View Full Version : deflektor na zbiornik crf1000
szynszyll
11.10.2017, 12:49
yo
ogarniam dla Radarmana ten temat:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30320&page=3
bede mial dzis wycene takiego wycietego elementu, jak widac material nie jest drogi 1m2=50pln
z takiego arkusza mozna wykonac 10 deflektorow
ktos z Was bylby zainteresowany?
szynszyll
11.10.2017, 13:07
oki - czekam na wycene a jutro na zywym motocyklu naniose otwory montazowe i uwzglednie na rysunku tak zeby to ploter je wycinal - bede informowal o postepach
Jak to coś daje to i ja jestem zainteresowany
madafakinges
11.10.2017, 13:57
Jak cena będzie ludzka to pewno się skuszę.
sebastian_j
11.10.2017, 14:22
Sztuk 1 proszę.
zainteresowany również ;)
StrzeLuk
11.10.2017, 14:40
Dla mnie też jedna sztuka
szynszyll
11.10.2017, 14:40
jak koles od plotera nie wywali chorej ceny to koszt takiego pierdolniczka nie powinien przekroczyc 20pln + wysylka. zaraz napisze jeszcze do 2-3 innych firm niech sie ustosunkuja
A ktoś "techniczny" patrzył czy jest opcja, żeby ten spojlerek zamontować tam gdzie w "starych" afrykach jest? W sensie pod czachą?
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/10/11/9651912_honda-xrv750-africa-twin-1993-p-france-steering-stem_bigecy1p41f__0600_f4c0.gif
20 zeta? Szynszylu, to po 2 paczki gonią na tablicach i olx'ach :)
Dla mnie 2 x czarny mat poproszę.. ;]
jak koles od plotera nie wywali chorej ceny to koszt takiego pierdolniczka nie powinien przekroczyc 20pln + wysylka. zaraz napisze jeszcze do 2-3 innych firm niech sie ustosunkuja
Jak w tej cenie to też poproszę. I jeśli czarny mat będzie to już w ogóle super.
szynszyll
11.10.2017, 18:00
czekam na wycene - nasz forumowy kolega ma ploter i poprosilem o wycene. zaproponowalem abs 3 mm czarne z faktura tzw. skorka pomaranczy. rynek tworzyw sztucznych jest bogaty w kolory i faktury ale sadze ze skupienie sie na jednym komponencie ulatwi nam zycie. kwestia oddzielna jest kompletowanie zestawow montazowych tj. srub, tulejek, podkladek. oczywiscie wszystko w nierdzewce.
czekam na wycene ciecia. to pierwszy krok. jesien sprzyja takim pomyslom bo mamy luz czasowy. skladam kolejne rozdzielacze zasilania i rozsylam. cnc daje niebywale mozluwosci - ogarniemy
to 20pln to moze zbyt optymistyczne ale nie bedzie duzo wiecej. nie znam cen pracy ploterow. nie dzialalem w tym rejonie nigdy.
Jestem zainteresowany 1szt.
Panowie (i Panie :o)
Na razie to jest prototyp i jest ciut większy od tego Swegotech zalinkowanego w tamtym wątku. Jak widać poniżej, zachodzi bardziej do przodu, aż na regulacje lag.
Mam nadzieję, że mój szablon, który szynszyll przeniósł do CADa bedzie OK i nie będzie żadnego obcierania o mocowanie kierownicy czy regulacje lag (robienie szablonu na podstawie zdjęcia niesie za sobą potencjalne błędy). Dlatego też mogą być potrzebne plastikowe podkładki o wysokości ok. 5-10 mm pod wkręty M6 i M5 które NAT tam ma.
Także szynszyll jak to wytniesz, to przymierz to do NAT sprawdzając czy się gdzieś kierownica nie blokuje przy pełnym skręcie.
07 A-gent
11.10.2017, 20:51
A dlaczemu p. Honda zrobił takie dziury że teraz trzeba zaklejać spec nakładką? Może latem (lub w ciepłych krajach) to przeszkadzać.
No właśnie to te dziury robią bo mi jedynie przeszkadza kształt szyby bo wiatr krąży wokół głowy
07 A-gent
11.10.2017, 21:44
Krąży czy urywa przy np. 180?
szynszyll
11.10.2017, 21:46
ja to jutro wydrukuje na ploterze, nakleje na tekture i przymierze do NAT. napisze jakie efekty i zobaczymy jak sie sprawa potoczy. czekam na wycene od ploterowcow. bardziej to dla mnie zabawa niz biznes bo juz mi doby brakuje. co narysuje udostepnie w plikach. jak ktos nie bedzie mial czasu i ochoty ogarniac to pomoge. taki rysunek w CAD to jedna kawa rano przed robota wiec luz. idzie zima jest czas - pracujemy :)
idzie zima jest czas - pracujemy :)
My tu w UK to i w zimę jeździmy. Bo zima tutaj to tylko z nazwy (średnio to jest ok 5*C). Jak się zdarzy z -5*C to prawie stan klęski żywiołowej i dzieciaki do szkoły nie idą :haha2:
Uda Ci się taki deflektor zrobić jak będę teraz w PL na 1 listopada, aby nie słac tego potem?
szynszyll
11.10.2017, 22:36
a na 100%. to naprawde banalna sprawa porownujac do wielkiego zderzacza hadronow :) po wsiach biale baby czarne dzieci rodza wiec kawalek plastiku wyciac nie problem :) dzialamy :)
Sztuk 1 proszę.
