PDA

View Full Version : Przeszczep zawiasu 250mm


madafakinges
08.03.2018, 13:19
Nowe kompletne przednie lagi od adventure sports ze skokiem 250mm
2800zł za sztukę.
Z tyłu inny jest kiwak i dzięki niemu jest zwiększony skok do 240mm koszt 1400zł
Amortyzator też ma inny numer, ale skok pozostał taki sam chyba 104mm? Myślę że po prostu jest twardszy(sprężyna ma inny kolor). cena amortyzatora 3000zł

Jakby ktoś planował dźwignąć swoją NAT

Zmyler
08.03.2018, 16:10
Super , nic tylko dźwigać... :hehehe:

madafakinges
08.03.2018, 19:54
Jest to w chuj, ale myślę że jak za nowe kompletne lagi czy amortyzatory to ceny lepsze, niż jakbyś miał kupić lagi w ktm

Zmyler
08.03.2018, 22:00
Nowych całych lag to mi nawet nie przyszło do głowy sprawdzać.... szczerze mówiąc.

bicio
09.03.2018, 08:18
Do 950 4300zł za sztukę :D
5600 za dwie to nienajgorzej, stare sprzedasz za 2500 i git.

madafakinges
09.03.2018, 08:22
To są ceny przed rabatem więc jeszcze coś można urwać z tego, więc nie najgorzej.
W przyszłą zimę będzie co robić.

majki
09.03.2018, 09:52
Trzeba będzie pomyśleć czy pchać się w oryginalne lagi (na prawdę jest lepsza anoda?) i kiwak + sprężyna np. Hyperpro = ok. 7400 (katalogowo, bez rabatów), czy jednak akcesoryjny zawias próbować upolować...
Trzeba pojeździć ATASem...i poczekać na opinie beta testerów ;)

madafakinges
09.03.2018, 13:18
Ja mam z tyłu regulowaną długość amora wiec luz. Liczę że za niedługo andreani wypuści cadriże dla AS i wtedy sprzedam moje i wstawie sobie wyższe.

siwy
09.03.2018, 13:51
Po co ci taka wysoka ? Prześwit nie przydaje się chyba w afryce tak często jak niski środek ciężkości.

madafakinges
09.03.2018, 14:09
78649

Na Rumunii pare razy by się przydało więcej prześwitu, oprócz tego notorycznie szoruję podnóżkami o asfalt, po drugie przy moich gabarytach lepiej bym się czół na wyższym moto, tak jak jepiej się czułem po podwyższeniu LC8. A prowadzenie się specjalnie nie zmieniło.

siwy
09.03.2018, 14:12
stopka centralna którą niedawno kupiłeś pójdzie w odstawkę :)

chemik
09.03.2018, 14:16
Mada, czy mi się zdaje, czy coś urwałeś? Takie dwa niezaizolowane zielone kable wiszą nad czarnymi przewodami. ;)

madafakinges
09.03.2018, 14:20
Czujnik stopki bocznej... taka sama pierwsza awaria w lc8 była też ze skokiem 230... poźniej po podniesieniu nie byłoby takiej opcji.


Co do stopki to nie wiem czy w ogóle będę zakładał, na razie sobie leży.

Może się okazać że teraz na andreanim będzie tak fajnie że nie będę chciał zmieniać... ale wiem że będę musiał coś kombinować....

PawelM.
09.03.2018, 15:14
A czemu nie dacie zawiasu np do Sancheza i zrobi Wam co będziecie chcieć?

madafakinges
09.03.2018, 15:16
tzn. co?

madafakinges
21.03.2018, 11:51
Dostałem paczkę z napisem genuine honda otwieram a tam:umowa:
Kompletne lagi od ATAS
78981

78982
Różnica jest nie tylko w skoku. Powieszchnia po której pracuje uszczelniacz w zwykłem ma 222mm w AS 255mm:D Oprócz tego nowe górne tuby są grubsze nad uszczelniaczem.
78983

78984
Stare mają 50,5mm nowe 55,5mm
Oczywiście anoda też jest nowa.

78985

78986

78987

Poza tym wszystko pasuje P&P. Nie jeździłęm ale od razu czuć że są dużo sztywniejsze.

Z tyłu mam wilbersa z regulowaną wysokością, więc na razie podkręce go żeby wyrównać.

