View Full Version : Crosstourer- za i przeciw.
Podoba mi się, a potrzebuję coś na asfalt.
Moja 04 jest spoko, ale szkoda jej na darcie 160/170km/h. Bo to jest jej max.
Zatęskniło mi się za Alpami i stąd ten dylemat.
Niestety wiadomości w necie mało, więc podpytam tu.
Ktoś ma/miał?
Może znajomy ma?
Macie jakieś zdanie na temat tego modelu?
Za wszelkie podpowiedzi dotyczące innych motocykli dziękuję.
Wiem że wybór w podobnych pieniądzach jest spory, ale chcę Hondę i koniecznie na szprychowych kołach.
No więc... ktoś, coś...?
Sam nie mam ale znam kogoś kto kogoś zna i ten mi powiedział że tamten powiedział że Crosstourer urywa doopę. Mega wygodny, szybki, doskonała ochrona przed wiatrem. Piec o ogromnej kulturze pracy. Będzie Pan zadowolony.
Kolega w tym roku odbył dwutygodniową podróż w Alpy na swoim Crostourerze (szprychowane koła) w automacie i zarówno on jak i jego Żona byli mega zadowoleni. Dwie inne osoby jechały na Hondzie CBF 1000A z 2012 chyba oraz BMW 1200 GS z 2015 roku. Crostourer był najwygodniejszy na długie przeloty i jednocześnie najszybszy (jeżeli chodzi o utrzymanie wysokiej prędkości względem komfortu podróżowania). Na Youtubie znajdziesz film z wyjazdu w Alpy (Marcin S.) i zauważysz że Crostourer jest mega pakowny. Dodatkowo dodam, że przy moim wzroście 170 cm spokojnie idzie ogarnąć sprzęta i jest bardzo wygodny. Jednakże nie jeździłem z zapakowanymi kuframi więc nie wiem jak z takim zestawem turystycznym się sprawuje. Acha - kufry mój kolega ma aluminiowe i na wierzch jeszcze dokupił torby przypinane do kufrów :) Z pełnym ładunkiem spokojnie przekracza "dopuszczalną ładowność" a zawieszenie spokojnie sobie radzi :)
PS: Kolega użytkuje Crosstourera od roku a przed jego zakupem (używany) objeździł w trójmiejskich salonach wszystkie turystyczne maszyny. Z porównania wszystkich wnioskował że Crosstourer jest idealny. Multistrada też mu bardzo przypasowała ale już pasażerka nie była taka zadowolona :)
honda_honda
23.10.2017, 15:36
Trudno będzie o opinie użytkownika bo bardzo mało tego jeździ w Polsce. Też mi się podoba i chętnie poznam opinie kogoś kto jeździ.
karol1989
23.10.2017, 15:44
Przejechałem na VFR1200X DCT 2014 - 15 000 km.
Jeśli masz jakieś konrektne pytania pisz śmiało :) - odpowiem.
Poczytaj troche posty dj.1.On nim w krotkim czasie 150tys nawinal i byl zadowolony.Od siebie dodam ze jakis czas temu zachorowalem na ten motocykl.Wszystko jest w nim na ZA.Napewno wolalbym jego niz jakies gejesy Tenery czy inne podobne Triumphy.Dlatego sie nim przejechalem,300km po kretych drogach i powiem ci,ze jak dla mnie czar prysnal.Nowa CRF jest jak dla mnie o niebo wygodniejsza i pasujaca do mnie.Mowie to zupelnie subiektywnie.Niemniej jednak obejrzalem wszystko co bylo w YT i jakbym mial kupowac tego typu motocykl to wybralbym wlasnie jego.Osobiscie poczekam na nowy model,bo chyba w koncu ktos w Hondzie zorientuje sie ze tluka go juz od dekady.Mam znajomych co go maja i sa bardziej niz zachwyceni.Tak wiec zycze powodzenia :Thumbs_Up:
Dzięki Panowie za odpowiedzi.
Dodam tylko że mam 187cm wzrostu, ważę proporcjonalnie, jeżdżę sam i bez kufrów bocznych.
myku. Co w tych zakrętach Ci nie odpowiadało?
Przejechałem nim 'kilka' kilometrów. Zalety, zalety, zalety...
Jednak mój zakup ostudziło jego zapotrzebowanie na wachę. I nie mówię o odkręcaniu.
I trochę dziwnie jeździło mi się kardanem, bardzo czuły na manetkę, taki jakby nerwowy.