Pozdrowienia,
D
Grzechu2012
12.10.2017, 09:05
To i ja chętnie przytulę :)
Szynszyllu, jedna uwaga. Dobrze byłoby uwzględnić trochę luzu w przedniej części (od strony kierownika) po to aby można było zamocować pod spodem paskami tankbag. Tak jak w produkcie swegotech.
http://www.swegotech.com/pictures/Nelson-Rigg-Tankbag-with-Swegotech-Forkshield.jpg
Jak będzie bardzo ciasno to nie przepuszczę pasków pod spodem a górą to już będzie skrajnie bez sensu.
Krąży czy urywa przy np. 180?
Jedno i drugie. W sumie to powyżej 140 już wszystko jedno ile się jedzie. Czuć dopiero na karku jak się już zatrzymam.
Pytałem o te dziury bo w starej afryce dziury mam jeszcze większe ale i owiewka akcesoryjna większa i bardziej pionowa i przy 120 spokojniej jest.
Jedno i drugie. W sumie to powyżej 140 już wszystko jedno ile się jedzie. Czuć dopiero na karku jak się już zatrzymam.
Pytałem o te dziury bo w starej afryce dziury mam jeszcze większe ale i owiewka akcesoryjna większa i bardziej pionowa i przy 120 spokojniej jest.
Imho to nie kwestia szyby, tylko kształtu czachy. W NAT bardziej "wieje" po łapach i barkach niż w starej.
Mam ori szybę i deflektor wys. 16 cm, szeroki 22 cm. Przy 190 cm wzrostu do 140 km/h palić fajka można jak lewą ręką zasłonię to, co deflektor w tym temacie robiony zasłaniać będzie. Jak nie zasłonię, to od 100 km/h drogę widzę jak po szybko wypitej połówce...
madafakinges
12.10.2017, 10:41
Czytałem też że taki deflektor powoduje niestabilność przy dużych prędkościach.
Podobno najlepszym rozwiązaniem jest niska szyba, wtedy wieje ale równomiernie i nie telepie głową.
Jaki masz deflektor i skąd ? Ja testy robiłem z jakim turatechowym i słabo było.
Czytałem też że taki deflektor powoduje niestabilność przy dużych prędkościach.
Podobno najlepszym rozwiązaniem jest niska szyba, wtedy wieje ale równomiernie i nie telepie głową.
Po transalpie z gównianą szybą też długi czas wolałem sprzęty bez szyby bo przynajmniej wiało równo, potem przypadkiem kupiłem starą afrykę z taką owiewką:
https://photos-6.dropbox.com/t/2/AAB1sjrSgKZQ_R7ke1kY0abr7wgI6o_VPOqaF_-fQiXMGw/12/70921844/jpeg/32x32/3/1507813200/0/2/DSC_0008.jpg/EJq_lTcY3J0BIAcoBw/kcl1_jnIVXcu9G9g-M2ZWXUUyQxTmI5Tc0Q_nEjiE3E?dl=0&size=1600x1200&size_mode=3
i tu jest nieźle, całą rumunię przejeździłem w crossowym kasku + okulary przeciwsłoneczne
Jaki masz deflektor i skąd ? Ja testy robiłem z jakim turatechowym i słabo było.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=21737
model enduro1
I faktem jest, że zupełnie bez szyby jest najlepiej. Ale wiadomo, coś za coś.
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=21737
model enduro1
I faktem jest, że zupełnie bez szyby jest najlepiej. Ale wiadomo, coś za coś.
ten?
http://motoadv.pl/wp-content/uploads/2015/03/1.jpg
madafakinges
12.10.2017, 11:05
Mi chodzi że to zatkanie dziury powoduje niestabilność...
Tak, dokładnie ten model.
Do większych prędkości klapki trzeba zrobić. Miałem naście lat temu takie na obudowie filtra powietrza w lanosie z lpg. Na sprężynce.
Niech telepie, ale stabilnie jedzie ;)
Ponawiam pytanie wcześniejsze - nie da się zrobić przy półce deflektora jak jest w starej, trampku?
Mi chodzi że to zatkanie dziury powoduje niestabilność...
