View Full Version : Nowa konsola (wyciągnięte z wątku o woltomierzach)
Zegarek to podstawa , moze nawet pokusilbym sie o wstawienie modulu GPS do jego synchronizacji , ale to zobaczymy .
Musze tylko obliczyc jakis target cenowy zeby nie zabic cena urzadzenia
Ale w swoim czasie zrobie moze jaka sonde tu na forum , jak bede mial jakis prototyp.
IMHO moduł GPS to przesada, jak go wsadzisz to zaczniesz kombinować jakby tu obsłużyć mapy i się skończy dedykowanym laptokiem z diwajsem do robienia laski na kierownicy :p
Idealnie by było gdyby urządzenie było dostępne w wersji "gołej" (prędkościomierz, obrotomierz, temp płynu, zegarek) z możliwościa późniejszej rozbudowy (może ten moduł GPS, voltomierz czy amperomierz) :-) Aha, nie znam się na magii która powoduje że żarówka świeci, znacz nie mam też pojęcia czy takie modułowe coś jest możliwe do wykonania w rozsądnych pieniądzach :lobby:
Sondę może zacznij od takiej która odpowie na pytanie 'co ma pokazywać kompiuterek?'.
Pozdr
newrom
No ale to ideowo idziemy w wyświetlacz ze wskazaniami woltomierza, amperomierza, temp oleju, czy w ogóle konstruujemy całą deskę rozdzielczą, gdzie będzie prędkość, obroty i inne przebiegi??
Ja tam wolałbym swoje zegary, i dokupioną przystawkę z powyższymi analizatorami :)... Jeno gdzie to upchnąć... :rolleyes:
No ale to ideowo idziemy w wyświetlacz ze wskazaniami woltomierza, amperomierza, temp oleju, czy w ogóle konstruujemy całą deskę rozdzielczą, gdzie będzie prędkość, obroty i inne przebiegi??
Ja tam wolałbym swoje zegary, i dokupioną przystawkę z powyższymi analizatorami :)... Jeno gdzie to upchnąć... :rolleyes:
jak to gdzie upchnac ? w tym starym i nic nie wartym , zabytkowym i fabrycznie popsutym tripie ! :convulsion:
Ktos kto dla Hondy go robil nie dosc ze zwalil soft w procesorze , dlatego standartowo jest wylaczony predkosciomierz , bo jak sie go wlaczy to trip sie wiesza , to to jeszcze kosztuje :
37220MY1921 F-2 - METER ASSY., DIGITAL TRIP 735,40€