Dodam jeszcze, że siedząc na Crosstourer'ze jesteś tak jakoś wysoko jakbyś siedział w ciężarówce. Takie było moje odczucie. Do tego wyłączają się same kierunkowskazy... :D
Fajna zabawka. A raczej muł do ciężkich zadań i dalekich tras, który raczej się nie męczy.
I jeśli zapotrzebowanie na wachę Cię nie boli to ustaw się na jazdę próbną i nawet się nie zastanawiaj - bierz!
Aha! Ja jeździłem automatem i nad takim też się zastanawiałem.
Co do DCT, to muszę spróbować. Nie wykluczam.
Jedyne minusy tego moto (dla mnie) to:
- V4 w serwisowaniu tani nie jest (duży serwis w hądzie tu w UK to ok 600 paundów :mur:)
- ciężkie cholerstwo jest jeśli trzeba gdzieś przetaczać, pchać itp
Fakt. 50kg. więcej od mojej babci.
Może jacyś mechanicy mieli na warsztacie Crosstourera i się wypowiedzą na tematy serwisowo-mechaniczne?
Mialem dokladnie takie uczucie jak napisal Novy.Jakbym siedzial na ciezarowce.I nie moge powiedziec zeby kladl sie w zakrety.Wrecz przeciwnie.Pomimo ze nie lubie gejesow to GSA wodniakiem nie szlo jechac prosto bo sam w nie wchodzil i uwielbialem to.Byl nawet lepszy niz 1190 Adv.A Crosstourer dla mnie to transatlantyk.Te 130KM to tez nie powalaja bo motocykl swoje wazy,ale wystarcza w zupelnosci.Ale i tak mi sie podoba i nadal jestem na fejsie na jego stronach.
Co do DCT, to muszę spróbować. Nie wykluczam.
Ode mnie,jesli Crosstourer to tylko DCT.Afryka to jak kto woli ale VFR to inna polka i DCT swietnie tam robi robote.Jezdzilem modelem 2016/17
Również bardzo mi się bydle podoba. Widzę to moto u mnie jako nastęlcę varadero.
Mnie wciąż meczy 1290R.. Tak aktywne poczucie bezpieczeństwa na asfalcie tylko na nim czułem..;)
szynszyll
24.10.2017, 19:29
Ja sie nie znam wiec sie wypowiem.
Kolega Pawel co jezdzil duzo i zawsze cenil BMW GS za prowadzenie i pizde kiedys przejechal sie CT jakies 400km w sloneczna sobote bo mial na salonie. Przy wieczornym piwku powiedzial: o ja j... ale fura!
robertG7
24.10.2017, 19:41
Spalanie na trasie dużo wyższe niż Varadero. Bliskie 6L/100km
Ja sie nie znam wiec sie wypowiem.
Kolega Pawel co jezdzil duzo i zawsze cenil BMW GS za prowadzenie i pizde kiedys przejechal sie CT jakies 400km w sloneczna sobote bo mial na salonie. Przy wieczornym piwku powiedzial: o ja j... ale fura!
Szynszyll. A mechanicznie coś słyszałeś o tym? Bardzo skomplikowany?
szynszyll
25.10.2017, 08:39
pewnie tak. cudow nie ma troszke tam tej techniki nawkladali - ale jaki wspolczesny duzy motocykl nie jest skomplikowany? to nie czasy chlodzonych powietrzem XV1100 czy XS :)
Wrzucę kolka filmików na które udało mi sie trafić na YT, z "testami" Crosstourera:
https://www.youtube.com/watch?v=pIwnk0eaDPE
https://www.youtube.com/watch?v=VLN_oe_PLmI
https://www.youtube.com/watch?v=JeOOLbbobfg
https://www.youtube.com/watch?v=OYxpJo4rOfQ
Także wiem że.... będziesz Pan zadowolony
No i jestem zadowolony. Wczoraj kupiłem od Artura_ntv. Piękna sztuka, mocno doposażona.
Artur dał mi cynk na priva i wszystko co powiedział zgodziło się w 100 procentach! Pozdro Artur!
Zrobiłem nim ponad 500 km. Skrzynia DCT jest spoko. Nie musiałem się jakoś specjalnie przyzwyczajać.
Jeździ się bajecznie, nie czuć wagi, wolne manewry bez problemów a w zakręty wchodzi jak marzenie. Przy wyższych prędkościach jest paliwożerny, ale przy afrykańskich (do 160km/h) pali mniej od RD04 (wg wskazań komputera).