Tez mi sie wydaje, ze ten kanal powietrzny nie jest bez znaczenia. Zatkanie moze cos namieszac w aerodynamice.
Jesli juz to raczej jak mowi Tommi zeby to od dolu przytkac. Przynajmniej nie bedzie takiego cisnienia robilo.
Oczywiscie mowimy o jezdzie z wysokimi predkosciami powyzej 150kmh. Ponizej to pewnie nie ma wiele znaczenia.
Klapka antywybuchowa. Proszę. Dwie takie i będzie cacy. Twardość sprężyny dobrać odpowiednią i będzie jak w touratechu :D
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/10/12/9660380_2f92fb5848b9a21066bc9c9aa1de.jpg
szynszyll
12.10.2017, 14:57
zrobie probna serie i potestujecie. jezeli stabilnosc jazdy ucierpi to trzeba bedzie z tego rozwiazania zrezygnowac. na chwile obecna musze przymierzyc wykroj do motocykla i wyznaczyc miejsca na otwory bo takich danych nie dostalem.
mada - podesli jakis link do dyskusji o problemach z deflektorem
Szynszyllu, jedna uwaga. Dobrze byłoby uwzględnić trochę luzu w przedniej części (od strony kierownika) po to aby można było zamocować pod spodem paskami tankbag. Tak jak w produkcie swegotech.
Jak będzie bardzo ciasno to nie przepuszczę pasków pod spodem a górą to już będzie skrajnie bez sensu.
Czytałem też że taki deflektor powoduje niestabilność przy dużych prędkościach.
Podobno najlepszym rozwiązaniem jest niska szyba, wtedy wieje ale równomiernie i nie telepie głową.
Dlatego wcześniej napisałem, że pod deflektor potrzebne będą podkładki plastikowe o różnej wysokości jak na zdjęciu poniżej (wysokość do dobrania). Wtedy całe ustrojstwo nie będzie powodowało efektu poduszki powietrznej (o ile w ogóle coś takiego miałoby wystąpić), bo nadmiar powietrza, który do tej pory uderzał w kask od dołu będzie się rozchodził w boki (spod deflektora).
szynszyll
12.10.2017, 19:39
wstepnie z JD zalozylismy zastosowanie tulejek aluminiowych + nierdzewne sruby. miejsce na paski oczywiscie bedzie. dzialamy.
Ja na próbę wyciąłem sam i działa, tyle, że szybka w kasku paruje. Ale oryginalna szyba nie daje rady, wokół kasku szumi jak cholera. Próbował ktoś większe, szersze szyby? MRA, Givi, Loster ... Nie jestem specjalnie wysoki 185 tyle, że mam krótkie nogi i długi korpus :(
Ale co działa ? deflektor na zbiornik czy na szybę ?
Działa deflektor na zbiornik, ale dla mnie to za mało.
Deflektor na szybie nie pomaga również.
Wokół kasku szumi, na stojąco przyjemnie, gdy usiądę głowa chce pęknąć.
może właśnie niska szyba jak mówi Mada ?
szynszyll
18.10.2017, 09:23
oki doki - kolega Jack Daniels z Nowego Sacza ma ploter i sily przerobowe, zeby pociagnac temat. podeslalem Mu rysunek CAD i teraz Jego ruch. takze dziekuje za uwage i prosze sie z JD kontaktowac w tej sprawie.
Jack_*Daniels
18.10.2017, 10:53
oki doki - kolega Jack Daniels z Nowego Sacza ma ploter i sily przerobowe, zeby pociagnac temat. podeslalem Mu rysunek CAD i teraz Jego ruch. takze dziekuje za uwage i prosze sie z JD kontaktowac w tej sprawie.
Działam
Działam
Czy jako pomysłodawca tej wersji projektu :D mogę liczyć na otrzymanie deflektora do dnia 3 listopada (piątek)?
Przylatuję do PL 27 października i wracam 5 listopada, więc dobrze by było to dostać na jakiś polski adres...
Jack_*Daniels
18.10.2017, 20:33
Czas pokaże ;-) postaram się
Działam
Super! Czekamy :Thumbs_Up:
StrzeLuk
22.10.2017, 18:42
Mi się chyba udało ogarnąć temat tankbagiem. Dzisiaj zrobiłem jazdę testową po obwodnicy i jest cisza i spokój w okolicach kasku.
Czas pokaże ;-) postaram się
Jakiś postęp z pracami jest? Jest szansa koło 1 coś dostać?
Jack_*Daniels
24.10.2017, 20:18
Jutro dostanę materiał i wytnę próbkę. Dorobić muszę dystanse i przymiarka.
Jutro dostanę materiał i wytnę próbkę. Dorobić muszę dystanse i przymiarka.
OK dzięki za info. Ja dystanse i śrubki mam, więc potrzebuję sam deflektor.
