PDA

View Full Version : Gdzie kupić przekaznik pompy CF304A


panzer
30.03.2018, 20:27
Hej,
Jak w temacie. Padł mi przekaźnik od pompy Shindengen CF304A. Nie mogę nigdzie takiego znaleźć. Ma ktoś na stanie albo wie gdzie kupić?

https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/dVsAAOSwZ3BaZa-J/s-l225.jpg

Kazmir
30.03.2018, 22:20
Wiesz, że można bez tego jeździć? Pamiętając o tym, że jak nie wyłączysz zapłonu przy "glebie" to pompa będzie pracować, a benzyna wyciekać z gaźników. Można to naprawić, albo zbudować samemu. Kumaty elektronik ogarnie to w 5 minut.
Pewnie to bardzo drogie u pana Hondy, a używki - niewiadoma?

W następną zimę zmajstruje taki układ. Teraz nie mam czasu:(

Maupa
30.03.2018, 22:31
A jak można bez tego jeździć? Że się tak wp.. wtrącę :drif:

Kazmir
31.03.2018, 00:19
Zwierając odpowiednie piny z trzech dostępnych:drif:

Maupa
31.03.2018, 08:57
Wybieram bramkę numer 3:D
Patrzę na schemat helekpstryki do mojej rd04 i dumam, które to piny?
Czy trzeba zewrzeć 'sygnałowy' z cewki z fazowym na pompę?

panzer
31.03.2018, 09:34
Cytując post z forum hondy shadow:
Jakis czas temu "padła" pompa paliwa w moim sprzęcie i dwie nastepne po krótkim okresie uzytkowania również (obie stosunkowo "świeze" bo z yamahy r6 ok. 2000r). U mnie przekażnik podaje po przekręceniu kluczyka w stacyjce napięcie do pompy na stałe, a ta pracuje tak długo aż nie wytworzy ciśnienia na wyjściu do gaźnika, po czym jej praca ustaje przy ciągłum zasilaniu pradem. W trakcie pracy silnika powolnymi nielicznymi impulsami paliwo jwst dotłaczane. Czy aby napewno napięcie powinno być dostarczane w sposób ciągły, a jedynym czynnikiem taktującym pracę pompy jest wytworzone ciśnienie bądź jego spadek?

Fkatycznie można bez tego jeździć ale wygląda na to, że to znacznie skraca żywotność pompy.

klanol
31.03.2018, 09:58
Nic nie skraca. Ja mam przełącznik do ręcznego włączania pompy. Pomaga przy uruchomieniu silnika po dłuższym postoju. Ów przekaźnik ma jedynie za zadanie włączyć obwód po otrzymaniu sygnału o rozruchu silnika. Dalej pompa jest cały czas zasilana i pracuje sama automatycznie. Polecam przełącznik.

Kazmir
31.03.2018, 17:26
Nic nie skraca.:Thumbs_Up:

szynszyll
01.04.2018, 01:35
w xlv750r pompa startowala po zaplonie jak w wielu innych motocyklach. zeby nie psuc wiazki trzeba kupic sobie takie zlacze ( nazywa sie to zlacze MTW) i odpowiednio opiac na stale albo uzyc innego hermetycznego przekaznika. jest ich na rynku sporo. ze wzgledu na specyfike pracy kupic jakis wyzszej klasy np. przemyslowy OMRON. siade wieczorem i opisze jak to zrobic. rozumiem ze chodzi o rd07a.

szynszyll
01.04.2018, 12:46
a najprosciej to chyba tak zrobic. tylko zerknij na schemat czy nie trzeba wypriwadzen zamienic miejscami

http://m.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,20399,przekaznik-pompy-paliwowej.html

no i to mi w oko wpadlo przed chwila:

http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=31574

panzer
05.04.2018, 20:04
Dzięki Szynszyl!

szynszyll
07.06.2018, 15:50
mysle, ze to wiele wyjasni. komus sie chcialo narysowac i opisac zasade dzialania tej kosteczki.