Zadowolony to mało powiedziane. Jestem zachwycony!
http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/201711124513b7868c4083bc85ec1170479033fd43.jpg (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/201711124513b7868c4083bc85ec1170479033fd43.jpg)htt p://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/2017111107c12e3262a36cbec561a94efc150fb5d2.JPG (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/2017111107c12e3262a36cbec561a94efc150fb5d2.JPG)htt p://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/20171111167c872567c73baec26af2571f53634ab3.JPG (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/20171111167c872567c73baec26af2571f53634ab3.JPG)
Bardziej niz gratuluje :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:.Mam ta sama kombinacje Bagster-Kahedo.Milej jazdy!
operator99
22.09.2018, 21:15
No i jestem zadowolony. Wczoraj kupiłem od Artura_ntv. Piękna sztuka, mocno doposażona.
Artur dał mi cynk na priva i wszystko co powiedział zgodziło się w 100 procentach! Pozdro Artur!
Zrobiłem nim ponad 500 km. Skrzynia DCT jest spoko. Nie musiałem się jakoś specjalnie przyzwyczajać.
Jeździ się bajecznie, nie czuć wagi, wolne manewry bez problemów a w zakręty wchodzi jak marzenie. Przy wyższych prędkościach jest paliwożerny, ale przy afrykańskich (do 160km/h) pali mniej od RD04 (wg wskazań komputera).
Zadowolony to mało powiedziane. Jestem zachwycony!
http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/201711124513b7868c4083bc85ec1170479033fd43.jpg (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/201711124513b7868c4083bc85ec1170479033fd43.jpg)htt p://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/2017111107c12e3262a36cbec561a94efc150fb5d2.JPG (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/2017111107c12e3262a36cbec561a94efc150fb5d2.JPG)htt p://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/thumbs/20171111167c872567c73baec26af2571f53634ab3.JPG (http://allriders.pl/uploader/gallery/5/12/20171111167c872567c73baec26af2571f53634ab3.JPG)
Jak tam motek się sprawuję? Który rocznik kupiłeś?
Mój jest 2013.
Problemów żadnych. Jedynie lagę musiałem przepolerować.
Eksploatacyjne w normie.
operator99
23.09.2018, 08:47
Mój jest 2013.
Problemów żadnych. Jedynie lagę musiałem przepolerować.
Eksploatacyjne w normie.
Dzięki za info,pozdrawiam
Tyran jak się sprzęt sprawuje? Ile masz wzrostu?
Miałem manuala,można powiedzieć;cyt.myku...funkel nówka nie śmigana. Zajebisty motór ,sprzedałem z myślą o NAT,kupiłem NAT i czar prysł. Jeszcze kiedyś sobie kupię dla ; fantastyczna praca silnika,hamulce,przyspieszenie ....Moja Madzia mówi; jedyny motor,prawdziwy motor.
Tyran jak się sprzęt sprawuje? Ile masz wzrostu?
Jest zajefajny! Później uzupełnię opis.
Jest zajefajny! Później uzupełnię opis.
masz rd 04 i crostuera? jak tak to Ci zazdroszczę ...:)
Jest zajefajny! Później uzupełnię opis.
Mam 187cm. wzrostu. Sprzęt jest idealny dla mnie na asfalt. Chociaż w planach mam zamiar go obuć w bardziej terenowe/uniwersalne opony i zwiedzić np. Gruzję. Silnik jest rewelacyjny, ergonomia bez zarzutów. Kanapa spoko, ale na dłuższe przeloty spiżowa dupa daje radę ;).
DCT, rzecz gustu. Ja mam i chwałę, ale z manualem też jest (podejrzewam) super. Cóż gadać, Honda to Honda.
masz rd 04 i crostuera? jak tak to Ci zazdroszczę ...:)
Niestety, 04 sprzedałem,
ale wiele się na niej nauczyłem.
radiolog
02.09.2019, 08:14
A oni go jeszcze robia? Na stronie Hondy jest tylko rocznik 2016
Spotkałem teraz chłopaków co tym Pamir objeżdżali. Powiem, że masy tego nie czuć a wręcz subiektywnie wydaje się lżejsza od Afryki. Gdybym stał przed wyborem turystyka Afra/Crosstourer to ani chwili bym się nie wahał i brał CT. W teren nadaje się tak samo do doopy jak Afryka za to na szosie bije ją na głowę. Komfort o niebo większy i jazda z pasażerem nie boli tak jak w AT. Piec chodzi bajecznie, zapas mocy i momentu ogromny. Taki GS od Hondy. Jak dla mnie super.
madafakinges
02.09.2019, 09:59
Spotkałem teraz chłopaków co tym Pamir objeżdżali. Powiem, że masy tego nie czuć a wręcz subiektywnie wydaje się lżejsza od Afryki. Gdybym stał przed wyborem turystyka Afra/Crosstourer to ani chwili bym się nie wahał i brał CT. W teren nadaje się tak samo do doopy jak Afryka za to na szosie bije ją na głowę. Komfort o niebo większy i jazda z pasażerem nie boli tak jak w AT. Piec chodzi bajecznie, zapas mocy i momentu ogromny. Taki GS od Hondy. Jak dla mnie super.