Jack_*Daniels
25.10.2017, 07:23
spoko jak chcesz mogę wysłać bez otworów i sam dokończysz albo zaczekasz chwilę i dostaniesz z otworami
Jeśli wersja z otworami zdoła do mnie dotrzeć na polski adres do piątku w przyszłym tygodniu (tj. 3 listopada) to zaczekam.
Jack_*Daniels
31.10.2017, 21:57
Do końca tygodnia może uda się pierwsza przymiarka z gotowymi dystansami.
HarryLey4x4
01.11.2017, 21:28
jakieś zapisy ?
Jack_*Daniels
02.11.2017, 14:06
Pierwsze dwa egzemplarze dam do testów gratis (jedynie koszt przesyłki) w zamian za opinię zwrotną i ewentualne uwagi.
Czy jest ktoś chętny ??
Egzemplarz prototypowy dotarł dziś do mnie.
Niestety montaż i testy najwcześniej w poniedziałek.
Materiał dla mnie OK (dam jutro fotki bo dzisiaj już późno), gorzej trochę z wycięciem na krzywiznach. Po konsultacjach z JD okazało się, że deflektor nie był wycinany laserowo, ale na ploterze frezującym.
Tragedii nie ma, ale jak ktoś jest estetykiem to tylko cięcie laserowe.
EDIT: fotka poniżej.
szynszyll
04.11.2017, 17:57
nie wszystkie materialy mozna ciac zamiennie laser/woda/frez
moze trzeba poprawic CAD-a albo drobnym papierem sciernym wykonczyc?
jezeli to jest na bazie mojego DWG to z pewnosci mozna go dopiescic - robilem to na szybko dla przymiarek z sumy prostych laczonych ze soba - mozna to doglaskac splajnami i bedzie miodzio.
fakturka super - taka jaka planowalem i elastycznosc tez pewnie ok.
Jack_*Daniels
04.11.2017, 18:38
Co do wykończenia myślę że jest to do poprawienia. Niestety sezon chorobowy opóźnia trochę pracę.
szynszyll
04.11.2017, 18:40
jak napisalem - zamienic sume prostych na jeden splajn. i bedzie jak palec w dupke :)
Wczoraj pojezdziłem z górnym deflektorem od Przemka. Najpierw myślę koszmar, telepie wiatr wokół głowy. Zasłonilem dziurę przy zbiorniku i cisza, zupełnie inaczej.
Jaki deflekter zalozyles?Na orginalna krotke szybe?
Jestem po pierwszych przymiarkach deflektora wykonanego przez JD i niestety jest doopa, a konkretniej wzór do poprawy.
Konkrety poniżej:
1. Przednie otwory mocujące powinny być fi5, a tylne fi6.
2. Wszystkie otwory mocujące do przesunięcia ok. 2mm w kierunku wewnątrz (tj. osi symetrii) deflektora, bo jak widać poniżej wkręty idą po skosie.
3. Dwa małe wycięcia na przodzie deflektora do przesunięcia 12mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety nie omijają regulacji 'rebound' zawieszenia przedniego.
4. Obydwa duże wycięcia na mocowanie kierownicy do przesunięcia o 10mm w kierunku wewnętrznym (tj. osi symetrii) deflektora, bo niestety przy pełnym skręcie mocowanie kierownicy uderza w deflektor.
5. Można się pokusić o opcjonalną modyfikację kształtu deflektora polegającą na redukcji jego szerokości po zewnętrznej przednich mocowań, bo jak widać na zdjęciu nr 2 zachodzi troszkę niepotrzebnie poza czarny "plastik" na białą osłonę.
Ww. sugestie postaram się nanieść na jakieś zdjęcie aby było widać o co chodzi.
Z pozytywów: materiał i jego grubość jest OK. Faktura też mi się podoba.
Naniosłem trochę powyższych sugestii na wcześniejsze zdjęcie deflektora.
Mam nadzieję, że mimo tego "dzieła sztuki" z Painta wiadomo o co chodzi :D
Na zagranicznym forum znalazłem taki wzór, w a3 jest orginalny rozmiar.. może pomoże w odnalezieniu odpowiedniego wzoru...
http://cloud.tapatalk.com/s/5a00ffdd3e06b/Forkshield_Deflector.pdf
szynszyll
07.11.2017, 08:56
zaraz sie tym pobawie przy porannej kawce :)
szynszyll
07.11.2017, 09:52
Na zagranicznym forum znalazłem taki wzór, w a3 jest orginalny rozmiar.. może pomoże w odnalezieniu odpowiedniego wzoru...
http://cloud.tapatalk.com/s/5a00ffdd3e06b/Forkshield_Deflector.pdf
no to nic - przerabiam to na CAD i wysylam do JD :)
gotowe - czy ktos z posiadaczy NAT moglby porownac wymiary z rysunku ze stanem faktycznym? chodzi mi o skale czy jest prawidlowa.
jezeli wartosci sa bledne prosze o podanie wlasciwych - przeskaluje rysunek
zaraz sie tym pobawie przy porannej kawce :)Ten z linka wygląda na zrobiony na wzór deflektora Swegotech. Jest mniejszy powierzchniowo więc zapewne chroni ciutke mniej od zawirowań ale potencjalnie eliminuje problemy z wycięciem na regulację zawieszenia.
szynszyll
07.11.2017, 12:45
zmierz prosze odleglosci podane na rysunku
zmierz prosze odleglosci podane na rysunkuZrobi się wieczorem jak z pracy wrócę...
Zmierzone:
- dolny wymiar - 186mm
- lewy wymiar - 155mm
- górny wymiar - 336mm
czyli chyba wymiary z rysunku o 1,42 w dół...
szynszyll
07.11.2017, 19:07
i tak rano przy kawce zrobie :) dzieki. material jest, wola walki jest, bimber z papryki... eeee... no tego. pracujemy :D
i tak rano przy kawce zrobie :) dzieki. material jest, wola walki jest, bimber z papryki... eeee... no tego. pracujemy :D
JD będzie to robił ponownie? Jeśli tak to ja znowu chętny (odebrałbym w Święta), tylko chciałbym wycinane laserowo...
szynszyll
07.11.2017, 19:40
ja to narysuje i wysle do JD. tak jak napisalem powyzej: mamy trzy podstawowe sposoby obrobki 2D tj. laser, frez, waterjet. nie da sie zawsze stosowac zamiennie tych technologii. ze wzgledu na charakterystyke materialow pewne rozwiazania sie wykluczaja. napisz nam prosze jakie niedocuagniecia sa w wykroju jaki otrzymales? zrob zdjecia. tak jak pisalem moj rysunek oparty o Twoj szkic byl dosc toporny. nie staralem sie tworzyc oblych polilini tylko zachowac ksztalt i proporcje na potrzeby prototypu. byc moze gdy rysunek bedzie na odpowiednio wysokim poziomie problem niedociagniec zniknie.
wrzuc foty i opisz to co Twoim zdaniem nie jest ok.
wrzuc foty i opisz to co Twoim zdaniem nie jest ok.
Jak już wcześniej pisałem te krawędzie to nie jest jakiś wielki problem. Po prostu myślałem, że jak JD zrobił ten prototyp frezem, to seria pójdzie "laserem". Jeśli ten konkretny materiał da się tylko frezem, to też jestem chętny :Thumbs_Up:
A tak to mniej więcej wygląda (zaokrąglony narożnik):
szynszyll
07.11.2017, 20:19
no to nie wyglada dobrze :( to miejsce z pewnoscia bylo krzywa na rysunku ktora powinna zostac wycieta jednym cieciem. z pewnoscia trzeba popracowac na doborem freza, predkoscia obrotowa i predkoscia posuwu. dopiero wlasciwe skorelowanie tych parametrow gwarantuje odpowiedni efekt. dla mnie taki standard jest duzo ponizej OK. trzeba pracowac - nauczymy sie czegos nowego. jutro przeskaluje CADA i wysylam do JD.
Jack_*Daniels
07.11.2017, 22:14
Do ogarnięcia ta krawędź.
madafakinges
07.11.2017, 22:27
Ale fuszerka... wstyd mi, że jestem z Sącza...
szynszyll
08.11.2017, 01:43
wysylam nalot dywanowy nad NS. die, die, die!!!!
p.s. bimber z papryki ok ale procent oszukany :(
Jack_*Daniels
08.11.2017, 07:15
Ale fuszerka... wstyd mi, że jestem z Sącza...
A ja pamiętliwy jestem
szynszyll
08.11.2017, 11:03
oki doki. tak to wyglada po przeskalowaniu. plik leci do JD :)
Jack_*Daniels
13.11.2017, 20:09
A więc:
Otwory są do lekkiej korekty górne o 3mm w dół.
Wycięcie pod kierownice do delikatnej korekty i będzie ok.
Deflektor dużo lepiej dopasowany od poprzedniej wersji.
Wrzucę foty po poprawkach i zrobię listę dla chętnych.
A więc:
Otwory są do lekkiej korekty górne o 3mm w dół.
Wycięcie pod kierownice do delikatnej korekty i będzie ok.
Deflektor dużo lepiej dopasowany od poprzedniej wersji.
Wrzucę foty po poprawkach i zrobię listę dla chętnych.A propos otworów, one muszą uwzględnić podkładki, które w moim przypadku miały 10mm wysokości z przodu i 15mm z tyłu. Brałeś to pod uwagę?
Jack_*Daniels
13.11.2017, 20:43
Tak brałem.
Ale w tym deflektorze będą inne podkładki trochę niższe.
