View Full Version : [RD04] brak mocy po serwisie
jamarjan
28.11.2017, 09:07
Posezonowy serwis dobiega końca.
Zrobione:
- regulacja zaworów
- wymiana membran iglic w gaźnikach (jedna była pęknięta)
- regulacja pilotów
- synchronizacja
Sprawdzone:
Sprężanie - pod 12 równo na obu garkach
Świece i przewody WN
Linki i iglice ssania - domykają.
Filtr paliwa i filtr powietrza
Objawy.
Odpala od 1 obrotu
Na ssaniu działa poprawenie
Po rozgrzaniu na jałowym równiutko 1200, nie faluje
W dolnym zakresie obrotów moc jest w normie
Powyżej 3500 kończy się moc. Ledwo moge afryke do 100 rozpędzić.
O co kamon, bo już mi się pomysły kończą.
szynszyll
28.11.2017, 09:16
przyciales membrany przy zakladaniu dekielkow
Brak dopływu paliwa do gaźników ?
Wysłane z mojego MOVE 5 przy użyciu Tapatalka
jamarjan
28.11.2017, 09:26
Szynszyl - kurcze składałem wszystko bardzo dokładnie na stole przy dobrym oświelteniu etc. Objawy też mi wskazują na brak otwarcia iglic przy wyższych obrotach / podciśnieniach. Czy jest opcja wpięcia się gdzieś z wężykami z pompą podciśnieniową żeby zobaczyć czy otworzy?
Next22 - objawy faktycznie jakby filtr był lekko przypchany. Ale przed serwisem afra przyśpieszała na górze bez problemów. Powiedział bym że ożywała od 5000. Co sugerujesz sprawdzić?
szynszyll
28.11.2017, 10:50
najprosciej zdjac airbox dodac gazu i zobaczysz czy Ci unosi slajdery jak nie to masz odpowiedz
jakiej firmy zakladales membrany? oryginaly z NTV czy akcesoryjne jakies?
jamarjan
28.11.2017, 11:31
najprosciej zdjac airbox dodac gazu i zobaczysz czy Ci unosi slajdery jak nie to masz odpowiedz
jakiej firmy zakladales membrany? oryginaly z NTV czy akcesoryjne jakies?
membrany z e-baja od helmuta
https://www.ebay.de/itm/XRV750-Africa-Twin-RD04-Gasschieber-Membran-Librane-patentiertes-System/331277738481?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
sciągne airboxa i polukam
pobawiłem się taż colortunem i jest książkowo
odkręcenie raptowne manety - przechodzi przez pomarańcz
odkrecanie powolne - samo niebieskie
max revs - samo niebieskie
szynszyl jak zrobie niunie i bede leciał w bieszczady to pifko podrzuce po drodze
Sprawdź pompę paliwa jeszcze...
szynszyll
28.11.2017, 13:50
najlepiej podaj paliwo prosto do gaznikow - wykluczysz uklad paliwowy
http://allegro.pl/lubrixa-zbiornik-zbiorniczek-na-olej-olejarka-i6063234482.html?fromVariant=5957227935
motormaniak
28.11.2017, 14:03
też używam do olejarki.
http://allegro.pl/zbiornik-zbiorniczek-plynu-hamulcowego-ursus-c-360-i5924575418.html
szynszyll
28.11.2017, 14:10
no to sobie ladnie chlopcy winszuja hehehe 25pln tia...
ja mam taki wiszacy na 1 litr zeby nie dolewac co chwila
jamarjan
28.11.2017, 21:08
Pogrzebalem i..
Obydwie podwiniete. Nie wiem jak to mozliwe. Przlapalem w kilku miejscach kropelka, poskrecalem i wzialem babcie na miasto.
No i gubilem przyczepnosc przy odkrecaniu.
Fakt ze mitasy 08 i mokrawo zimnawo ale jednak.
Niesamowite. Ciekawe ile NAT dozyje 26 lat w takim stanie.
Szynszyl... 2 pifka
szynszyll
28.11.2017, 21:28
masz po pupie za ta kropelke! ona niszczy membrany i potem nie wyjmiesz jej bez zniszczenia. stary dobry Butapren. smarujesz rant membrany, smarujszesz rowek w gazniku i zostawiasz na 5 minut. skladasz i dociskasz szybka zeby widziec czy siadlo. nie zniszczysz membran i latwo je zdemontujesz.
po kropelce bedziesz mial takie sensacje:
http://africatwin.com.pl/showpost.php?p=296896&postcount=1
p.s. mnie starzy tez przy swietle na stole robili i co wyszlo :D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.