View Full Version : Szalejąca elektryka
No!
Chyba po dłuuugiej passie wreszcie się coś popsuło :)
Najpierw motocykl słabo odpalał, krztusił się przy odpalaniu, potem w czasie jazdy zniknęły mi grzane manetki, następnie wyświetlił się E11 (zapewne Error 11), ikonka ABS zaczęła wściekle migać, i ABS przestał reagować (tylko przód, na tyle działa). Ostateczny symptom to światła razem z ringami LED które pulsują równo z silnikiem... Rano jak próbowałem odpalić motocykl to w ogóle zgasł cały wyświetlacz.
Jutro wizyta u mechanika,
Moje pomysły:
Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia
Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator
Mało prawdopodobne - zsunęła się klema
Jak sądzicie? :)
Sierdiukov
25.06.2018, 15:32
No!
Chyba po dłuuugiej passie wreszcie się coś popsuło :)
Najpierw motocykl słabo odpalał, krztusił się przy odpalaniu, potem w czasie jazdy zniknęły mi grzane manetki, następnie wyświetlił się E11 (zapewne Error 11), ikonka ABS zaczęła wściekle migać, i ABS przestał reagować (tylko przód, na tyle działa). Ostateczny symptom to światła razem z ringami LED które pulsują równo z silnikiem... Rano jak próbowałem odpalić motocykl to w ogóle zgasł cały wyświetlacz.
Jutro wizyta u mechanika,
Moje pomysły:
Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia
Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator
Mało prawdopodobne - zsunęła się klema
Jak sądzicie? :)
Jesteś pewien, że w zadupku nie było żadnego kabelka...? ;)
Jesteś pewien, że w zadupku nie było żadnego kabelka...? ;)
Był! Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Czyli dwa kabelki zakończone żaróweczką. Pech chciał że urwałem wszystko razem z tą żaróweczką. Zamiast oryginału wstawiłem oświetlenie LED. I wszystko działało idealnie.
Jakby coś było nie halo to od razu by raczej wyszło, a tu dwa tygodnie później ponad.
krzysiek_m
25.06.2018, 15:42
[QUOTE=broda;587747
Jutro wizyta u mechanika,
Moje pomysły:
Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia
Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator
Mało prawdopodobne - zsunęła się klema
Jak sądzicie? :)[/QUOTE]
Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia...
Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny :D
Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia...
Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny :D
Bo symptomy wskazują na regulator.
Sierdiukov
25.06.2018, 16:04
Zamiast oryginału wstawiłem oświetlenie LED.
Hm... kolega coś motał z LEDami u siebie w geesie, i właśnie mu elektryka potem podobne psikusy robiła.
Ale rzeczywiście, jeśli w 2 tygodnie nic nie wyszło...
W Gej-eSie w przypadku wymiany oryg. zarówek na nieprzystosowane LEDy na zegarach wyskoczy komunikat spalonej żarówki.
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
madafakinges
25.06.2018, 16:24
Ja bym zaczął od sprawdzenia klem i przeczyszczeniu kontaktem wszystkich ważniejszych kostek.
I koniecznie styki masy z rama. W Paneuropan jest ich chyba 12 . Tak samo wariowało wszystko. Motocykl gasł, mrugały tylne światła i inne fajerwerki
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Ja obstawiam , przycisk startera :-)
Na całe szczęście moje przeczucia się nie sprawdziły, Symptomy może i pasowały ale okazało się że jedynie kurz i piach w akumulatorze. Klemy przeczyszczone można śmigać dalej!
Mimo moich usilnych prób Afryka wciąż nie chce się popsuć
Na całe szczęście moje przeczucia się nie sprawdziły, Symptomy może i pasowały ale okazało się że jedynie kurz i piach w akumulatorze. Klemy przeczyszczone można śmigać dalej!
Mimo moich usilnych prób Afryka wciąż nie chce się popsuć Szczególnie że nie ma ona lekko u Ciebie :-D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.