Byłem teraz z kumplem w bieszczadch. Na powrocie zamieniliśmy sie sprzętami.
Z tym odczuciem masy to trochę cię poniosło... jednak, silnik ma cug od dołu po czerwone, praktycznie liniowy, po winklach jest mega neutralny jednak troszkę siły potrzeba żeby go przerzucać z winkla w winkiem, kardan troszkę czuć, przy przyspieszaniu lekko podnosi tył, ale jest 10000razy lepiej niż w straych GS za to gorzej niż w xtz 1200. Zaskoczeniem dla mnie było zawieszenie, na dziurawych asfaltach spodziewałem się, że będzie tłuklo, a tu było naprawde komfortowo, do tego nic nie tracił na szybkich winklach.
Ogólnie moto nie dla mnie i obawiam się, że do jazdy bliższej by sie po prostu szybko znudził, jest do przesady poprawne w każdym calu, co do dalekiej turystyki jest plusem, na miejscu może być wadą.
Obaj wiemy, że to wielka i ciężka krowa. Subiektywnie wydaje mi się lżejsza bo mam pewniejsze podparcie dla nóg. Do turystyki miód a na miejscu to i tak lepsza okazuje się słaba i lekka 250 niż mocna AT ;).
madafakinges
02.09.2019, 10:11
Chyba, że ma się 192 i ponad 100kg.
To bez znaczenia. Po ruskich górach chłopy Twoich gabarytów latają na XR250.
madafakinges
02.09.2019, 10:19
Dla mnie ma miałęm drz400 i po kilku wyjazdach nie mogłęm na nią patrzeć... jak na nią wsiadałęm to tak jakby mnie ktoś w dyby zapiął...mimo to że miałę podniesioną kanapę i kierę.
Każdu lubi co innego, ja lubie się dużymi w terenie męczyć, inny małymi na asfalcie.
Tyran masz jeszcze crosstourera,dużo na budziku,jakieś awarie?:)
Coda go testował:
https://youtu.be/JeOOLbbobfg
Bez urazy ale co on testował, pałowanie w mieście? Po nawinięciu co najmniej 10kkm można coś powiedzieć.
On się po prostu był przejechać. Taki test to se można wsadzić w ...
No wiecie gdzie.
Ja nadal od lat czekam na nowy model.Jak sie pojawi biore na raty bez pierwszej wplaty.:D
Ja nadal od lat czekam na nowy model.Jak sie pojawi biore na raty bez pierwszej wplaty.:D
Jakiś czas temu pytałem w Hondzie o CT. Powiedzieli, że nie mają go na testy, gdybym chciał kulić to chyba by z Belgii musieliby sprowadzić co by długo trwało. A na deser informacja, że Honda odchodzi od tego modelu bo znakomita większość klientów wyjeżdża Africą.
I jakoś tak mnie zniechęcili do CT...
W zeszłym roku sam pisałem/dzwoniłem po salonach pana H w PL.Chciałem CT na testy. Nigdzie nie ma. Kupiłem 1050ADV ale będę wystawiał i szukał czegoś. Crosstourer jest na samej górze listy marzeń.
Panowie, odpowiedź jest w normie Euro 5, której Crosstourer (i inne modele Hondy) nie spełnia, więc jak ktoś jest zainteresowany kupnem nowego CT to brać to co jest, bo więcej nie będzie.
Honda has confirmed that its current VFR models – the VFR800F, VFR800X Crossrunner and VFR1200X Crosstourer – won’t be updated to Euro 5 spec, meaning that once the current stocks are gone we’ll no longer have any V4-powered production Hondas on sale in the UK.
