Zaloguj się

View Full Version : Wkręcane krućce do synchronizacji


Vooytas
30.06.2009, 07:43
Witam.
Chcę kupić wakuometry do synchro. Nie chce jednak kupować gotowych zestawów za ponad 200 złociszy. Myślę że uda mi się kupić zegary, wężyki za ok 100 zł. Nie wiem tylko gdzie kupić albo z czego wykonać te krućce które wkręca się w dolot, pewnie ktoś już natknął się na ten problem.
Może przewiercona śruba ? czy nagwintować rurkę alu lub miedzianą?
Ramires Ty chyba przyjacielu też kombinowałeś coś z zegarami waku?
Pozdrawiam wszystkich!

Babel
30.06.2009, 08:43
Gdzieś było o tym na forum.

newrom
30.06.2009, 08:51
Akcesoria możesz kupić np http://www.carbtune.com/ Osobiście kupiłem całe urządzenie i sobie chwale. A wykonać je możesz z dowolnego materiału, jeśli jednak będzie wytrzymały to będziesz musiał uważać wkręcając. A przy metalowych w palce parzy przy wykręcaniu ;>

motormaniak
30.06.2009, 08:54
mozna zrobić , ale pare groszy w larsonie

Vooytas
30.06.2009, 09:07
Dziękuję za informacje.
Pozdrawiam!

ramires
30.06.2009, 10:39
Dziękuję za informacje.
Pozdrawiam!

Vooytas, to moze ja sie dorzuce do paczki i wezmiemy dwa zestawy?

JareG
30.06.2009, 10:59
Vooytas, to moze ja sie dorzuce do paczki i wezmiemy dwa zestawy?
A ja bym chcial te w/w krocce.. :) (albo chociaz jeden, coby pompe od XTZ moc podlaczyc w przymusie :D)

wieczny
30.06.2009, 11:02
Kupiłem taki w Larssonie i wygląda o niebo porządniej od hondowskiego wykręconego z TA. Trampkowy urwałem podczas dokręcania... Mosiężne dziadostwo chyba.

ramires
30.06.2009, 11:08
Kupiłem taki w Larssonie i wygląda o niebo porządniej od hondowskiego wykręconego z TA. Trampkowy urwałem podczas dokręcania... Mosiężne dziadostwo chyba.

Wieczny, masz jakies numery tego? nie chce mi sie ich katalogu przeglądac ... :D

wieczny
30.06.2009, 11:55
Nie mam, profesjonalna obsługa w postaci mojego kolegi należącego do elitarnej grupy z oddziału na ulicy Grochowskiej w Warszawie w mgnieniu oka przeprowadziła brawurową akcję poszukiwawczą rzeczonego detalu. Dała ona zadowalający efekt w postaci owego króćca (matko, co za wyraz). Bo ja nie mogłem go znaleźć w tym ich katalogu w sumie :).

ramires
30.06.2009, 11:59
To powtórz waść tą akcję proszę :)

bartol
30.06.2009, 12:27
http://www.larsson.pl/?c=r&no=NzIwMDIwNA==
lub tu
http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=178_333&products_id=9066

matjas
01.07.2009, 09:01
jedno Ci powiem jak bedziesz robił sam: węzyki podcisnieniowe MUSZA byc sztywne - to nie moze byc byle co np. akwarystyczny /polecam ci tubes.pl/.
po nagrzaniu silnika zwykle rułki tez sie nagrzewaja i miekna od pieca do tego stopnia ze ich scianki od podcisnienia sie sklejaja i masz dupe a nie odczyt.
to tak tylko coby nie powielac błedów ;)

zdrowia
matjas

newrom
01.07.2009, 11:31
A właśnie że nie muszą :) Mam mientkie jak kaczuszka i nic się w nich nie skleja :-)

dery
01.07.2009, 11:32
mozesz uzyc rurki od scottoilera. one dzialaja na pewno.

Vooytas
01.07.2009, 14:43
Kurde larson stan magazynowy 1 szt. :(

Rami masz jakieś dojścia gdzie to można zamówić?
w moto akcesoria 58 zloty bieremy?

mrdracul
25.08.2009, 15:34
Przy składaniu zestawu samodzielnie lub kupowaniu gotowego warto, żeby miał dławiki (takie zaworki przed zegarami do tłumienia drgań podciśnienia. W innym przypadku wskazówki latają jak głupie i dokładnośc pomiaru cierpi.
pzdr

wasilczuk
27.08.2009, 08:51
przewód hamulcowy się gwintuje i działa.

mrdracul
27.08.2009, 08:55
Jakby ktoś potrzebował zsynchronizowac sobie gaźniki i był w okolicach szczecina to zapraszam.
Ps. Zimne piwo zawsze mile widziane ;)

wieczny
27.08.2009, 12:57
Kto jeździ z wkręconym króćcem z Larssona? Zamiast oringa daliście miedzianą podkładkę czy nie - śmigacie z gumą?

podos
27.08.2009, 15:22
Kto jeździ z wkręconym króćcem z Larssona? Zamiast oringa daliście miedzianą podkładkę czy nie - śmigacie z gumą?

eee? ja to wkrecam tylko na czas sychro. z oringiem to raczej by szybko wypadlo.

wieczny
27.08.2009, 15:48
Na skróty napisałem. Miałem na myśli jezdżenie z podpiętą pod niego pompą podciśnieniową (tfu ją mać, oczywiście).

podos
27.08.2009, 16:09
tfu tfu tfu, oczywiście, niepotrzebnie sie odzywalem błe.

