PDA

View Full Version : Silnik się nie wkręca...


kamis
28.06.2009, 11:00
Witam.Mam problem,silnik nie wkręca się powyżej 4 tyś.Na jałowym biegu jeszcze jakoś daje rade,ale w czasie jazdy jest lipa,zaczyna przerywać.Może ktoś pomoże?:dizzy:

konrad1f
28.06.2009, 13:41
przerywać czy nie ma siły się kręcić dalej?
mi jak pękła membrana przpustnicy to objaw był taki że piec nie chciał się wkręcać pod obciążeniem powyżej 6tyś

puntek
28.06.2009, 15:25
znaczy nie ma mocy ? czy tylko nie kręci? więcej opisz bo trudno coś diagnozować ... czy coś robiłeś, czy miałeś dzwona itd czy nagle czy stopniowo?
robiłeś coś z gaźnikami? z regulacją zaworów ?

kamis
28.06.2009, 16:26
Więc tak,nie wkręca się powyżej 4,5 tyś.do tego momentu jest ok,normalnie przyśpiesza.Ostatnio zaglądałem do gażników,mam wrażenie że z membranami wszystko jest ok.Zawory są wyregulowane.Na początku nie dawał rady powyżej 5,5 tyś i zaczął schodzić coraz niżej i przestał palić na jeden cylinder,po wyjęciu gażników i przedmuchaniu ich zaczął pracować na dwa i wrażenie było że już jest ok,ale pod obciążeniem nie daje rady powyżej 4 tyś.Ale teraz pali na dwa gary.

wieczny
28.06.2009, 17:21
Jest możliwe, że przednią membranę wsadziłeś do tylnego gaźnika a tylną - do prawego?

podos
28.06.2009, 18:25
linki ssania przyciete? wąż paliwa przycięty, filtry paliwa brudne, filtr powietrza zapyziały?

stanul
28.06.2009, 19:04
modul...

kamis
28.06.2009, 19:51
membran nie pomyliłem na 100%,modul tez ok

dabal
28.06.2009, 20:42
TO sprawdź koniecznie filtr powietrza.Miałem właśnie taki sam objaw -silnik tak jakby tracił zapłon .Okazało się, że filtr był zapchany.Mało tego-w trasie z pasażerem Afryka spaliła 8.5l\100 km-o zgrozo nie przekraczając 120 km\h

Vooytas
28.06.2009, 21:07
TO sprawdź koniecznie filtr powietrza.Miałem właśnie taki sam objaw -silnik tak jakby tracił zapłon .Okazało się, że filtr był zapchany.Mało tego-w trasie z pasażerem Afryka spaliła 8.5l\100 km-o zgrozo nie przekraczając 120 km\h
Miałem tak samo jak jechałem do Wilgi, spalilem blisko 9,5litra na 100km przy 120 przelotowej:mur:

Babel
29.06.2009, 09:55
Miałem tak samo jak jechałem do Wilgi, spalilem blisko 9,5litra na 100km przy 120 przelotowej:mur:
Ja kiedyś przy zapchanym filtrze miałem spalanie prawie 11,5 l /100km
Ale ledwo do domu dojechałem - motor się zalewał paliwem.
A zaczęlo się niewinnie od małej "dziury" w obrotach przy 5 tys obr/min.
Po wymianie filtra powietrza wszystko wróciło do normy :)

kamis
02.07.2009, 22:30
a czy to możliwe,żeby moduł powyżej 4 tyś.szwankował?bo to chyba coś z prądem,reszta sprawdzona i jest ok.Pomocy...:confused:

Kazmir
03.07.2009, 22:30
http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=63706&postcount=5

R2D2
11.07.2009, 00:17
a czy to możliwe,żeby moduł powyżej 4 tyś.szwankował?bo to chyba coś z prądem,reszta sprawdzona i jest ok.Pomocy...:confused:

jeżeli wszystko ( filtry , paliwo etc. ) sprawdziłeś to może być moduł.
najlepiej zainstalować go w innej afryce i sprawdzić.Uszkodzenie może być takie jak pisał motormaniak ze kondki puściły , lub uszkodzone są przetwornice w module.

kamis
11.07.2009, 15:55
Ok,niebawem sprawdzę moduł.Dzięki za wszystkie info panowie.

kamis
17.07.2009, 20:28
no i to jednak nie moduł,załamka...:mur: