View Full Version : Ducati Multistrada 1000DS
Zakupiłem jako uzupełnienie dla Transa na ładne drogi takie o to cudo. Motocykl jest dosyć jadowity ,brzmi i przepięknie się prowadzi. Jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Odpalasz silnik wrzucasz pierwszy bieg i gęba się cieszy..Transalp zostaje na dalekie tripy.
Zazdrość. Jestem jej pełen :)
Pieeeeeekny.
Pisz co robi i jak robi wruuum ;)
O cholera. Kiszonego ogórka nie da się odkisić. GS zaczyna mi się podobać z wyglądu :).
O cholera. Kiszonego ogórka nie da się odkisić. GS zaczyna mi się podobać z wyglądu :).
ale emocji z jazdy to nawet nie ma co porównywać...
ale emocji z jazdy to nawet nie ma co porównywać...
W ogóle nie są to porównywalne sprzęty tak na moje oko. Nie miałem styczności z takim dukatem ale bardzo bym chciał.
W ogóle nie są to porównywalne sprzęty tak na moje oko. Nie miałem styczności z takim dukatem ale bardzo bym chciał.
Waga około 195kg 95KM 3.5s 0-100 220km/h no i ten dźwięk podczas przyspieszania...:D:D
Waga około 195kg 95KM 3.5s 0-100 220km/h no i ten dźwięk podczas przyspieszania...:D:D
Hamuje? :-)
Hamuje? :-)
jak Gełes 1.2
multipia jednoślad:)
Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
jak Gełes 1.2
Idealnie :-).
i ten moment Vki, to rwanie z samego dołu... i klekot sprzęgła ;)
muszel72
21.09.2019, 12:23
Najbrzydszy z rodziny Ducati chyba. Ale gratuluję koledze bo z gustami to wiadomo:)
Tak brzydki że aż ładny 😉. Dźwięk malina.
Dzisiaj nawinięte kolejne 500km, poezja i ten desmodromiczny rozrząd:Thumbs_Up:
Ma całkiem przyzwoite skoki w pełni regulowanego zawieszenia (p-165mm i tył 140 mm) to wiecej niż DL i Varadero. Oczywiście jak zwykle skorzystałem ze skrótów...
Miałem kiedyś sv1000s i zastanawiałem się po do 4, 5 i 6 bieg skoro na 3 przy 4k obr leciał 180km/h (v max 230;))
Niech się sprawuje!!!
Miałem kiedyś sv1000s i zastanawiałem się po do 4, 5 i 6 bieg skoro na 3 przy 4k obr leciał 180km/h (v max 230;))
Niech się sprawuje!!!
coś w tym chyba jest bo 6 biegu w Stukati rzadko używam:D
Gratulacje Herni :)
Sporo myślałem swego czasu o tym motocyklu, przód jest tak paskudny że całkiem mi się podobał. Odpuściłem, bo nie spełnił paru kryteriów turystycznych jakie mnie interesowały. No i serwisowo nie jest to motocykl całkiem prosty i oklepany jak typowa japonia.
Po dzięsiątkach tys km jakie nawinąłeś na nudnym bezawaryjnym trampku, myślę, że ten Dukat nie będzie nudny ani w jeździe ani....serwisowo. Choć życzę oczywiście bezawaryjnych kilometrów.
Zazdraszczam hebli i zawieszeń, to pierwsza klasa. A czym różni się duża litrowa V90 od trampkowej V to z tego co piszesz właśnie doświadczasz :D
Jeżdżę DL1000 i jeśli przesiadłeś się bezpośrednio z trampka na takiego litra to rozumiem zauroczenie na asfalcie :Thumbs_Up:
Gratulacje Herni :)
Sporo myślałem swego czasu o tym motocyklu, przód jest tak paskudny że całkiem mi się podobał. Odpuściłem, bo nie spełnił paru kryteriów turystycznych jakie mnie interesowały. No i serwisowo nie jest to motocykl całkiem prosty i oklepany jak typowa japonia.
Po dzięsiątkach tys km jakie nawinąłeś na nudnym bezawaryjnym trampku, myślę, że ten Dukat nie będzie nudny ani w jeździe ani....serwisowo. Choć życzę oczywiście bezawaryjnych kilometrów.
Zazdraszczam hebli i zawieszeń, to pierwsza klasa. A czym różni się duża litrowa V90 od trampkowej V to z tego co piszesz właśnie doświadczasz :D
Jeżdżę DL1000 i jeśli przesiadłeś się bezpośrednio z trampka na takiego litra to rozumiem zauroczenie na asfalcie :Thumbs_Up:
Trampek jest i będzie nadal numerem jeden. Stukati jest tylko uzupełnieniem garażu.
strobus1
22.09.2019, 15:07
Gratulacje Herni
Do takiej decyzji potrzeba trochę odwagi i nieszablonowego podejscia.
Gratulacje Herni :)
Sporo myślałem swego czasu o tym motocyklu, przód jest tak paskudny że całkiem mi się podobał. Odpuściłem, bo nie spełnił paru kryteriów turystycznych jakie mnie interesowały. No i serwisowo nie jest to motocykl całkiem prosty i oklepany jak typowa japonia.
Po dzięsiątkach tys km jakie nawinąłeś na nudnym bezawaryjnym trampku, myślę, że ten Dukat nie będzie nudny ani w jeździe ani....serwisowo. Choć życzę oczywiście bezawaryjnych kilometrów.
Zazdraszczam hebli i zawieszeń, to pierwsza klasa. A czym różni się duża litrowa V90 od trampkowej V to z tego co piszesz właśnie doświadczasz :D
Jeżdżę DL1000 i jeśli przesiadłeś się bezpośrednio z trampka na takiego litra to rozumiem zauroczenie na asfalcie :Thumbs_Up:
DL Vstrom tez urodą nie grzeszy. Osobiście mi się kompletnie nie podoba. Dopiero te nowe modele są dosyć ładne.
Herni, bez spiny, wyluzuj :) czy ja gdzieś napisałem że V-Strom jest ładny czy lepszy? Wcale tak nie mówię, nie znam nikogo kto kupiłyby DLa dla wyglądu :D
To nieco inne motocykle, łączą je chyba tylko żwawe narowiste V90 silniki.
Radości życzę z nawijanych kilometrów!
a mi się podoba, gratulacje!
lubię nietypowe motocykle.Miałem Buell 1125r, też nie wszystkim się podobał. A jak jechał... a brzmiał jak sieczkarnia ;)
Ta Multistrada najpiękniejsza jest w czerwonym kolorze Ducati. A z ciekawości aż wszedłem w portale i zaskoczyła mnie niska cena tego motocykla :)
Herni, bez spiny, wyluzuj :) czy ja gdzieś napisałem że V-Strom jest ładny czy lepszy? Wcale tak nie mówię, nie znam nikogo kto kupiłyby DLa dla wyglądu :D
To nieco inne motocykle, łączą je chyba tylko żwawe narowiste V90 silniki.
Radości życzę z nawijanych kilometrów!
E tam... jak to spina. Stary deel może również śmiało stanąć do konkurencji piękności ze Stukati Maszkarada:D
Zdrówka
Ta Multistrada najpiękniejsza jest w czerwonym kolorze Ducati. A z ciekawości aż wszedłem w portale i zaskoczyła mnie niska cena tego motocykla :)
Najciekawsze jest to ,że czarny lakier był za dopłata. Na portalach ogólnie jest ich bardzo mało raptem kilka sztuk.
Herni, napisz coś więcej o zawieszeniu, z tego co widzę to tył cały taki sam jak w 916 tylko amor pewnie inny :),
Jak tył pracuje(w porównaniu do transalpa) ma jakiś potencjał w off?
Od dawna chodzi mi po głowie zrobienie z multi zabawkę w lekki teren:D
Zaraz się zacznie motanina na przodzie z ktm i 21â :)
kolejne 600km pykło. Motocykl coraz bardziej mi sie podoba.Tym razem Bieszczady i bezdroża Beskidu Niskiego bez żadnego problemu zaliczone.
Herni...a nie boisz się że pod twoim dupskiem pęknie subframe dukata?? bo jakies takie delikatne:):) oczywiście nie dupsko tylko subframe:):):P
(ja nie będę na pewno narzekał na starszą włoszczyznę -miałem kaponorda)
pzdr
madafakinges
01.10.2019, 09:01
Herni do tej pory po przesiadce z transalpa nie może wyjść z szoku, że motocykl da się przyspieszać hamować i skręcać, a nie tylko przemieszczać się:D
a mi się podoba, gratulacje!
lubię nietypowe motocykle.Miałem Buell 1125r, też nie wszystkim się podobał. A jak jechał... a brzmiał jak sieczkarnia ;)
Ten też tak brzmi :D:D:D:D
(ja nie będę na pewno narzekał na starszą włoszczyznę -miałem kaponorda)
pzdr
Gdyby nie prąd z mojej starożytnej XL600LM to dalej kutwilbyś w lesie w Białej :)
Admin? :)
Ogarnięte. Jakoś przeoczyłem ten spam. Post i user w koszu.
Herni...a nie boisz się że pod twoim dupskiem pęknie subframe dukata?? bo jakies takie delikatne:):) oczywiście nie dupsko tylko subframe:):):P
(ja nie będę na pewno narzekał na starszą włoszczyznę -miałem kaponorda)
pzdr
Nie wydaje się delikatna ta rama raczej wyglada na solidną . Motocykl jest dosyc sztywny. Według mnie Kapomord to zupełnie inny motocykl i z prawdziwą włoszczyzną to ma chyba mało wspólnego.
RAVkopytko
01.10.2019, 20:39
Herni,gratulacje,ładne to to :D
no i pykło już wspólne3 tys. km. Jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Motocykl uwielbia przyspieszać i czuje się znakomicie na krętych drogach. O czym przekonał się Pirania ,który Katełemem 1290z milionem koni ni uja nie mógł mnie zgubić.:D spalanie wynosi od 5,5-7
strobus1
21.10.2019, 09:03
no i pykło już wspólne3 tys. km. Jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Motocykl uwielbia przyspieszać i czuje się znakomicie na krętych drogach. O czym przekonał się Pirania ,który Katełemem 1290z milionem koni ni uja nie mógł mnie zgubić.:D spalanie wynosi od 5,5-7
Rybeńka to nie mógł Złoma na transalpie dogonić, więc....
:)
I o to Panowie chodzi właśnie chodzi we wspólnej jeżdzie..:p coby nikt nie płakał że.. cyt:".. Aaa z moim moturem to ja za 1290 nie dam rady.. to nie jadę..zostaje w domu!;)
Bezcenna mina Herniago jak cieszy się jak dziecko że takim swoim włoskim, paskudnym, złomem.. może nadążyć za KTMem..:haha2:
A kolega Złom to ma jakieś turbo w swojej 600tce..:Thumbs_Up::haha2:
I o to Panowie chodzi właśnie chodzi we wspólnej jeżdzie..:p coby nikt nie płakał że.. cyt:".. Aaa z moim moturem to ja za 1290 nie dam rady.. to nie jadę..zostaje w domu!;)
Bezcenna mina Herniago jak cieszy się jak dziecko że takim swoim włoskim, paskudnym, złomem.. może nadążyć za KTMem..:haha2:
A kolega Złom to ma jakieś turbo w swojej 600tce..:Thumbs_Up::haha2:
Bo Włosi tworzą i stworzyli motocykl do zapierdalania a nie do oglądania ...:haha2: i tak większość kolesi ogląda tylko zadupek stukati.:D:D
Co do miny to nie wiem czyja była bardziej bezcenna:haha2::haha2:
a przy okazji to Bruce Willis wie co dobre https://www.scigacz.pl/Bruce,Willis,sprzedal,swoje,Ducati,Multistrada,100 0DS,19851.html
..
a przy okazji to Bruce Willis wie co dobre https://www.scigacz.pl/Bruce,Willis,sprzedal,swoje,Ducati,Multistrada,100 0DS,19851.html
Idealny motocykl dla Pana w wieku 64 lat...:D:Thumbs_Up:
Herni, widać że maszyna bardzo cieszy. I niech tak pozostanie :)
Trochę sobie z ciekawości zgłębiłem temat (miałem kiedyś włoski maxi-skuter i rozważałem lata temu Monstera z Ducati) i patrząc po danych, budowie - to nie jest moto porównywalne z Varadero czy DL1000, mimo takiej samej pojemności. Trochę inna filozofia, turystyk - ale nie krówka jak te wspomniane. Przerzucając po zakrętach DLa mam frajdę bo jednak silnik robi bardzo dobrą robotę a zawieszenie jako tako daje radę - ale też jest i poczucie jazdy na bizonie bo masa i środek ciężkości wysoko a ja niski :D
To Multi to trochę taki Versys na sterydach - koła 17, krótki rozstaw osi, pozycja jak w funbike. To musi pięknie latać po zakrętach :Thumbs_Up:
Fajne jest w takim Dukacie, że zawieszenie bardzo dobrej klasy, heble - nic nie trzeba poprawiać. Zresztą wyjściowo to nie był tani motocykl.
Łącząc to wszystko z masą na sucho na poziomie DL650 czy trampka 650 to dostaje się wiele za niewiele. Dodatkowo rzadki, dość unikatowy motocykl.
Mi mentalnie akurat najnowszy DL1000 albo NAT ale kiedyś raz się przejechałem (jeżdżąc wtedy Trampkiem 600) Multi 1200 - to nie wiedziałem co się dzieje jak odkręciłem lekko gaz :dizzy:
Woziłeś może pasażera? Jak się prowadzi, jak z wygodą itp.?
Pozdrawiam
zimny
Herni, widać że maszyna bardzo cieszy. I niech tak pozostanie :)
Trochę sobie z ciekawości zgłębiłem temat (miałem kiedyś włoski maxi-skuter i rozważałem lata temu Monstera z Ducati) i patrząc po danych, budowie - to nie jest moto porównywalne z Varadero czy DL1000, mimo takiej samej pojemności. Trochę inna filozofia, turystyk - ale nie krówka jak te wspomniane. Przerzucając po zakrętach DLa mam frajdę bo jednak silnik robi bardzo dobrą robotę a zawieszenie jako tako daje radę - ale też jest i poczucie jazdy na bizonie bo masa i środek ciężkości wysoko a ja niski :D
To Multi to trochę taki Versys na sterydach - koła 17, krótki rozstaw osi, pozycja jak w funbike. To musi pięknie latać po zakrętach :Thumbs_Up:
Fajne jest w takim Dukacie, że zawieszenie bardzo dobrej klasy, heble - nic nie trzeba poprawiać. Zresztą wyjściowo to nie był tani motocykl.
Łącząc to wszystko z masą na sucho na poziomie DL650 czy trampka 650 to dostaje się wiele za niewiele. Dodatkowo rzadki, dość unikatowy motocykl.
Mi mentalnie akurat najnowszy DL1000 albo NAT ale kiedyś raz się przejechałem (jeżdżąc wtedy Trampkiem 600) Multi 1200 - to nie wiedziałem co się dzieje jak odkręciłem lekko gaz :dizzy:
Woziłeś może pasażera? Jak się prowadzi, jak z wygodą itp.?
Pozdrawiam
zimny
Jadąc z żoną to stwierdziła ,że zsuwa ją przy przyspieszaniu i wygodniej miała na trampku z:D:D Varadero i inne tej klasy grubasy to są leniwe i nieruchliwe w porównaniu do Multiszkarady. Silnik V2 w sumie to takie L2 2-zaworowy ,chłodzony powietrzem daje niesamowite wrażenie podczas jazdy no i ten zakres pracy w średnim zakresie od 3-7tys obr/min daje mega kopa połączone ze świetnym zawieszeniem ,dobrą skrzynią biegów i oczywiście z dobrym kierownikiem :D:D to to moto nie ma sobie równych na krętych drogach .:Thumbs_Up:
Herni gratuluje.
Mam Multi 1100 S od 6 lat, jeżdżę z pasażerką, centralnym kufrem, na dłuższą wycieczkę zakładam sakwy boczne. Czyli jakieś 75 kg na plus. Po dwa kliki na dole i trzy na górze, dwa obroty pokrętłem naprężenia wstępnego sprężyny tylnego amora i uczucie jest jak bym jechał solo. Pasażerka nie narzeka na komfort, najdłuższa trasa jaką z nią zrobiłem to Roma > Catania. W IT jest powiedzenie “Ducati soldi buttati” *, ale wyrażają je przeważnie posiadacze bmw. Swoim przejechałem zaledwie 18 tys. od kiedy go mam, ale przed Multi było trochę motorków z Borgo Panigale i żadnych problemów, kwestia odpowiedniego serwisowania i nie kupowania zajechanych egzemplarzy. Zalety Multi to posiadanie motocykla o sportowym charakterze na sztywnej ramie, wygodną pozycją za sterem i precyzyjnym zawieszeniem, to im się w 100% udało.
* wyrzucone pieniądze.
Herni gratuluje.
Mam Multi 1100 S od 6 lat, jeżdżę z pasażerką, centralnym kufrem, na dłuższą wycieczkę zakładam sakwy boczne. Czyli jakieś 75 kg na plus. Po dwa kliki na dole i trzy na górze, dwa obroty pokrętłem naprężenia wstępnego sprężyny tylnego amora i uczucie jest jak bym jechał solo. Pasażerka nie narzeka na komfort, najdłuższa trasa jaką z nią zrobiłem to Roma > Catania. W IT jest powiedzenie “Ducati soldi buttati” *, ale wyrażają je przeważnie posiadacze bmw. Swoim
przejechałem zaledwie 18 tys. od kiedy go mam, ale przed Multi było trochę motorków z Borgo Panigale i żadnych problemów, kwestia odpowiedniego serwisowania i nie kupowania zajechanych egzemplarzy. Zalety Multi to posiadanie motocykla o sportowym charakterze na sztywnej ramie, wygodną pozycją za sterem i precyzyjnym zawieszeniem, to im się w 100% udało.
* wyrzucone pieniądze.
Bo Włosi potrafią stworzyć motocykl do dawania frajdy z jazdy przyjemności.
Ja również jeździłem różnymi motocyklami i żaden nie dawał takiej satysfakcji i frajdy z jazdy ja to Ducati.
Bo Włosi potrafią stworzyć motocykl do dawania frajdy z jazdy przyjemności.
Ja również jeździłem różnymi motocyklami i żaden nie dawał takiej satysfakcji i frajdy z jazdy ja to Ducati.
:Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
Tylko ten wygląd... Niby o gustach się nie dyskutuje.. ale paskudny jak.:haha2:
:Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
Tylko ten wygląd... Niby o gustach się nie dyskutuje.. ale paskudny jak.:haha2:
Ciesz się , że nie słyszałeś jak to pracuje na wolnych obrotach :lol8:
Herni, widać że maszyna bardzo cieszy. I niech tak pozostanie :)
Trochę sobie z ciekawości zgłębiłem temat (miałem kiedyś włoski maxi-skuter i rozważałem lata temu Monstera z Ducati) i patrząc po danych, budowie - to nie jest moto porównywalne z Varadero czy DL1000, mimo takiej samej pojemności. Trochę inna filozofia, turystyk - ale nie krówka jak te wspomniane. Przerzucając po zakrętach DLa mam frajdę bo jednak silnik robi bardzo dobrą robotę a zawieszenie jako tako daje radę - ale też jest i poczucie jazdy na bizonie bo masa i środek ciężkości wysoko a ja niski :D
To Multi to trochę taki Versys na sterydach - koła 17, krótki rozstaw osi, pozycja jak w funbike. To musi pięknie latać po zakrętach :Thumbs_Up:
Fajne jest w takim Dukacie, że zawieszenie bardzo dobrej klasy, heble - nic nie trzeba poprawiać. Zresztą wyjściowo to nie był tani motocykl.
Łącząc to wszystko z masą na sucho na poziomie DL650 czy trampka 650 to dostaje się wiele za niewiele. Dodatkowo rzadki, dość unikatowy motocykl.
Mi mentalnie akurat najnowszy DL1000 albo NAT ale kiedyś raz się przejechałem (jeżdżąc wtedy Trampkiem 600) Multi 1200 - to nie wiedziałem co się dzieje jak odkręciłem lekko gaz :dizzy:
Woziłeś może pasażera? Jak się prowadzi, jak z wygodą itp.?
Pozdrawiam
zimny
Zgadza się ,motocykl zbudowany jest z dobrych jakościowo materiałów i raczej wysoka półka .Zresztą w 2003r Multistrada w salonie kosztowała 65 tyś.zł gdzie np. Afryka XRV kosztowała ok 37tys.
Dzięki Herni i Addagio za opinie co do jazdy z pasażerem. Może się przydadzą kiedyś.
No i z cenami nowa Multi nadal jest bardzo droga. Choć nowe Afry i tego typu doganiaja ją cenowo. Czy cena Multi idzie w parze z niezawodnością jak AT - trudno powiedzieć. Widziałem przypadki Multi z 150000 na blacie, jak się dba to pewnie nie ma się co obawiać. Ja mimo że jeżdżę Japonia to lubię włoskie motocykle i nie wierzę w mity.
Praca na wolnych obrotach to faktycznie ciekawa jest, słyszałem :) ale to ma swój urok w pewien sposób, wymaga oswojenia.
Ważne żeby się nie psula, jeździła i dawała radochę. Ja bym pewnie na dziś na taką Multi nie zamienił DLa ale to kwestia przyzwyczajeń i preferencji a nie uprzedzeń, po prostu nie mam takich potrzeb. Niech Cię wozi :Thumbs_Up:
Herni gratuluje.
Mam Multi 1100 S od 6 lat, jeżdżę z pasażerką, centralnym kufrem, na dłuższą wycieczkę zakładam sakwy boczne. Czyli jakieś 75 kg na plus. Po dwa kliki na dole i trzy na górze, dwa obroty pokrętłem naprężenia wstępnego sprężyny tylnego amora i uczucie jest jak bym jechał solo. Pasażerka nie narzeka na komfort, najdłuższa trasa jaką z nią zrobiłem to Roma > Catania. W IT jest powiedzenie âDucati soldi buttatiâ *, ale wyrażają je przeważnie posiadacze bmw. Swoim przejechałem zaledwie 18 tys. od kiedy go mam, ale przed Multi było trochę motorków z Borgo Panigale i żadnych problemów, kwestia odpowiedniego serwisowania i nie kupowania zajechanych egzemplarzy. Zalety Multi to posiadanie motocykla o sportowym charakterze na sztywnej ramie, wygodną pozycją za sterem i precyzyjnym zawieszeniem, to im się w 100% udało.
* wyrzucone pieniądze.
Adagiio ,szybę masz oryginalna czy kombinowałeś coś?
Oryginalną, pizga Ci muchami po zębach ? Jak jeżdżę w kasku z daszkiem to wali mi powietrze w daszek, ale bez daszku jest ok. Zresztą ja tak często jeżdżę że czasem zapominam że go mam.
Oryginalną, pizga Ci muchami po zębach ? Jak jeżdżę w kasku z daszkiem to wali mi powietrze w daszek, ale bez daszku jest ok. Zresztą ja tak często jeżdżę że czasem zapominam że go mam.
tak do 130 jest ok a później trzeba trzymać mocno kierownice :D:D Ja jeżdżę w Arai X4 i nawet jest ok.
Panie, tak szybko ta ja nie jeżdżę :).
:Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
Tylko ten wygląd... Niby o gustach się nie dyskutuje.. ale paskudny jak.:haha2:
Porównując starą Multistradę do świeżych modeli KTM z podwójnymi pionowymi lampami to Multi jest niczym piękna włoszka. KTMy to jest dopiero szkaradztwo :)
Porównując starą Multistradę do świeżych modeli KTM z podwójnymi pionowymi lampami to Multi jest niczym piękna włoszka. KTMy to jest dopiero szkaradztwo :)
a już nie wspomnę wyglądu Gełesa 1100 -1150:mur::mur::haha2::haha2::haha2:
Mnie 1100/1150 zawsze sie podobał. Kwestia gustu.
Mnie 1100/1150 zawsze sie podobał. Kwestia gustu.
Bo kwiotki lubisz i masz gdzie doniczkę postawić..:p
Oryginalną, pizga Ci muchami po zębach ? Jak jeżdżę w kasku z daszkiem to wali mi powietrze w daszek, ale bez daszku jest ok. Zresztą ja tak często jeżdżę że czasem zapominam że go mam.
Adagiio,gdzie serwisujesz Stukati (zawory,paski..) ?
To mnie zaskoczyłeś :) A tyle lat w związku z Trampusiem i zdrada ....
To mnie zaskoczyłeś :) A tyle lat w związku z Trampusiem i zdrada ....
Trans oczywiscie zostaje i jest na gorsze drogi i na dalekie wycieczki a Ducati jest i będzie zawsze jako drugi motocykl do dawania adrenalinki :haha2::haha2:
RAVkopytko
03.11.2019, 17:51
Herni,już Cię nie lubię za to co Napisałeś o Giełesach :D
Trampka sprzedałem i zakupiłem 1100 :dizzy: Jak stoi na centralce to piwo można spokojnie postawić i na zbiorniku i na ramce bagażnika .Zrobisz tak na Stradzie ? ;)
Nie zmienia to faktu,że multitulti podoba mnie się
Herni,już Cię nie lubię za to co Napisałeś o Giełesach :D
Trampka sprzedałem i zakupiłem 1100 :dizzy: Jak stoi na centralce to piwo można spokojnie postawić i na zbiorniku i na ramce bagażnika .Zrobisz tak na Stradzie ? ;)
Nie zmienia to faktu,że multitulti podoba mnie się
Hehe jak trampka nie sprzedam.... A ten twój Gełes 1100 to nie dość że paskudny to jeszcze kiepsko jeździ pod każdym względem w porównaniu do Ducati.:haha2: A po za tym to strada jest do zapierdalania i dawania przyjemności a nie do patrzenia się na nią...
A po za tym to strada jest do zapierdalania i dawania przyjemności a nie do patrzenia się na nią...
Klasyczny tekst posiadaczy motocykli ogólnie uznawanych za brzydkie lub wręcz paskudne :D podobnie można też mówić o takim np DLu jak mój :)
W sumie dziwie się że Włosi którzy potrafią robić świetne i piękne motocykle tak dali popał robiąc przód tej Multistrady. Parę lat później w 1200 widać że popracowali solidnie nad stylistyka.
Dobrze, że w zamian świetnie jeździ :Thumbs_Up:
Dawno, dawno temu jak zobaczyłem taką multistradę myślałem, że jest to najbrzydszy motocykl na świecie.
Podobnie było z LC8.
Minęło parę lat, w 990 jestem zakochany, a multistrady zaczęły się mocno podobać.
Nie tak dawno pooglądałem taką i stwierdziłem, że gdyby nie trochę za dużo sprzętów w domu to bym sobie kupił.
Wcale nie wygląda gorzej od dziobatej nowej czy 1290.
91620
Dawno, dawno temu jak zobaczyłem taką multistradę myślałem, że jest to najbrzydszy motocykl na świecie.
Podobnie było z LC8.
Minęło parę lat, w 990 jestem zakochany, a multistrady zaczęły się mocno podobać.
Nie tak dawno pooglądałem taką i stwierdziłem, że gdyby nie trochę za dużo sprzętów w domu to bym sobie kupił.
Wcale nie wygląda gorzej od dziobatej nowej czy 1290.
91620
Widzę ,że KAT obuty jest w Pirelli trial 2 i jak na mokrym się sprawuje?
Na mokrym czy suchym rewelacja. Trwałość też bardzo dobra.
Na mokrym czy suchym rewelacja. Trwałość też bardzo dobra.
Na suchym to każda jest dobra.... :haha2::haha2:Dużo przejechałeś na tej oponie? Zamierzam do Multi na tył założyć i waham się miedzy sportowo-turystyczną Diablo Strada.
Na suchym to każda jest dobra.... :haha2::haha2:
Dunlop tr91 niekoniecznie.
W990 zrobione ponad 10tys, dokładnie nie wiem. Zaszkodził jej zlot pingwina w tym roku i się starła.
W 1290 zrobione ponad 11 i jeszcze jej trochę zostało, z tym że kupiłem na nich nowy sprzęt i było mocno odkręcane przeze mnie i paru kolegów.
madafakinges
06.11.2019, 08:38
Trial II rewelacja, każdy z kolegów który ją kupił nie może się nadziwić jak dobrze trzyma.
W nat lekko 20tyś tył zrobi.
Trial II rewelacja, każdy z kolegów który ją kupił nie może się nadziwić jak dobrze trzyma.
W nat lekko 20tyś tył zrobi.
Gdyby Ktoś szukał oddam komplet zdjęty z nowego 1290 za pół ceny.. Zrobiłem na nich z 1000 km i nie było chemii.. za bardzo asfaltowe jak dla mnie.
Dawno, dawno temu jak zobaczyłem taką multistradę myślałem, że jest to najbrzydszy motocykl na świecie.
Podobnie było z LC8.
Minęło parę lat, w 990 jestem zakochany, a multistrady zaczęły się mocno podobać.
Nie tak dawno pooglądałem taką i stwierdziłem, że gdyby nie trochę za dużo sprzętów w domu to bym sobie kupił.
Wcale nie wygląda gorzej od dziobatej nowej czy 1290.
91620
ta czerwona z foto to wersja S na zawieszeniu Öhlins.
ta czerwona z foto to wersja S na zawieszeniu Öhlins.
Cyt: "Choćbyś byka postawił w najpiękniejszej stajni to nie zrobisz z Niego Mustanga..":haha2::haha2::haha2:
Cyt: "Choćbyś byka postawił w najpiękniejszej stajni to nie zrobisz z Niego Mustanga..":haha2::haha2::haha2:
Już na seryjnym zawieszeniu jest bardzo bardzo fajnie a wersja S na Öhlinsie to już w ogóle sieje postrach wśród sportów :D
Herni gratuluje.
Mam Multi 1100 S od 6 lat, jeżdżę z pasażerką, centralnym kufrem, na dłuższą wycieczkę zakładam sakwy boczne. Czyli jakieś 75 kg na plus. Po dwa kliki na dole i trzy na górze, dwa obroty pokrętłem naprężenia wstępnego sprężyny tylnego amora i uczucie jest jak bym jechał solo. Pasażerka nie narzeka na komfort, najdłuższa trasa jaką z nią zrobiłem to Roma > Catania. W IT jest powiedzenie “Ducati soldi buttati” *, ale wyrażają je przeważnie posiadacze bmw. Swoim przejechałem zaledwie 18 tys. od kiedy go mam, ale przed Multi było trochę motorków z Borgo Panigale i żadnych problemów, kwestia odpowiedniego serwisowania i nie kupowania zajechanych egzemplarzy. Zalety Multi to posiadanie motocykla o sportowym charakterze na sztywnej ramie, wygodną pozycją za sterem i precyzyjnym zawieszeniem, to im się w 100% udało.
* wyrzucone pieniądze.
Adagiio ,jak myślisz o sprzedaży swojej MTS to daj namiary foty itp. bo miałbym kupca.
Nie myślałem nad sprzedażą, włożyłem trochę kasy w moto, rozrząd, opony, serwis przód/tył zawias, napęd, klocki, świece, filtry, olej. A z moimi przebiegami to wiele lat jazdy. Jest jeden motorek, który mnie jeszcze kręci Multi 1260 Enduro. Tylko że w obecnej sytuacji zero wydatków, bo nie wiem kiedy znów będę mógł pracować.
Wymiana filtra powietrza jest upierdliwą czynnością w MTS, trza pruć wszystko i mieć sucho w baku żeby się nie gimnastykować przy montażu. Następnym razem przy serwisie zaworów, będę profilaktycznie wymieniał filtr, żeby nie rozkręcać do tego całego moto. Dziś pojechałem na pierwszą od kilku miesięcy przejażdżkę na okoliczne winkle, zapominam jeździć po szosie.
Wymiana filtra powietrza jest upierdliwą czynnością w MTS, trza pruć wszystko i mieć sucho w baku żeby się nie gimnastykować przy montażu. Następnym razem przy serwisie zaworów, będę profilaktycznie wymieniał filtr, żeby nie rozkręcać do tego całego moto. Dziś pojechałem na pierwszą od kilku miesięcy przejażdżkę na okoliczne winkle, zapominam jeździć po szosie.
Mnie na jesień czeka gruby serwis MTS:zawory,paski, filtr powietrza ,przepustnice itd...:mur:
Ja robiłem wczoraj serwis, jedziemy za tydzień pojeździć po górkach w IT, w tym sezonie całe 480 km przejechałem. To straszne, nie sądziłem że przyjdą czasy, kiedy będę motorki w garażu omijał i wsiadał na rower :dizzy: .
Ja robiłem wczoraj serwis, jedziemy za tydzień pojeździć po górkach w IT, w tym sezonie całe 480 km przejechałem. To straszne, nie sądziłem że przyjdą czasy, kiedy będę motorki w garażu omijał i wsiadał na rower :dizzy: .
Idealny motocykl do jazdy po zakrętach.
PS. Adagiio ,widzę ,że nie posiadasz centralki a kumpel ma do sprzedania taki unikat.:)
Dopiero teraz przeczytałem o stopce, daj znak na priv ile sobie winszuje za stopkę.
Dzięki.
Wymiana filtra powietrza jest upierdliwą czynnością w MTS, trza pruć wszystko i mieć sucho w baku żeby się nie gimnastykować przy montażu. Następnym razem przy serwisie zaworów, będę profilaktycznie wymieniał filtr, żeby nie rozkręcać do tego całego moto. Dziś pojechałem na pierwszą od kilku miesięcy przejażdżkę na okoliczne winkle, zapominam jeździć po szosie.
żeby tak jeszcze ten filtr powietrz była tańszy:mur::mur::mur:
żeby tak jeszcze ten filtr powietrz była tańszy:mur::mur::mur:
Się chciało Multi Ducati to nie ma co płakać tylko kasa na stół :) i nie ma że boli.
To nie Trampek, czy V-Strom z tanim generalnie wszystkim z eksploatacji. Emocje pod manetą + marka nieco bardziej wymagająca serwisowo po prostu kosztują ;)
Się chciało Multi Ducati to nie ma co płakać tylko kasa na stół :) i nie ma że boli.
To nie Trampek, czy V-Strom z tanim generalnie wszystkim z eksploatacji. Emocje pod manetą + marka nieco bardziej wymagająca serwisowo po prostu kosztują ;)
Nie żałuję ani grosza na ten motocykl bo odwdzięcza mi się fantastycznymi właściwościami jezdnymi. Niestety jeżeli ktoś kupuje Ducati lub inny motocykl europejski i liczy na to ,że będzie tanio . To nie nie będzie tanio. lndywidualności kosztują
Nie żałuję ani grosza na ten motocykl bo odwdzięcza mi się fantastycznymi właściwościami....lndywidualności kosztują
Popatrz, to tak jak z Kobiałkami...:p:p:p
Ducat otrzymał właśnie unikatowe siedzenie Corbin,które udało się kupić w PL za śmieszne piniondze.Kanapa w porównaniu do desek ori to jest przepaść:bow: .
strobus1
05.08.2020, 10:09
Siedzenie z dziurką??
Różne są zboczenia i tolerancyjnym trzeba być ;)
zdrowia
teddy-boy
05.08.2020, 10:17
to dziurka do pierdzenia? czy jaką to funkcję pełni? :D
Hernius chyba lubi chłopców..
LGBT..:lol19:
to dziurka do pierdzenia? czy jaką to funkcję pełni? :D
W tej dziurze mieście się miejsce na kluczyk do ściągania kanapy
Hernius chyba lubi chłopców..
LGBT..:lol19:
He he , kto wie... najprędzej to dizajner Corbina
MTS V4, ma to być inżynierski majstersztyk, tak przynajmniej piszą. 215 kg i 170 KM. Estetycznie jakoś nie zachwyca, dla mnie ładniejsza jest MTS Enduro, ale z tym sinikiem to musi pięknie jeździć.
Tak już ładniej chyba...
Zajebiscie piekne moto!!!:D
Ducati wygrywa klasyfikację konstruktorów MotoGP 2020 :brawo: .
muszel72
22.11.2020, 18:45
Jak już doklepię swoją do 10 lat to se taką MTS sprawię;) Cena tej 10-letniej już też będzie normalna;) Pytanie tylko poza tematem czy będzie to „za 10 lat”?
Jak już doklepię swoją do 10 lat to se taką MTS sprawię;) Cena tej 10-letniej już też będzie normalna;) Pytanie tylko poza tematem czy będzie to âza 10 latâ?
Są są już 10 - latki https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-1200-s-oryginal-abs-dtc-carbon-bmw-1200gs-varadero-vstrom-1000-versys-ID6BVTgg.html?
https://www.olx.pl/oferta/ducati-multistrada-1200s-lub-zamienie-na-quada-od-800-ccm-CID5-IDHlmtn.html#8859338d7d;promoted
Mam MTS 1200,jeżdzi się tym znakomicie,miałem okazję pojeżdzić na MTS Enduro ,też fajnie tylko z tyłu głowy miałem jej cenę i bałem się wykorzystać jej możliwości.Nie wiem czy V4 to silnik z Panigale,wiem jedno pod knajpę dla motocyklistów w Słoweni pdjechało wypasione Panigale z akcesoryjnym wydechem,wielu motocyklistó wstało zobaczyć co podjechało.Ja tej pracy nie zapomnę.Niestety cena tego cacka to jakiś kosmos.
Każde Ducati brzmi niesamowicie fajnie i charakterystycznie.
muszel72
22.11.2020, 21:58
No ja muszę ęduro więc jeszcze 10-latków nie ma, a poza tym obiecałem królowej 10 lat w zdrowiu i szczęściu:)
Cena Panigale musi być kosmos żeby móc ścigać się z takimi koncernami jak Honda Yamaha Suzuki czy Kawasaki i jeszcze wygrywać. Dla innych to tylko fajny czerwony motocykl. Dla nich to mit, fascynacja i duma narodowa. Ciężko to wyrazić w słowach, trzeba pojechać na moto GP w Mugello i choć raz być na trybunie Desmo.
Cena Panigale musi być kosmos żeby móc ścigać się z takimi koncernami jak Honda Yamaha Suzuki czy Kawasaki i jeszcze wygrywać. Dla innych to tylko fajny czerwony motocykl. Dla nich to mit, fascynacja i duma narodowa. Ciężko to wyrazić w słowach, trzeba pojechać na moto GP w Mugello i choć raz być na trybunie Desmo.
To jak Ferrari ....duma narodowa :)
Nie mój typ urody ale doceniam te kształty ;)
Na złoto? Czrne z lampasem nie ładniejsze:
https://docpoland.com/uploads/monthly_2021_03/6040d8cbd5873_P1090227-Kopia.thumb.JPG.85cb832f0a1038914246fb5ca8c5e75a.J PG
Pozdr rr
Na złoto? Czrne z lampasem nie ładniejsze:
https://docpoland.com/uploads/monthly_2021_03/6040d8cbd5873_P1090227-Kopia.thumb.JPG.85cb832f0a1038914246fb5ca8c5e75a.J PG
Pozdr rr
Ja wiem, chyba jakoś ciorna bardziej mi się podoba. Wersja S :dizzy:
Przyznam że kiedyś nie mogłem patrzeć na stara Multistrade. Dziś jesttem na etapie że uważam, że jest ciekawa i oryginalna, a ponoć jeździ świetnie to może kiedyś spróbuję, kto wie ;)
Ciorna piszesz? Ciorna tak samo na nic jak białowata. Dukat czerwony musi być! ;)
Nie wygląda to na pewno. Nie wiem jak jeździ. Ale jak ją słychać to wszystko inne przestaje mieć znaczenie i staje się piękna.
Ciorna piszesz? Ciorna tak samo na nic jak białowata. Dukat czerwony musi być! ;)
Czerwień to kolor standardowy w Ducati. Czarny jest opcją za dopłatą.
Przyznam że kiedyś nie mogłem patrzeć na stara Multistrade. Dziś jesttem na etapie że uważam, że jest ciekawa i oryginalna, a ponoć jeździ świetnie to może kiedyś spróbuję, kto wie ;)
Musisz skosztować Ducata bo to coś naprawdę fajnie jeździ ,skręca , hamuje i nie spotkasz takiego drugiego na parkingu ...no chyba ,ze w Alpach
No weź, czerwony jest najszybszy. Dopłaciłeś za powolniejszy kolor? No chyba cię pogięło.
A na serio. Na fotach wydaje mi się że i ty i Adam macie wpuszczone lagi na równo z półką. Do dla fantazji czy poprawia coś? Tyłek podniesiony żeby nie psuć geometrii? O ile?
Pozdr rr
No weź, czerwony jest najszybszy. Dopłaciłeś za powolniejszy kolor? .
Znam Jego przekonania polityczne...Na bank dopłacił!!:haha2:
honda_honda
12.03.2021, 06:58
No weź, czerwony jest najszybszy. Dopłaciłeś za powolniejszy kolor?
Pozdr rr
I tu jest odpowiedź jak zdławić DRZ400 z innego wątku - przemalować:haha2:
Znam Jego przekonania polityczne...Na bank dopłacił!!:haha2:
:haha2::haha2::haha2: odezwał się "człowiek bez duszy" ,który kupuje korek wlewu paliwa do KTM z napisikiem "READY TO RACE" za miliony...:mur::mur::mur:
No weź, czerwony jest najszybszy. Dopłaciłeś za powolniejszy kolor? No chyba cię pogięło.
A na serio. Na fotach wydaje mi się że i ty i Adam macie wpuszczone lagi na równo z półką. Do dla fantazji czy poprawia coś? Tyłek podniesiony żeby nie psuć geometrii? O ile?
Pozdr rr
nie ,nic lag wpuszczałem.
Multi dostała właśnie pod silnik akcesoryjny spojlerek z węgla:D:D
Z "węgla" powiadasz. Z tego co ludzie gadają to "węgiel" od uderzenia kamykiem popęka?
O wiele lepsze zastosowanie ma w obciążeniach statycznych. Nawet jachty wykonane do regat (np.Vendée Globe) pękały na pół od cyklicznych uderzeń fal.
Z "węgla" powiadasz. Z tego co ludzie gadają to "węgiel" od uderzenia kamykiem popęka?
O wiele lepsze zastosowanie ma w obciążeniach statycznych. Nawet jachty wykonane do regat (np.Vendée Globe) pękały na pół od cyklicznych uderzeń fal.
bo jest węgiel i węgiel..
Pierwszy raz w tym roku przegoniłem pięknote. Z nieco wyższą kierownicą zrobiła się wygodniejsza. Podkręciłem trochę przy zawiasach i już dużo komfortowiej i stabilniej idzie po rozpiżonych asfaltach. Niestety, nieco przesadziłem i w wolnych ciasnych łukach próbuje się walić do środka. Hernii, jak ty swą brunetką latasz po szurerkach? Jak powoli to jest w miarę przewidywalnie. Ale ten motocykl nie lubi się wolno kolebac.
Pierwszy raz w tym roku przegoniłem pięknote. Z nieco wyższą kierownicą zrobiła się wygodniejsza. Podkręciłem trochę przy zawiasach i już dużo komfortowiej i stabilniej idzie po rozpiżonych asfaltach. Niestety, nieco przesadziłem i w wolnych ciasnych łukach próbuje się walić do środka. Hernii, jak ty swą brunetką latasz po szurerkach? Jak powoli to jest w miarę przewidywalnie. Ale ten motocykl nie lubi się wolno kolebac.
Wiesz ,brunetą staram się nie latać po szutrach słaba przyjemność a mam do tego jeszcze inne motocykle. Właśnie problem w tym,ze MTS nie lubi wolnej patrolowej jazdy.Ogólnie to jest motocykl na kręte asfalty.
Historyczny wynik w Moto GP Mugello 3 Ducati na podium :).
Pięknie, choć szkoda że to nie 1000DS
Multi nie potrzebuje się ścigać ,wszyscy co nią jeżdżą wiedzą że jest najlepsza :).
oooo tak . Ta Multi to świetny motocykl, szczególnie na kręte asfalty. Właśnie wymieniłem kpl. sprzęgło i motocykl stał się jeszcze bardziej zajebisty :dizzy::dizzy:
Historyczny wynik w Moto GP Mugello 3 Ducati na podium :).
Teraz Japonce w Motogp i w WSBK sa mocno daleko w tyle za Ducati.
Grande Francesco i Ducati kolejny raz na szczycie.
Bardzo ciekawy wyścig. Martin miał ambicje. Brawo Francesco !
Od wtorku...transfery.
Vr 46 podobno przechodzi z ducati do yamahy.
Bracia Marquez razem na ducati.
Ps. Wyscig dzisiaj swietnie się oglądało.
Valencia GP | Race Highlights | MotoGP 2023
jlUw7ktnTAY
https://www.youtube.com/watch?v=jlUw7ktnTAY&ab_channel=KimGee241
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.