bartol
27.08.2009, 22:10
Kto jeździ z wkręconym króćcem z Larssona? Zamiast oringa daliście miedzianą podkładkę czy nie - śmigacie z gumą?

co prawda nie z Larssona, a z Moto-akcesoria (ale w sumie to tosamo) mam wkręcone na stałe i zaślepione dołączonymi kapturkami. Daliśmy miedzianą podkładkę na oringa... i bangla, znaczy się - nic się nie dzieje niepokojącego.
...i oczywiście żadnej pompy pod to nie podepne :)

BartekBBI
27.08.2009, 22:59
Witam Szanowne Grono!!! Jesli Moglbym Sie Podłaczyc To Mam Pytanie Takowej Treści: Czy Po Podlaczeniu Pompy Podcisnieniowej Pod Kruciec Podcisnienia Owo Podcisnienie Sie Nie Zmieni Na Tymze Gazniku??? Czy Tez Trzeba Robic Synchro Na Podłaczonej Pompce??? Za Odpowiedz Dziekuje;)

podos
28.08.2009, 09:15
...i oczywiście żadnej pompy pod to nie podepne :)

no, to jestes moim kolegą.

: Czy Po Podlaczeniu Pompy Podcisnieniowej Pod Kruciec Podcisnienia

a Ty nie...

BartekBBI
28.08.2009, 18:32
łeee...to Bylo Czysto Chipotetyczne Zapytanie..;) W Razie Gdyby Był Taki Przymus...a Tu Juz Sie Obrazaja..;)

Kazmir
28.08.2009, 21:12
Witam Szanowne Grono!!! Jesli Moglbym Sie Podłaczyc To Mam Pytanie Takowej Treści: Czy Po Podlaczeniu Pompy Podcisnieniowej Pod Kruciec Podcisnienia Owo Podcisnienie Sie Nie Zmieni Na Tymze Gazniku??? Czy Tez Trzeba Robic Synchro Na Podłaczonej Pompce??? Za Odpowiedz Dziekuje;)

Jeśli połączenia są szczelne to nic się nie zmieni jedynie powstają zakłócenia (pulsacja) w kanale dolotowym. słyszałem, że jednemu gościowi krawat wciągnąwszy do airbox'a takie potężne ssanie pulsacyjne było !!! :haha2::haha2::haha2:

BartekBBI
28.08.2009, 23:40
i o to chodzilo;) dziekuje

podos
31.08.2009, 10:18
pacz tu:

6949

Endurotwin
09.04.2014, 11:15
A do czego ten trójnik zegary podłacza się oddzielnie Cos tu nie rozumiem ?

dawid8210
09.04.2014, 13:29
A bo np. jest tam podciśnieniowa pompa paliwa :)
I żeby działała podczas synchronizacji musi być taki trójnik co by podłączyć pod niego zegar i pompę.

Kryla
09.04.2014, 22:34
a można taki mały rysuneczek co, gdzie, jak podpiąć (wakuometry, pompkę, dławiki, trójniki, króćce) wężyk, po wężyku
święci garnków nie lepią a nauka nie idzie w las
ale potrzebny przewodnik duchowy :)

Mallory
10.04.2014, 07:43
Mam zegary i wężyki, ale brakuje mi krućców? dysz?
A takie za 5 pln w sumie mogą być?
http://www.phjacus.pl/211-Krociec-dysza-kolektora-ssacego-GZ-291-A-p861.html

dawid8210
10.04.2014, 09:56
te z linka mają gwint m6, a Ty potrzebujesz m5. Jedz do pierwszego lepszego gazownika i dostaniesz króćce jakie chcesz. Albo z braku laku nagwintuj sobie przewód hamulcowy narzynką m5

Mallory
10.04.2014, 16:13
No dzięki - warto zapytać. Kupiłbym m6:)))

Kryla
10.04.2014, 17:06
czarna brać skąpi tajemnic synchronizacji czy co :)
poproszę o ten schemacik -- na kolana mam paść :(

ural2
10.04.2014, 19:07
Proszę bardzo!
http://faq.africatwin.com.pl/index.php/Synchronizacja_Ga%C5%BAnik%C3%B3w

Kryla
10.04.2014, 20:48
Dzięki , widziałem ten opis
ale proszę o rozrysowanie w sposób łopatologiczny

Jesli mamy podciśnienową pompę Mikuni mozemy wpiąć się w jej trojnik jak pokazano na ponizszym rysunku.
mam tą pompke bo rd07a

chodzi o to gdzie w układzie wpiąć i co to daje

Sławekk
12.04.2014, 21:48
Kryla pomogę Ci, ale zdanie "mam tą pompke bo rd07a" wcale nie przekonuje mnie, że masz pompkę podciśnieniową.


47349


W pompie podciśnieniowej dwa wężyki z prawej strony to wężyki paliwowe.
Trzeci, środkowy wężyk idzie do króćca podciśnienia pod miejscem łączenia gaźnika z głowicą.






W przypadku pompy podciśnieniowej odłączasz wężyk od króćca i podłączasz do trójnika.

47350




1- pompa paliwowa
2- króciec ssący pod gaźnikiem
3- wakuometr lewy

47351

Kryla
12.04.2014, 22:34
dzięki wszystkim za dosadne przełożenie teorii na praktyke, zestaw zmontowany w poniedziałek powalczę z regulacją w praktyce
pozdrowienia

Genek
04.05.2014, 14:26
może taki styknie :)
http://www.autogas-lpg.pl/shop_towar/389/dysza_m5__4__dl_27_mm.html