PDA

View Full Version : Zębatka supersprox stealth


radiolog
08.08.2018, 23:51
Ktoś testował ten wynalazek w Afryce?

tommi
09.08.2018, 07:58
W starej się liczy? Działa jak każda inna, +10 do lansu. Mi się tak złota podoba, że jestem w stanie odmówić sobie flaszki w knajpie i dopłacić te 150 zeta do tego koloru :)

radiolog
09.08.2018, 08:27
W starej się liczy? Działa jak każda inna, +10 do lansu. Mi się tak złota podoba, że jestem w stanie odmówić sobie flaszki w knajpie i dopłacić te 150 zeta do tego koloru :)Mhm, bardziej mi chodziło o tą zwiększoną wytrzymałość 😁, ale nie powiem złota do złotych felg to jest coś 😁

tommi
09.08.2018, 09:03
Nie wiem jak z tą wytrzymałością, ale jak łańcuch się będzie kończył to i tak trzeba by dać nowe zębatki, żeby pozostać w zgodzie z panem Haynesem czy tam "sztuką".

madafakinges
09.08.2018, 09:36
Zwiększona wytrzymałość jest w stosunku do aluniniowych zębatek, które stosuje się w crrosówkach. Są lekkie jak piórko ale po wyścigu do wyrzucenia. W supersproxie srodkowa część ta kolorowa jest aluminiowa a zewnętrzna zębata stalowa. Daje to wytrzymałość zwykłej stalowej i małą oszczędność masy 400g chyba?

CzarnyEZG
09.08.2018, 11:38
Mada, a czym ta oszczędność masy może owocować?

madafakinges
09.08.2018, 11:45
prędkość maksymalna większa o 1km/h i przyspieszenie do 100 lepsze o 0,01s

Ogólnie im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej ale to w sprzęcie typu yz250 może być czuć w NAT tylko +10 do lansu.

radiolog
09.08.2018, 11:47
Mniejsza masa nieresorowalna zawsze pozytywnie wpływa na pracę zawieszenia :)
Polki dystrybutor ich nie ma i tak. Jedynie z ruggedroads można

CzarnyEZG
09.08.2018, 11:52
Dzięki za info :)

Emek
09.08.2018, 12:35
Przerost formy nad treścią. Lżejsza od Alu czy stalowej ale tego w NAT nie poczujesz.

ex1
10.08.2018, 00:57
swoją drogą na jakich przełożeniach latacie..? korci mnie zmiana przedniej na mniejszą