View Full Version : handbary
wrruuummmm
jak wieść niesie - oryginalne osłony dłoni słabe są.
Już majki sugerował że pasują od KTM.
ALE
Moja wersja to 2016 DCT - i tu pojawia się zagadka - czy klamka hamulca postojowego się zmieści?
Pytanie do teoretyków:
- jakie handbary do DCT będą, poza oryginałami, pasować?
Pytanie do praktyków:
- ktoś zakładał akcesoryjne handbary do DCT? Które pasują?
PS
Tak, rozważam demontaż hamulca postojowego.
na!zdrowie!
Barkbusters w wersji dla dct?
Barkbuster z osłonami VPS albo Storm. W komplecie jest adapter umożliwiający montaż na DCT. Mam I polecam
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181128/226ec548ae93c0f49a44b6927debb51c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181128/6cec0bbe9988dff9d93da284fa8ea98c.jpg
madafakinges
28.11.2018, 17:00
a jak ci się ten tempomat sprawuje?
a jak ci się ten tempomat sprawuje?Tempomat to to nie jest bo nie trzyma prędkości pod górkę 😉
Generalnie super rzecz na długie przeloty po autostradzie choć w UK są one bardzo zatłoczone.
Kompletnie niepotrzebne gdy latasz w offie lub po mieście
madafakinges
28.11.2018, 18:09
W offie dobre odwijasz na full blokujesz ...zawsze jestes pierwszy
radiolog
28.11.2018, 18:58
miałem kiedyś, użyłem może z 5 razy. Jak w stresie zapomnisz,że coś takiego masz pokiereszujesz się grubo, bo to nijak nie odcina gazu, a jak sie wywróciśz z załączonym, zatarcie silnika murowane
miałem kiedyś, użyłem może z 5 razy. Jak w stresie zapomnisz,że coś takiego masz pokiereszujesz się grubo, bo to nijak nie odcina gazu, a jak sie wywróciśz z załączonym, zatarcie silnika murowane
To NAT nie ma bank angle? (czujnika przechyłu).
To NAT nie ma bank angle? (czujnika przechyłu).
Ma takowy
madafakinges
28.11.2018, 19:50
I ma sucha miskę ,wiec moze sobie leżeć na odcince:)
To po co jej bank angle? ;)
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
radiolog
29.11.2018, 07:38
To po co jej bank angle? ;)
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu TapatalkaFakt zapomniałem, że ma, te uwagi były o bmw, ktore takich czujników nie ma i znam kogos, kto tak zatarl silnik nawet bez tego mechanicznego kontrolera gazu, wystarczylo ze sie przewrócił, a silnik w f800 gs popracowal 30 s na wysokich obrotach. Jeszcze gorzej jest w bokserze, bo masz jeszcze mniej czasu na zgaszenie go jak pracuje na boku, bo cycek u góry jedzie metalem o metal. Teraz już wiecie dlaczego najczestszym okrzykiem gsiarza po wywrotce jest zgaś go zgaś go, i dlaczego gsiarz z urwana nogą nie będzie szukal swojej nogi, tylko pokuśtyka szukać kill switcha
To powinni sobie zrywki montować jak np. w trialach
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.