View Full Version : Opony szosowe
Jakie według szanownego grona najlepsze opony typowo na asfalt w rozmiarze NAT?
Myślałem o Pirelli skorpion trail 2, ale może coś jeszcze...
Pozdrawiam
Grzechu2012
21.02.2018, 13:05
temat opon chyba został już wyczerpany :)
bierz te pirelki albo conitental trial attack 2
a tak na prawdę to oryginaly wytrzymują zajebiste przebiegi i nie musisz ich zmieniać tylko dla tego że 'mówią' że się ślizgają i nie trzymają na asfalcie, trawie, błocie bla bla bla
Chmm, dzięki za odpowiedź ale myślę iż temat opon nie został wyczerpany, a to dla tego iż powstają cały czas nowe modele oraz stare modele opon zostają wypuszczane w rozmiarach które nam pasują. Poza tym większość tematów dotyczy opon 50/50 lub typowo nastaeionych na duże przebiegi. Jeśli chodzi o oryginalne opony to przejechałem na nich 10tys. i moje odczucia są (z całym szacunkiem)zgoła odmienne od twoich-ja uważam iż są śliskie. Zaznaczam iż są to moje odczucia , a jestem pomimo wieku dość świeżym motocyklistą (tylko 20 letni staż:( )
Pozdrawiam
DanielCRF
21.02.2018, 13:44
temat opon chyba został już wyczerpany :)
bierz te pirelki albo conitental trial attack 2
a tak na prawdę to oryginaly wytrzymują zajebiste przebiegi i nie musisz ich zmieniać tylko dla tego że 'mówią' że się ślizgają i nie trzymają na asfalcie, trawie, błocie bla bla bla
Ja właśnie zmieniłem oryginalne gdy dwa razy w trakcie deszczu i w zakręcie wylądowałem na przeciwnym pasie. Na suchym nie ma zastrzeżeń.
Teraz kupione Scorpion Trail 2 i dowiem się czy opony wcześniej zawiniły czy kierownik pi....da-)
madafakinges
21.02.2018, 13:53
Albo pirelki albo continentale.
Chyba że masz zapędy szutrowe to ja bardzo sobie chwale pirelli mt90.
Ja nie wiem co z tymi seryjnymi oponami jest nie tak...jeździłem w ulewie, śniegu, zrobiłem 400km przy -5'C, kontrola trakcji na 1 i włączała się sporadycznie, w przewidywalnych momentach. Co prawda na kolano nie schodziłem, ale jechałem całkiem żwawo, w korku w deszczu się przeciskałem na lakier, hamowałem mocniej i abs też siedział cicho... Narazie nie narzekam...mitasy e09 to były śliskie cholery... ;)
Mam to samo Majki. Nie mogę specjalnie narzekać na Dunlopy. Mam wrażenie że to może być kwestia jakiejś serii produkcyjnej...
Ja zalozylem Metzelery Tourance Next
WieniuZiel
22.02.2018, 09:16
Ja na Nextach zrobiłem Pireneje ok 7tkm i mogę tylko polecić. Na wiosnę zanabyłem Karoo3, ale na wyjazd asfaltowy w maju wrócę do Nextów. Myślę że spokojnie 15 tkm jest do wykręcenia na nich.
bukowski
22.02.2018, 10:08
Majki, ja mam dokladnie odwrotnie - zmienilem z dunlopow na e09.
Moze faktycznie cos na rzeczy jest z tymi roznymi mieszankami.
Jedno co mozna na pewno o nich powiedziec, to bardzo powoli schodza - po 10kkm mialy dobrze ponad polowe bieznika.
To chyba cudow nie ma, nie?
Sneer, ale chyba mi nie powiesz, że e09 są mniej śliskie lub bardziej przewidywalne od Dunlopów?? :hehehe:
bukowski
22.02.2018, 20:09
Sneer, ale chyba mi nie powiesz, że e09 są mniej śliskie lub bardziej przewidywalne od Dunlopów?? :hehehe:Jeśli chodzi o tył, to właśnie tak powiem. E09 z tyłu ma większe możliwości na asfalcie. Może to moje przyzwyczajenie do E09, nie wiem.
Teraz mam motozy, ale zdania nie zdążyłem sobie wyrobić. Są na pewno przyzwoite w użyciu 50/50 i raczej trwałe. Zobaczymy na wiosnę.
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.