PDA

View Full Version : Podwyższone obroty.


mazurrd07
26.02.2019, 22:52
Witam
Czy u kogoś wystąpiły podwyższone obroty po zimowym przestoju?
Mój cały czas ma podwyższone obroty ,które nie opadają nawet po dłuższej jeżdzie zrobiłem nim już około 300 km i dalej się zawieszają nawet po wlaniu nowego paliwa (tak jak by było załączone ssanie) obroty mają raz 2.2tyś/obr raz 3 czasem sie uspokoją i są w granicach 1.6 tyś/obr. Strasznie to denerwuje szczególnie przy staniu w mieście na światłach
Piszcie czy ktoś coś miał podobnego!!!

Galar
26.02.2019, 22:58
Podwieszone ssanie lub zacinający się któraś z linek.
Miewam też w Bingach takie sytuacje jak jadę zimą jest wilgotno to przy rozpylaczach tworzy się taka maź. Po oczyszczeniu gaźników problem ustaje.

tommi
27.02.2019, 07:50
Pokrętłem od obrotów kręciłeś? Może wystarczy ręcznie trochę zdjąć.

chemik
27.02.2019, 07:55
Po oczyszczeniu gaźników problem ustaje.

NAT nie ma gaźnika.
Sprawdź silniczek krokowy przy przepustnicy. W nowych konstrukcjach on daje takie objawy jak opisałeś. Silniczek się po prostu zawiesza/zacina. W większości wypadków wystarczy przeczyszczenie mechanizmu.

tommi
27.02.2019, 09:04
No tak, nie spojrzałem w dział :)
Dawno to było, ale coś mi się wydaje, że w instrukcji piszą o czymś takim - poszukaj.
W manualu też coś znajdziesz.
http://www.africatwin.ru/africafiles/manual/CRF1000L_Werkstatthandbuch_Englisch.pdf

mazurrd07
27.02.2019, 10:09
U brata w motorze też wystąpił taki problem po zimie ale po drugiej czy trzeciej jeździe problem ustąpił. Czy może to być przyczyną, że latamy na wydechach akrapach bez wkładek :)

Galar
27.02.2019, 17:04
NAT nie ma gaźnika.
Sprawdź silniczek krokowy przy przepustnicy. W nowych konstrukcjach on daje takie objawy jak opisałeś. Silniczek się po prostu zawiesza/zacina. W większości wypadków wystarczy przeczyszczenie mechanizmu.

Zapatrzyłem się na model moto w stopce a nie gdzie temat został poruszony.