Co znika z rynku "dzięki" Euro 5 można przeczytać tutaj (po angielsku):
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/december/discontinued-bikes-2021-euro-5-uk-end-life-run
Sąsiad ma CT z manualem, 70tys nalatane, jesienią robił łożysko pod tylnym amorkiem, oprócz tego tylko eksploatacja. Jeździłem nim trochę, zajebiste moto, gdyby nie wyszła crf1100 to bym brał na 100% CT. Super wygodna kanapa i pozycja, z dużą szybą hondowską i deflektorami cisza na kasku, ale przede wszystkim ta V4ka, ja pierd... zapalasz i prawie nie czuć wibracji - jak koledzy pisali morze mocy i momentu niemalże od wolnych obrotów, no i wał. Z minusów to pali jakieś 2l więcej od mojej afry i oczywiście jest ciężka. Przy zatrzymywaniu trzeba się pilnować żeby noga nie wpadła w jakąś dziurę / koleinę itp.. nie idzie utrzymać jak się zacznie walić. Jak się tylko ruszy to poczucie ciężaru znika, ja nie czułem problemów przy przerzucaniu pomiędzy winklami, a jakiś wielki i wysportowany nie jestem 181cm i 100kg :D Mi dużo bardziej pasuje CT niż duża tenerka,
Tenże sam sąsiad ma jeszcze piękną VFR1200 (na sprzedaż btw), ta sama V4ka ale 40 kucy więcej qrwa mac - jego egzemplarz ma już kontrolę trakcji bo bez tego bym się bał - to nie jeździ to zapier...la, jak dla mnie nawet za bardzo, a przy tym znowu nie trzeba kręcić obrotów, wszystko od samego dołu. zero wibracji - te silniki to po prostu cudeńka. Szkoda ich :(
Gdzieś czytałem że następcą Crosstourera ma być 1100x z piecem od Afryki. Czyli zamiast fajnego V4 dostaniemy dychawiczny R2. Jakbym się przymierzał to brałbym co leży na półce bo to już nie wróci.
Jakbym się przymierzał to brałbym co leży na półce bo to już nie wróci.
Swięte słowa!
Znalazłem. Wizualnie mi się nawet podoba choć CT to nie jest.
https://www.hondaprokevin.com/pictures/2022-cb1100x-sneak/2022-honda-cb1100x-motorcycle-review-specs-adventure-bike-cb-1100-2.jpg
https://www.hondaprokevin.com/pictures/2022-cb1100x-sneak/2022-honda-cb1100x-motorcycle-review-specs-adventure-bike-cb-1100-1.jpg
Z wyglądu to taki trochę konkurent Tracera 900.
Z wyglądu to taki trochę konkurent Tracera 900.
Dokładnie - no i łańcuch....
To ja wolę swoje viadro:D
Viadro jest świetnym motocyklem.
poszukiwałem kolejnego motocykla z DCT, przetestowałem trzy motocykle od Honda Pomirski,
- Crosstourer - fajny ale moto typowy turystyk do dalekich wypadów po czarnym dywanie,
-Honda NC750 oddalem przejechawszy do pierwszego miejsca gdzie mogłem zrobić nawrot , nie leżała mi,
- Africa Twin - nie chciałem oddać!
kupiłem Afrikę z DCT
nadal jednak z przyjemnościa wspominam chwile z Crosstourerem, jednak w leśne dukty sam bym się nie wybrał, ciężki ogier w manewrowaniu, mając 184cm wzrostu miałbym się czym odpychać , ale z problemem, spotkałem kilku właścicieli tych motocykli byli dozo wyżsi ode mnie (~195cm)... każdy chwaląc go podkreślał jego masę, masa ma swój środek ciężkości, który bardzo się odczuwa manewrując na małych prędkościach i parkingu ... i ja to czułem chociaż miałem motocykl cięższy od Crosstourera...
kristoch
23.01.2021, 19:43
Gdzieś czytałem że następcą Crosstourera ma być 1100x z piecem od Afryki. Czyli zamiast fajnego V4 dostaniemy dychawiczny R2. Jakbym się przymierzał to brałbym co leży na półce bo to już nie wróci.
A jeździłeś NAT 1100? To zupełnie inne odczucia silnika niż w NAT.
Oczywiście nie równać do v4 w CT, ale...
Wyleczyłem się z ciężkich pojazdów. Za mało uniwersalne. Moja Afra ma już nowego Pana a ja mam starocie i triala.
bukowski
23.01.2021, 20:51
Mi CT nie leżał. Nie wyobrażam też sobie obutego w kostki na wyprawie, więc trudno to do NAT porównywać - tej wystarczy płyta, gmole na dol i można ciorac. Dużo gorzej w rękach leży zresztą, jak dla mnie to przyzwoity sprzęt na asfalt i tyle.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Moja Afra ma już nowego Pana a ja mam starocie i triala.