Niby 2,5cm ale w rzeczywistości różnica jest B.duża.

ps yebać biede

apex
21.03.2018, 11:57
Napisz jak wrażenie z jazdy, jestem ciekaw czy zmiana jest value for money...

siwy
21.03.2018, 12:11
Mada, masz ADHD :)
Najpierw anodowanie starych a teraz nowe ?

dobrze, przetrzyj szlak to będzie wiadomo w co warto pakować kasę

siwy
21.03.2018, 12:13
p.s. skoro jest różnica w skoku to czy nowe są dłuższe czy głębiej się chowają przy dobiciu ?

madafakinges
21.03.2018, 12:23
Dłuższe, afra rośnie.

Zmyler
21.03.2018, 12:26
Grubo grasz stary, widzę że nie uznajesz półśrodków.:Thumbs_Up:

KORNIK
21.03.2018, 12:26
Mada po prostu jest chory jak ma seryjny sprzęt albo coś w nim nie zmienia.:D

madafakinges
21.03.2018, 12:35
Jak się to policzy to po odliczeniu vatu i sprzedaży starych wymiana lag na nówki wychodzi tyle, ile dobry serwis starych z wymianą panewek.

chemik
21.03.2018, 12:42
Mada, a może opony zmień? Poczujesz większą różnicę trakcji w terenie za mniejszą kasę. ;)

madafakinges
21.03.2018, 12:45
Hehe dobre.

radiolog
21.03.2018, 15:48
Jak się to policzy to po odliczeniu vatu i sprzedaży starych wymiana lag na nówki wychodzi tyle, ile dobry serwis starych z wymianą panewek.Hehe, zwlaszcza jak sie ktoś napali 😂

sizyrk
21.03.2018, 16:04
Nikt jeszcze nie zapytal: pasuje do xrv?

madafakinges
21.03.2018, 16:08
Podejżewam, że tył podpasuje.

machoni
21.03.2018, 21:50
wow, a Basia tak się starała ;)

madafakinges
26.03.2018, 20:25
Polatałem dziś troszkę, fajnie mi się jeździ na wyższym moto, lepiej się czuje.
Poza tym co od razu zauważyłem moto dużo mniej nurkuje. Z powodu kiepskich warunków nie cisnąłem, więc więcej nie zaobserwowałem.

radiolog
26.03.2018, 22:10
A jak porównujesz samą prace zawiasu atas do andreani?

madafakinges
27.03.2018, 08:52
Za mao polatałem żeby mieć odniesienie, andreani robił wybornie w porównaniu do ori szczególnie na dziurawej szutrowej drodze było to czuć. Na wysokim zawiasie ledwo się wokól komina przejechałem.

radiolog
05.04.2018, 08:50
Z cyklu wizyta u......

A na ostatnim zdjęciu znajdź różnice..... 793397934079341

Emek
05.04.2018, 08:51
Uszczelniacz poszedł w lewej ladze?

Zet Johny
05.04.2018, 08:56
I ten klimatyczny dywanik u Michała w garażu :)

radiolog
05.04.2018, 10:54
Uszczelniacz poszedł w lewej ladze?
Uszczelniacze sprawne byly przed i po,szukamy dalej różnic.

madafakinges
05.04.2018, 11:03
Wszystko mający Radiowóz został jeszcze bardziej wszytsko mający... dostał przód od andreaniego, na ostatniej fotce widać rożnice pomiędzy kolorem ori lagi a twardą anodą, choć na żywo różnica jest większa.


Moja NAT z wysokim zawiasem dostała ręcznie robioną, nierdzewną, dłuższą o 3cm boczną stopkę.
79342

79343

79344

madafakinges
11.04.2018, 14:27
79471

Dobra 1000km zrobione więc mogę się wypowiedzieć.

Zrobiłem pare kilometrów po dziurawych bocznych drogach bezkidu, zawias wybiera wybornie, plynie po nierównościach i jest ekstra stabilny, przy hamowaniu, nawet ostrym nie nurkuje tak jak na zwykłym. Po śladzie pracy na lagach widać, że zostało jeszcze 1/3skoku, a jechałem w dwie osoby z kuframi.
Miałem wrażenie że moto gorzej się prowadzi w zakrętach, ale było to spowodowane nowymi niedotartymi oponami mt90(tył uwielbiam, przód jest chujowy, ale nie widzę alternatywy) i moim zardzewieniem po zimie. Pod koniec weekendu oponki się dotarły i nawet udało mi się je zamknąć z lewej strony.
79472

Bardzo mi się podoba jak moto wygląda na tym wyższym zawiasie:Thumbs_Up: Dużo lepiej się też czuje na nim z moimi 192cm. Jedyna wada to, to że brązowy kolor gryzie się mi z czerwienią... chyba okleją je folią carbonową.
Jest dobrze i polecam takiego swapa:Thumbs_Up: