View Full Version : Ochrona baku NAT
Hejki....
Posiadam NAT od kilku dni. Pozostały jednak nawyki ze starego motonga oraz ochraniacze na kolanach. często jeżdżę w pozycji stojącej. Stąd też moje pytanie.
NAT ma ładny lakier na baku i nie chciałbym go styrać po kilku miesiącach. Nie wiem na ile jest wytrzymały i czy wytrzyma tarcie spodni wraz z mieszczącymi się pod nimi ochraniaczami o bak. Pomyślałem o jakiejś folii ochronnej w okolicach gdzie będą występować największe tarcia.
Moje pytanko - czy ktoś z Was zauważył, że NAT-ka ma skłonności do utraty lakieru w okolicach kolan na baku?
Czy ktoś z Was skorzystał z jakiejś dodatkowej ochrony w postaci foli ochronnej i czy jest w ogóle taka potrzeba, jeżeli jak taka folia się spisuje - słyszałem różna opinie od pozytywnych do negatywnych?
Wytrze się z czasem. Możesz nakleić takie coś. Poprawi się też trzymanie.
http://ruggedroads.co.uk/WebRoot/Store15/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/57F4/F4F0/0B10/BCDB/5BB5/0A48/3535/40C5/1.JPG
radiolog
16.04.2018, 09:51
Mam oklejony od 2 lat folia 3m i tylko folia troche porysowana
sebastian_j
16.04.2018, 10:13
Mam to z R&G. Nie polecam. Odkleja sie gówno miejscowo, mimo że dobrze odtłuściłem wszystko przed przyklejeniem. Sam materiał i idea fajna. Może jak uda mi się to jakoś porządnie przymocować to będę bardziej pozytywnie nastawiony.
Mam oklejony od 2 lat folia 3m i tylko folia troche porysowana
Sam oklejałeś czy dałeś fachowcom??
Sam oklejałeś czy dałeś fachowcom??
Jaka jest filozofia przyklejenia dwóch placków materiału poza odtłuszczeniem ? To chyba ma na powierzchni warstwę przylepną ?
DanielCRF
16.04.2018, 13:38
Hejki....
Posiadam NAT od kilku dni. Pozostały jednak nawyki ze starego motonga oraz ochraniacze na kolanach. często jeżdżę w pozycji stojącej. Stąd też moje pytanie.
NAT ma ładny lakier na baku i nie chciałbym go styrać po kilku miesiącach. Nie wiem na ile jest wytrzymały i czy wytrzyma tarcie spodni wraz z mieszczącymi się pod nimi ochraniaczami o bak. Pomyślałem o jakiejś folii ochronnej w okolicach gdzie będą występować największe tarcia.
Moje pytanko - czy ktoś z Was zauważył, że NAT-ka ma skłonności do utraty lakieru w okolicach kolan na baku?
Czy ktoś z Was skorzystał z jakiejś dodatkowej ochrony w postaci foli ochronnej i czy jest w ogóle taka potrzeba, jeżeli jak taka folia się spisuje - słyszałem różna opinie od pozytywnych do negatywnych?
Proponuje samemu podejść do tematu. Ja użyłem tej folii od renomowanego producenta naklejek na crossy itp.
https://www.motocombo.pl/p/290/21227/blackbird-okleina-antyposlizgowa-naklejki-47x33cm-2-arkusze-naklejki-uniwersalne-okleiny-cross-atv-nadwozie-czesci-motocyklowe.html
2 lata i trzyma. Deszcz, myjka ciśnieniowa nie ruszyły jej.
madafakinges
16.04.2018, 14:19
Też mam wycięte z takich arkuszy. Zużyłem 1/3 siedzi dwa lata i robi robote.
radiolog
16.04.2018, 15:02
Fachowcom
Znaczy oklejanie
Fachowcom
Znaczy oklejanie
ok, chodziło pewnie o cały motocykl
myślałem że o takie 2 placki na zbiornik ;)
ok, chodziło pewnie o cały motocykl
myślałem że o takie 2 placki na zbiornik ;)
Chodzi konkretnie o połowę baku z jego najgorszymi elementami wklęsło-wypukłymi, których samemu ciężko okleić. Robi się to na gorąco naciągając folię w odpowiedni sposób. Pewnie proste dla kogoś, kto już to robił. Nie chodzi mi o byle jaką folie, którą będę potem poprawiał co jakiś czas. Jak widać takie folie potrafią wytrzymać kilka lat tracąc tylko na swojej przejrzystości, gdyż się rysują. Ale lakier pozostaje na miejscu nieruszony. I o to mi chodzi.... :)
Ja mam bak obklejony folią przez fachowców , trzyma się idealnie , koszt 300 zł
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.