Zdrajca :D
W zeszłym sezonie przejechała może ze 300 km w poprzednim niewiele więcej. Kompletnie nie widzę zastosowania dla Afryki. Miała zostać jako plecakowóz ale moja Pani stwierdziła, że ona woli jednak sama powozić i zaczęła robić prawko. Afryka trafiła do forumowicza więc wszystko w rodzinie.
No i zostałem szczęśliwym posiadaczem crosstourera dct.:D
Ale pikny nie jest więc pytanie,może ktoś ma dostęp do oryginalnych części bez kosmicznych prowizji?
Gratulacje! Popytaj u dealerow - bywają bardzo atrakcyjne promocje. Sąsiad tak kupił bardzo tanio centralkę i wysoką szybę.
Gratulacje i niech się dobrze jeździ.
Co tam potrzeba? Moge tutaj zerknąć..
Melon - wstawiaj foty sprzęta, chwal się! :)
Takie cuś,wywalone na prawo.
Takie cuś,wywalone na prawo.
Ładny! Ogarnąłeś już?
Gratuluje!.Przymierzalem sie do niego,ale jednak wybralem Afre.Jesli jednak pojawi sie nowy model to...
Nawinąłem już dwie stówy.uczę się automatu a tak po za tym to przepaść do viadra.Vfr niby cięższy od viadra ale dla mnie jest odwrotnie,mniejszy na pewno jest bo pasażer ma mniej miejsca. Co do materiałów to wszędzie plastik.Silnik bajka, chodzi prawie jak rzędówka, nie ma takich wibracji jak v2. A i przypomnialem sobie co to jest moc.
Nigdy wcześniej nie jeździłem crosstourerem ale tak to jest moto dla melona:D
PS. Jeszcze podziękowania dla Karola z hądy za załatwienie części.
PS2. Tyran dalej ujeżdżasz crosstourera, jakieś awarie, podpowiedzi, rady?
wojcimierz
03.04.2021, 20:26
Hej również posiadam CT z manualem od kilku miesięcy. Z zalet na pewno silnik i skrzynia. W mojej poprzedniej kawie zmiana biegu, szczególnie wrzucenie 1 brzmiało mniej więcej jak wrzucenie głazu w tryby połączone z grzmotem błyskawicy natomiast w ct biegi wchodzą jak w masło. Manual ma jednak jedną wadę, często lubi wejść fałszywy neutral przy zmianie na 6 więc trzeba to zrobić zdecydowanym ruchem. Z tego co czytałem na brytyjskim forum ten typ tak ma. Oczywiście rozglądałem się za dct ale przez długi czas nie mogłem znaleźć nic atrakcyjnego, a trafiła się bardzo fajna sztuka z manualem więc długo się nie zastanawiałem. Jeżeli chodzi o moc to wyrywa z butów ale też trzeba tego używać z rozwagą bo trzeba to jeszcze jakoś wyhamować, a mój poprzedni moto miał o połowę mniej mocy, a tutaj na chwilę zamykasz oko, a na budziku już 150 i ciągle rośnie bez żadnego zająknięcia. Z wad to na pewno trzeba wcześniej planować jeżeli chcesz gdzieś się zatrzymać bo wycofać tym na nogach jak Flinston to jest niezła zabawa, a jak jeszcze jest lekko z górki to w ogóle można zapomnieć. Także lepiej od razu zatrzymać się tak żeby nie trzeba było cofać :) Osobiście szukam też jakiegoś wydechu i szczerze mówiąć niby to Vka ale jak dla mnie dźwięk AT z fajnym wydechem jest o niebo niebo niebo lepszy niż akcesoryjne wydechy do CT ale to pewnie kwestia gustu. Ze spraw serwisowych to oleju wchodzi prawie 4L i to 10w30 więc tanio nie jest :) Oprócz tego jestem wniebowzięty faktem, że nie muszę co chwilę naciągać i smarować łańcuch nie wspominając już o wymianie całego napędu. Na razie to pewnie tyle jak mi się coś przypomni to coś dopiszę. Pewnie strzelę też jakąś fotkę ale to jak będzie jakaś znośna pogoda. Pozdro
PS2. Tyran dalej ujeżdżasz crosstourera, jakieś awarie, podpowiedzi, rady?
Nic się nie dzieje. Olej, filtry i jazda. Zeszły sezon niestety nie należał do udanych.
Mirek Swirek
03.04.2021, 23:24
Ciekaw był bym porównania z Tigerem dziesięć piećdziesiat :D
wojcimierz
04.04.2021, 01:10
Tiger sport 1050 ? To chyba zupełnie inny motocykl. Raczej Tiger 1200 Explorer takich porównań jest dużo na YouTube i też go rozważałem ale ten gabarytowo jest chyba jeszcze większą krową. Swoją drogą nowe tigery 900 to już bardzo podobna półka co AT
Tak 1050 to nie ta liga.Też myślałem nad tigerem 1200 ale za bidny jestem na testy więc hądę wziołem.:D
Mirek Swirek
04.04.2021, 11:22
Pewnie macie rację, lecz Tiger 1200 wizualnie kompletnie mi nie leży, a waży 270 kg. Tiger 1050 ma kolega i moto znane mi i też 3 garki dobrze robią zadymę, przy wadze 240 kg stąd pomysł na porównanie, a i motocykl bardziej wszechstronny niż 1200, moim zdaniem.
Tak się prezentuje.
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/168882539_2004149896390548_1382863058934162624_n.j pg?_nc_cat=110&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=9eO7KAF16ygAX_bDtx4&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=f04c557cae6eb62f55b2977a9782b80e&oe=6097150F
Dlaczego takie poważne miny?
Ja jak siedzę na mojej ATAS to zawsze mam banan do góry 😁
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie wiem o co chodzi ale zawsze na zdjęciach mam minę sr...go kota w pokrzywach. :haha2:
aadamuss
11.04.2021, 09:23
Bo zdjęcia duszę zabierają :-)
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
kleinbagger
11.04.2021, 10:30
to się nazywa powaga sytuacji ,
yunior81
04.09.2021, 21:39
Chciałem zapytać o odczucia podczas zmiany biegów przez automat, czy przy wale napędowym zmiany biegów są bardziej odczuwalne, jak np. "delikatnie szarpnięcie" czy odbywa się to tak płynnie jak przy łańcuchu ? Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście ;)
Wszystko zależy od położenia manetki{obroty silnika},czym wyższe obroty biegi wchodzą bardziej delikatnie.
Ponad 200 kkm nalotu bez awarii.
dAAJV5zNCRg
Witam szanowne grono. Od Tygodnia jestem właścicielem CT z 2012r. Jak to jest z przebiegami w tych moto? Jak sie dba to do 200k można polatać bez wiekszych napraw? Jakie sa wam znane najwyzsze przebiegi? Skrzynia
Dct
wojcimierz
13.11.2022, 23:22
200k to można jak się nie dba ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221113/72c4ef9f78eb400b5739d379a117cf04.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221113/befcafb965e9a253fe411e17fe7b38c7.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20221113/9354684e0752d5e544817937f2e44228.jpg
Wysłane z mojego V2046 przy użyciu Tapatalka
A tu CT sąsiada niedawno pierwsza setkę zrobił.
120356
czyli typowa nuda :D Honda :D
wojcimierz
14.11.2022, 13:57
U mnie dopiero 70, ale resztę wykręci kolejny właściciel ;)
Wysłane z mojego V2046 przy użyciu Tapatalka
Mój jeszcze nie dotarty bo niecałe 60kkm. Nic się nie dzieje, dct chodzi. Klocki przednie tylko zmieniałem.
Czy ktoś moglby pomóc jakąś serwisówką zdjeciową? Jakies rysunki techniczne jak jest przykrecony zbiornik paliwa w ct? Zabieram sie za rozbiórke moto, nie chce nic połamać.
Czy ktoś moglby pomóc jakąś serwisówką zdjeciową? Jakies rysunki techniczne jak jest przykrecony zbiornik paliwa w ct? Zabieram sie za rozbiórke moto, nie chce nic połamać.
Na priva daj adres to postaram się wysłać serwisówkę.
Szukaj
WNnLCDeNPL8
yj2UxAgcWdI
VwX-5r382e8
Z tego co zdążyłem wyczuć podczas powrotu na moto w dniu zakupu, crosstourer ma słabą ochrone przed wiatrem mimo, że jest u mnie akcesoryjna szyba givi. Są jakieś sprawdzone szyby? Czy ładować deflektor na tą co jest bo lepiej nie będzie?
Sąsiad ma wysoka ori hondy (kupił w aso na jakiejś promocji za pare stówek) z deflektorem i do tego te boczne deflektory, patrz zdjęcie poniżej. Daje to naprawdę porządną osłonę. Jak się zamieniamy nie czuje jakiejś drastycznej różnicy.
120741
Ja miałem Givi Airflow i o ile w kask nie wiało to ręce słabo chroni, a więc rzeczywiście te deflektory boczne mogą mieć sens. Przy wzroście 187cm, do 100 km/h śmiało mogłem jechać z podniesioną szczęką.
Hatom ile masz wzrostu i jaki rocznik CT ?
Ja ciągle czekam na nową odsłonę CT. Byloby to moje docelowe moto jako jedno w garażu... niestety to konkurencja robi robote.... Sam juz nie wiem... lubie honde ale... bez przesady
GregoryS
05.12.2022, 17:56
CT z silnikiem od afry, nie dziękuję .
Nowej odsłony już nie będzie, wg. mnie hąda dawno olała CT, żeby w takim moto nie było tempomatu, ch...nia totalna.
Za to w aktualnej afryce jest.. taka to "afryka", z tempomatem.
Hatom ile masz wzrostu i jaki rocznik CT ?
190cm, 2012r
190cm, 2012r
Kolega taki jak Ty i moto też modelowo. Kupił jakąś turecką szybę i jest zadowolony. Jak chcesz mogę się podpytać co i jak ?
Kolega taki jak Ty i moto też modelowo. Kupił jakąś turecką szybę i jest zadowolony. Jak chcesz mogę się podpytać co i jak ?
Bede Ci winien czteropaka za tą informacje:))
Bede Ci winien czteropaka za tą informacje:))
Koleżka nie pamięta nazwy, nawet na ebayu nie widać tej szyby.
Pisałem do Lostera, mogą na zamówienie do mojego 2017 zrobić szybę dłuższą 5cm=55cm dł. od tych co w detalu z dopłatą 70zł.
Koleżka nie pamięta nazwy, nawet na ebayu nie widać tej szyby.
Pisałem do Lostera, mogą na zamówienie do mojego 2017 zrobić szybę dłuższą 5cm=55cm dł. od tych co w detalu z dopłatą 70zł.
Jest szyba z givi o nazwie air flow czy jakos tak. Pare osob mi ją poleciło i zamowilem juz ale jeszcze nie przyszła. Jak wymienie to zdam relacje jak to sie bedzie sprawować.
Akumulator mi padł.... Jest jakis godny zamiennik czy nie oszczedzac i zamowic yuasa?
Jest szyba z givi o nazwie air flow czy jakos tak. Pare osob mi ją poleciło i zamowilem juz ale jeszcze nie przyszła. Jak wymienie to zdam relacje jak to sie bedzie sprawować.
Akumulator mi padł.... Jest jakis godny zamiennik czy nie oszczedzac i zamowic yuasa?
W CT jeszcze nie zmieniałem, mam ori. Musi być przystosowany do pracy na leżąco.
W CT jeszcze nie zmieniałem, mam ori. Musi być przystosowany do pracy na leżąco.
Kupilem we Wrocławiu zamiennik za ponad dwie stówki. Gwarancja podbita, paragon. Wskazania na multimetrze jak należy :)
Coś tam latacie w Nowym Roku? Pogoda raczej dopisuje. U nas w Ostrzeszowie wczoraj 15 st🙉🙉🙉
Pogoda była ale ja nie do końca zdrowy więc odpuściłem. Zara idę coś pogrzebać przy moto, wymienić filtr paliwa, sprawdzić/wymienić potencjometr gazu itp. duperele oblukać. :)
Powoli trzeba crosstourery wypychać :D pogoda z dnia na dzień lepsza.
Swoją drogą widzę że nasze moto fajnie cene trzymają.
Crf1000 idzie kupić już za 40.000 a vfr1200x niewiele taniej o ile nie w tej samej cenie.
Potrzebna pomoc. Zakupiłem w dobrych pieniadzach stelaz boczny firmy sw motech. Brakuje mi elementu który zaznaczyłem na fotce. Ktoś coś poradzi? Jest znany jakiś magik który to dorobi albo może ma ktoś coś takiego i mógłby podesłać żebym sobie to odtworzył samemu? https://files.fm/u/kqn26vrv4
Założyłem sprężynę progresywną Hyperpro SP-HO12-SSB003 na tył, poprawa komfortu zaj...ta, prowadzenie takie samo znaczy bdb
Silnik Hondy V4 to jest to, przebieg 89kkm zawory w normie tylko jeden łańcuch do wymiany a wałki jak to hąda :)
Nie kumam bo nie znaleziono przyczyny dlaczego jeden łańcuch był w normie a drugi po za ? Dekle były ściągane u niemców ale po co jak przebieg z licznika to 32kkm w chwili zakupu ?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.