Jutro może uda mi się wytoczyć to sprawdzę które lepiej będą pasować.
szynszyll
17.11.2017, 18:29
jak idzie praca? jak cos trzeba narysowac to sie polecam. ten weekend odpuszczam warsztat i jest troche czasu na CAD-y.
Jack_*Daniels
19.11.2017, 10:28
Spoko. byłem u Mada, zrobiliśmy przymiarkę, kilka szczegółów jest do dociągnięcia i jesteśmy w domu. W poniedziałek wytnę deflektor i dotoczę dystanse, jak dobrze pójdzie a kolega Mada udostępni motor to nawet fotki wrzucę.
madafakinges
19.11.2017, 11:05
Od kiedy my kolegami jesteśmy?
Do Bożego Narodzenia temat ogarniecie, cobym odebrał deflektor w PL?
Jack_*Daniels
19.11.2017, 20:54
Spoko. byłem u Mada, zrobiliśmy przymiarkę, kilka szczegółów jest do dociągnięcia i jesteśmy w domu. W poniedziałek wytnę deflektor i dotoczę dystanse, jak dobrze pójdzie a "kolega" Mada udostępni motor to nawet fotki wrzucę
Jakieś postępy w temacie, bo Święta tuż tuż...
Jack_*Daniels
30.11.2017, 08:29
Na Wielkanoc zdążymy. A tak na poważnie deflektor jest już gotowy. Wytoczyłem nowe dystanse i jadę do "kolegi" żeby zmontować wszystko do kupy. Pstryknę kilka fotek i je tu wrzucę.
Jest tylko jeden problem.... brak czasu.
Na Wielkanoc zdążymy. A tak na poważnie deflektor jest już gotowy. Wytoczyłem nowe dystanse i jadę do "kolegi" żeby zmontować wszystko do kupy. Pstryknę kilka fotek i je tu wrzucę.
Jest tylko jeden problem.... brak czasu.
Czekamy!
:bow:
Jack_*Daniels
04.12.2017, 21:59
https://www.fotosik.pl/zdjecie/4653f1fc37d2b21dhttp://www.fotosik.pl/zdjecie/4653f1fc37d2b21d
https://www.fotosik.pl/zdjecie/00a39ab0d2a5f2a7
madafakinges
04.12.2017, 22:20
76252
76253
76254
76255
76256
76257
76258
76259
76260
madafakinges
04.12.2017, 22:24
Jako, że mój podstarzały "kolega" słabo radzi sobie z nowinkami, jakimi jest kilkunastoletnie forum... pomogę mu i zamieszczam zdj. finalnej wersji deflrktora.
Wszystko pasuje, nic nie wadzi trzeba jakieś ładne śrubki do tego i będzie miodzio.
Kiedy deflektor będzie osiągalny dla obserwującej ten wątek gawiedzi? :D
Jack_*Daniels
05.12.2017, 07:32
Pod choinkę przygotuję 1 partię. Niespokojni niech piszą na PW spokojni niech czekają na listę.
Pod choinkę przygotuję 1 partię. Niespokojni niech piszą na PW spokojni niech czekają na listę.
Zima jest więc spokojnie mogę poczekać :)
To ja się przypomnę bo wersji testowej nie dostałem :umowa:.
szynszyll
05.12.2017, 12:13
ja bym tak zagral:
https://sklep-inox.pl/kategoria/29,din-6921-z-kolnierzem
albo tak - byle kołnierz był:
https://www.e-nierdzewne.pl/pl/p/M6x30-ISO-7380MF-sruba-kulista-z-kolnierzem-nierdzewna-A2-1szt./1126
ja bym tak zagral:
https://sklep-inox.pl/kategoria/29,din-6921-z-kolnierzem
albo tak - byle kołnierz był:
https://www.e-nierdzewne.pl/pl/p/M6x30-ISO-7380MF-sruba-kulista-z-kolnierzem-nierdzewna-A2-1szt./1126
Ładniejsze te z drugiej opcji :)
ja bym tak zagral:
https://sklep-inox.pl/kategoria/29,din-6921-z-kolnierzem
albo tak - byle kołnierz był:
https://www.e-nierdzewne.pl/pl/p/M6x30-ISO-7380MF-sruba-kulista-z-kolnierzem-nierdzewna-A2-1szt./1126
Takie jak te drugie mam identyczne w pracy tylko czarne. Perfekt!
Jack_*Daniels
05.12.2017, 12:44
Chcecie ze śrubkami czy bzzz
Jack_*Daniels
05.12.2017, 12:45
To ja się przypomnę bo wersji testowej nie dostałem :umowa:.
