd tak jak na zamieszczonym wcześniej filmie tylko w trybie manualnym skrzyni biegów (reszta ustawień identyczna). Tak jak poprzednio, silnik poszarpując napędza motocykl i opóźnia istotnie redukcję biegów lub uniemożliwia redukcję i utrzymuje stałą prędkość. Jak się nagrało to wieczorem wrzucę filmik. Jak będziecie nagrywać to poproszę w trybie D i manualnym. Thx.
Nagrałem, bez stelaża i prawdziwej kamerki to tak sobie to wyszło. Na trybie D w obie strony dobrze, w manualu w jedna stronę zwolniła i zredukowała do 1ki w druga już zabrakło prostej. Pewnie minimalne pochylenie drogi było.
Daj swojego maila na priva to podeśle.
Dzięki WojtasA
Jakby ktoś jeszcze zechciał wykonać takie nagranie to nie pogardzę.
Dwa przejazdy na płaskim odcinku drogi, każdy w obie strony. Pierwszy w trybie D, drugi w trybie manualnym. Rozpędzić motocykl do około 50 km/h, 5 bieg i zdjąć dłoń z manetki gazu aż motocykl zredukuje do 1 biegu, zakręcić i powtórzyć w druga stronę. Ustawienie hamowania silnikiem maksymalne (EB1), moc silnika maksymalna (P1). W kadrze powinno być widać prędkość, obrotomierz i zdjęcie ręki z manetki gazu.
Jakby ktoś był chętny a nie ma kamerki to podjadę ze sprzętem - lubelskie i sąsiednie województwa.
Gdyby mi ktoś powiedział przed zakupem nowej Afryki, że będę musiał odwalać taki cyrk to bym wtedy patrząc tej osobie w oczy popukał się w głowę.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.