View Full Version : XR400R 1997 - Schemat elektryczny
krzysiek_m
15.10.2018, 23:02
Hejka.
Ogólnie w internetach dostępny jest workshop manual, ale schemat na stronie 17-1 jest jakiś nie do tego co mam w garażu. Nie ma tam świateł stopu, świateł drogowych / mijania, ma ktoś schemat do wersji "europejskiej"?
Albo może z pamięci potrafi podpowiedzieć.
W okolicach cewki zapłonowej jest regulator napięcia z którego wychodzi "gorący" biało-żółty i zielona masa. Z tego biało żółtego zasilone są światła.
Ale jeszcze z przodu jest jeszcze czarny kabelek który zasila (przez przełącznik) klakson oraz doprowadza napięcie do obu czujników stopu. Tyle tylko, że coś z tym czarnym to kabelkiem jest nie tak, bo stop świeci tak słabo, że po założeniu klosza nie widać różnicy.
Ktoś wie co to za kabelek?
I co jest po lewej stronie pod owiewką? Drugi regulator z kondensatorem? :dizzy:
Regulator jest jeden
Drugi to prostownik mylnie też nazywany regulatorem
W dziale xr kiedyś podałem manual
Link powinien być. Ta okrojona wersja to amerykanska
Hasło w Google wirning diagram xr 400
krzysiek_m
16.10.2018, 08:59
Dzięki Franz.
Twoje linki są już niestety nieaktywne: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=28365
Przejżałem thumper-talka i tamte dwa linki na photobucket też sa nieaktywne ...
Na googlach nie moge znaleźć nic sensownego - jakieś dziwne strony chcą cały czas kart kredytowych.
Edit, ale znalazłem tu:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=19418 :D
Dzięki za pomoc!
Witam znalazłem twojego posta a tak się składa żeteż mam problem z xr 400 z 96r, mianowice zgubiłem kierunki i klakson masz moze jakis namiar na schemat? z góry dzieki i pozdrawiam.
szynszyll
21.10.2018, 13:55
tu przez 48h lezy oryginalna serwisowka do xr400:
https://kurierplikow.pl/p/lite-500229/48670pjn3478
jak sie skonczy oczywiscie prosze pisac - wrzuce ponownie
krzysiek_m
22.10.2018, 09:02
Dzięki Szynszyll.
Tą mam - ta ma bieda wersję instalacji bez części "stałonapięciowej". Ale w gangu XR są schematy do XR650, które są prawie identyczne co XR400, w sensie, że idzie się połapać, co pan Honda miał na myśli robiąc 3 uzwojenia alternatora, napięcie przemienne na światła, ale już stałe na stop i klakson.
Lucky Luke
22.10.2018, 10:15
No właśnie z tymi światłami to mam problem , już mi trzeci raz przepaliło żarówkę.
Co zrobić aby przednia żarówka się tak łatwo nie przepalała , przekaźnik jakiś czy coś innego ?
sprawdzić napięcie przy wysokich obrotach
Regulator napięcia?
https://i.ebayimg.com/images/g/LhwAAOSwdMRbs5Ly/s-l500.jpg
Lucky Luke
22.10.2018, 11:47
sprawdzić napięcie przy wysokich obrotach
Regulator napięcia?
https://i.ebayimg.com/images/g/LhwAAOSwdMRbs5Ly/s-l500.jpg
4xled działa prawidło , tył też świeci, nawigacja cały czas ładuje... tylko po wciśnięciu hamulca led raz mrugnie.
To weź sobie prąd tylnego pozycyjnego
Poprowadz do automatu stopu i z powrotem do żarówki stop..
Albo nie masz masy
motosimsun
19.10.2019, 20:12
Hejka.
Ogólnie w internetach dostępny jest workshop manual, ale schemat na stronie 17-1 jest jakiś nie do tego co mam w garażu. Nie ma tam świateł stopu, świateł drogowych / mijania, ma ktoś schemat do wersji "europejskiej"?
Albo może z pamięci potrafi podpowiedzieć.
W okolicach cewki zapłonowej jest regulator napięcia z którego wychodzi "gorący" biało-żółty i zielona masa. Z tego biało żółtego zasilone są światła.
Ale jeszcze z przodu jest jeszcze czarny kabelek który zasila (przez przełącznik) klakson oraz doprowadza napięcie do obu czujników stopu. Tyle tylko, że coś z tym czarnym to kabelkiem jest nie tak, bo stop świeci tak słabo, że po założeniu klosza nie widać różnicy.
Ktoś wie co to za kabelek?
I co jest po lewej stronie pod owiewką? Drugi regulator z kondensatorem? :dizzy:
Mam ten sam problem. Jakie było rozwiązanie ? Nie mogę obejrzeć linków z następnych postów.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.