View Full Version : Pomiary mocy Afryki nominalnej i Arrow
AT 1995, Arrow Paris Dakar replica + db killer (papierowy filtr, olej syntetyk)
5620
AT 2003, tłumik oryginał (papierowy filtr, olej syntetyk)
5616
AT 1993. Tłumik African Queens, Dynojet, Dysze 150, filtr KN, nawiercany airbox, Nieszczelnosci w ukladzie kolektorowo wydechowym. Mniejsza moc niż obu wyzej opisanych maszyn. Ale wiekszy moment i to przy nizszych obrotach. Zajebiscie wysokie spalanie
a co to? konkurs typu znajdź trzy różnice? moje kompletnie amatorskie oko nie widzi różnicy ...
a co to? konkurs typu znajdź trzy różnice? moje kompletnie amatorskie oko nie widzi różnicy ...
wypada trochę lepiej, przypatrz się skali
SIŁA, MASA i AGRESJA! :Thumbs_Up:
:)
widać ze Arrow delikatnie pomaga ;)
ciekawe jak z k&n
Jak się Izi dobierze w końcu to Wieprzka, po uszczelnia to i tamto. Jest duża szansa że moc wzrośnie. Choć w 10 000 miejscach w sieci jest napisane że te K&N dynojet i przelotówki dają max +5% siły kosztem spalania +50% :)
Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
Co do samego K&N: obsługę każdy zna. Wsadzamy i zapominamy. Choć czyszczenie zajmuje dużo wiecej czasu niż wymiania na papierowy. Na wyjeździe do Turcji z Olka i Jurkiem dało się odczuć różnice w jeździe naszych trzech maszyn. Oni na K&N. Nasza AT papierowy filtr.
My po górke we dwójke wjeźdzaliśmy 80/90kmh na 5 biegu na spokojnie, a ich afryki musiły trzymać już 95/110kmh do dołu brakowało. Choć z drugiej strony silnik lepiej się wkreca powyżej 6000 rpm niż na papierze.
Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
Mi to sie nawet wydaje że leo jest lepszy od arrowa i by pomiar wyszedł lepszy :drif:
Jakoś wątpię żeby moja Afryka miała taki fajny wynik :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.