Dostanie dostanie
Ja poproszę bez śrubek. Wyślę PW wieczorem
bukowski
05.12.2017, 13:22
Ja ze srubkami, jesli mozna
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Grzechu2012
05.12.2017, 13:46
ja też ze śrubkami bym chciał :)
Jaka jest cena efektu finalnego?
szynszyll
05.12.2017, 20:39
srubki koniecznie kwasowa nierdzewka! nie ocynk!
Jack_*Daniels
05.12.2017, 21:45
srubki koniecznie kwasowa nierdzewka! nie ocynk!
według życzeń
HarryLey4x4
05.12.2017, 22:38
można full zestaw ze śrubkami już zamawiać ?
I ja 2 z czarnymi śrubkami do Wawy poproszę .. Może jakaś zbiorcza paczka wysyłkowa?
Dopisuje sie do listy.Jesli beda czarne srubki to super,jesli nie,to nie.
Jack_*Daniels
06.12.2017, 07:28
Postaram się dziś wieczorem założyć nowy post z listą i ceną.
Pierwsze 10 sztuk już wycinam.
Musicie uzbroić się w cierpliwość do wieczora.
Czy są jeszcze jakieś szanse na ten deflektor???
Jack_*Daniels
09.02.2018, 09:47
szanse zawsze są....
PW poszło
HarryLey4x4
03.02.2019, 22:45
Gdzie znajdę nowy wątek o deflektorze? Do mojej drugiej NATki chciałbym zakupić ,ale umknął mi adres. Ktoś coś pomoże?
Ja brałem z all...też z N. Sącza, więc domyślam się, że ten sam producent :)
Zerknij jeszcze tutaj :
https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-718742
Jack_*Daniels
04.02.2019, 20:51
Ja brałem z all...też z N. Sącza, więc domyślam się, że ten sam producent :)Tak to ja
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Korzystał już ktoś z oryginalnych deflektorów z katalogu 2019?
Można gdzieś kupić taki deflektor do ATAS?
muszel72
01.04.2019, 22:17
W ATAS wieje?
Można gdzieś kupić taki deflektor do ATAS?
https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-718742
W ATAS wieje?
Wieje ;)
Szczególnie jest to odczuwalne jak jeździsz w kasku z daszkiem :at:
https://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-718742
Tam są deflektory alu w różnych kształtach. Który najlepszy do standardowej Afry 2018?
madafakinges
22.05.2019, 13:59
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30794
ten najlepszy
muszel72
22.05.2019, 14:45
Chyba coś ze mną nie tak. zrobiłem ATASem ok 20 kkm od zeszłego roku i nic mi nie wieje z okolic zbiornika:dizzy:
Chyba coś ze mną nie tak. zrobiłem ATASem ok 20 kkm od zeszłego roku i nic mi nie wieje z okolic zbiornika:dizzy:
Dużo zmiennych jest -wzrost, długość rąk, pozycja kanapy - które wpływają na to czy telepie Ci kaskiem czy nie.
W sumie nie widziałem postów rajderów natas (większy baniak może?), że im się obraz rozmazuje powyżej 100kmh.
Dużo zmiennych jest -wzrost, długość rąk, pozycja kanapy - które wpływają na to czy telepie Ci kaskiem (...)
Zwykle kask z daszkiem jest podatny.
muszel72
22.05.2019, 16:42
Jeżdżę w xd.1 z daszkiem i nawet autostrada nie generuje takich rzeczy. Mam 188 cm wzrostu.
bukowski
22.05.2019, 17:38
Jeżdżę w xd.1 z daszkiem i nawet autostrada nie generuje takich rzeczy. Mam 188 cm wzrostu.W xd1 przy wzroście 1,77 obraz się rozmazywal. Różnie też ludzie siedzą, ja praktycznie na końcu przedniej części kanapy, tak mi pasuje z nogami i ręcyma.
Sent from my G8441 using Tapatalk
Hiperfokal
23.05.2019, 00:58
W mojej nat jest spokój i cisza że paprotkę można powiesić. Mam kask z daszkiem i 165 cm, 170 można lecieć bez problemu.
bukowski
23.05.2019, 07:46
No to mamy mniej więcej istotę problemu, jeśli masz 1.7-1.8 wzrostu, potrzebujesz deflektora :)
Sent from my G8441 using Tapatalk
Potwierdzam 1.8 i właśnie kupiłem :)
sagittariush
29.05.2019, 17:32
I ja potwierdzam. 178. Zaraz po zakupie NAT trasa 300 km i na następny dzień kupiłem deflektor na zbiornik. Różnica kolosalna.
GregoryS
29.05.2019, 19:04
Hmm, mi łbem szarpie bardzo mocno. 174 cm wzrostu, atas, czyli wyzsza szyba. Tak do 120 da sie jechac choc czuje sie na kasku napor powietrza - kask bez daszku. Wyzsza predkosc, albo 120 ale np za ciezarowka to lbem szarpie jak szmacianej kukielce. Przy 140 jazda przestaje byc przyjemnoscia a ostrosc widzenia staje sie powiedzmy umowna.
Mowicie ze problem rozwiazuje deflektor na zbiornik ?
bukowski
29.05.2019, 19:40
W NAT tak.
Sent from my G8441 using Tapatalk
Ale pomimo założenia deflektora na zbiornik, gdy przed moto jedzie pojazd od SUVa wzwyż to też wykręca głowę.
Uczucie takie, jakby ktoś za daszek złapał i na boki kaskiem ruszał.
Przynajmniej mi.
Wzrost 183 i szyba podniesiona Batzen'em w połowie.
Za daszek? A bez daszka też tak szarpie?
Turbulencje są wokół głowy. Rodzaj kasku jest bez znaczenia.
muszel72
29.05.2019, 22:54
Nie wiem zatem jak to działa ze mną. Nie mam deflektora na zbiornik w ATAS, mam za to Darkojaka na szybę i jeżdżę w xd.1 z daszkiem. Nic nie telepie, nie rzuca itd. 188 cm. Pzdr
GregoryS
30.05.2019, 08:15
Bez daszka tez szarpie, ja jezdze w zwyklym kasku "drogowym". Pytanie czy problemu nie rozwiaze oprocz deflektora na zbiornik dodatkowy deflektor na krancu szyby ? Albo czy wogole glownym zrodlem nie jest powietrze przeplywajace nad szyba, zamiast przy zbiorniku ?
191 cm, deflektor na zbiorniku i niski na standardowej szybie. Latam w kasku z daszkiem i żadnego problemu.
Grzechu2012
01.06.2019, 17:00
Ostatnio przejechałem się fjr1300 ziomeczka.
Niestety- na afryce napierdala wiatrem z każdej strony :(
Trzeba to zaakceptować
muszel72
01.06.2019, 17:05
Spróbuj tą fujarą wjechać tam gdzie królową
bukowski
01.06.2019, 18:07
Spróbuj tą fujarą wjechać tam gdzie królowąFjr jest od czego innego. To taki skuter z silnikiem od lokomotywy. Nie dla mnie, ale radość też daje. Tylko skręcac nie umie :)
Sent from my G8441 using Tapatalk
Bukowski z całym szacunkiem nie mogę się zgodzić z tym nie skręcaniem. Miałem okazję zamienic się na motocykle z kilkoma kolegami (na fjr1300) i śmiem twierdzić że jeździ, skręca, hamuje wyśmienicie. Jazda pętlą bieszczadzką to sam miód. Super hamulce, mocny dół i pewne prowadzenie w głębokich zakrętach utwierdziły mnie w przekonaniu że to najlepszy motocykl w swojej klasie. Ale to moje zdanie.
bukowski
02.06.2019, 00:29
Jak dla mnie to wali się w zakrętach. NAT czy nawet RD07 przy fjr składa się jak baletnica.. Co nie zmienia mojej bardzo dobrej opinii o tym motocyklu. W każdym razie po 10 dniach z ogromną przyjemnością wróciłem na Afrykę, a kumpel rozgląda się za NAT :D
Sent from my G8441 using Tapatalk
Jak dla mnie to wali się w zakrętach. NAT czy nawet RD07 przy fjr składa się jak baletnica.. Co nie zmienia mojej bardzo dobrej opinii o tym motocyklu. W każdym razie po 10 dniach z ogromną przyjemnością wróciłem na Afrykę, a kumpel rozgląda się za NAT :D
Sent from my G8441 using Tapatalk
Dodaj trochę gazu w zakręcie to przestanie się walić.:)
Dziś powrót ze Słowacji. Kask mi wytrzęsło okrutnie. W moim przypadku (Atas, 192cm) wystarczy reką zasłonić przestrzeń pokiedzy bakiem a kierownicą i drżenie momentalnie znika. Ale głupio tak jechać 4h autostradą :)
Dodaj trochę gazu w zakręcie to przestanie się walić.:)
Dokładnie... przy tych klockach w winklu wystarczy delikatnie odwijac i idą jak po sznurku.
Powoli rozglądam się za kolejna FJ1200 tak na marginesie. Jedyne moto po kilkunastu za jakim autentycznie tęsknie...
bukowski
15.06.2019, 11:32
Sugerujecie, że w zakręty wchodzę na luzie albo zamkniętej przepustnicy? Hmmm. Ciekawa teoria.
W każdym razie u tego samego kierowcy rd07 się nie wali, NAT się nie wali, a fjr się wali. Być może za bardzo przyzwyczaiłem się do 21 calowego koła z przodu, ale po tygodniu jazdy powinienem byl się odzwyczaic.
Sent from my G8441 using Tapatalk
A czy Tankbag rozwiazuje problem zawirowań?
Taki np. Givi xs320 niby dedykowany do Nat
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.