PDA

View Full Version : Pytanie wysokiego w sprawie NAT


Kondu
02.10.2017, 14:42
Mam pytanie. A właściwie parę.
1. ze względu na wzrost (202 cm) i długie nogi jak ja pier...potrzebuje wyższą wygodną kanapę (najlepiej od razu z funkcją grzania)i obniżane podnóżki. Czy ktoś z was może pomóc w temacie?
2. Stelaż, kufry i gmole. Chciałbym Holan. Ale widziałem różne na forum opinie ale żaden konkret zarzut. Możecie coś napisać i na ten temat i poradzić?
3. Dodatkowe oświetlenie. Głównie asfalt.

Dzięki!!!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

siwy
02.10.2017, 14:48
Ja mam 1,88 i nic nie robiłem z kanapą i podnóżkami.
Stelaże mam hepco becker + kufry gobi
Gmole outback motortek (same górne)
Oświetlenie jak będę montował no będą to chińskie ledy z alliexpress. Mam już takie w enduro i są super.

Co do kufrów to dedykowane kufry zaoszczędzą ci kilka cm na szerokości. Jak zamontowałem te moje zwykłe kufry to szerokość poraża :)

tak wyglądają dedykowane:
http://www.moto24.co.uk/media/catalog/product/cache/6/image/1000x750/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/5/651.994.0022-00-40.jpg

madafakinges
02.10.2017, 14:50
1.Wyższe siedzenie pisz do zetjohnego myślę że conajmniej zaproponuje Ci dwa rozwiązania.
2.Gmole polecam outback motoreck.
3.Poważnie potrzebujesz mocniejszych lamp? Jeździłem z ori w nocy i Ci za ciemno?

Siwy ile masz teraz z kuframi?

Emek
02.10.2017, 14:55
Będzie z metr lub lepiej. U mnie to tak wygląda :dizzy:.
https://i.imgur.com/631TCcs.jpg

madafakinges
02.10.2017, 15:11
Kufry od KTM? fajnie bo za pare stówek można kupić, ale są kurewsko cięzkie i szerokie. Ja tam jestem sakfowy choć zawsze się wkurw. jak je musze mocować na moto.

siwy
02.10.2017, 15:18
Nie aż tak ciężkie. Dawno z kuframi nie jeździłem. Komfort dostępu do bagażu, przewożenia itp jest super. Jeden minus to ta szerokość.

https://photos-4.dropbox.com/t/2/AABpEKWPeBJZbFMmzvUkPuRKWUj9842zOX1OvH0c1tj99A/12/70921844/jpeg/32x32/3/1506967200/0/2/DSC_2552.jpg/EJq_lTcYv50BIAcoBw/T_4hbWMmR8vnfdbDXXIfoh85REdumBRpfMGSsW1Khmo?dl=0&size=1600x1200&size_mode=3

madafakinges
02.10.2017, 15:25
6kg jeden pusty.

siwy
02.10.2017, 15:28
6kg jeden pusty.

4,5-5 kg 2 x droższe alu kufry ważą (hepco becker)

Kondu
02.10.2017, 15:52
1.Wyższe siedzenie pisz do zetjohnego myślę że conajmniej zaproponuje Ci dwa rozwiązania.
2.Gmole polecam outback motoreck.
3.Poważnie potrzebujesz mocniejszych lamp? Jeździłem z ori w nocy i Ci za ciemno?

Siwy ile masz teraz z kuframi?



1. Dzięki za mamie na kanapę
2. Czy one dostatecznie chronią tez silnik? Te holana np. Osłaniają górę i dół też.
3. Potrzebuje. Byłem w Bieszczadach i na zakrętach częstych przydadzą się. Może to moja jakaś kurza ślepota ale wole lepsze oświetlenie terenu. Kolega był na RT-eku i świetnie oświetlał drogę. U mnie było gorzej...
A kufry i stelaż?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

madafakinges
02.10.2017, 15:53
Kurfy to ogólnie cięzkie som i mało rejli ale wygoda panie.
Dziwi mnie, że żaden producent nie zrobił kufrów pod ori mocowanie.

Grzechu2012
02.10.2017, 17:38
Nie oszukujmy się światła som do jazdy dziennej, w nocy gówno dają, chyba że palisz je w garażu to faktycznie świecą jak xenony :)

myku
02.10.2017, 19:14
Zgadzam sie,dlatego dodaje halogeny

madafakinges
02.10.2017, 21:05
No to nie mieliście chyba LC8... dla mnie światła w afrze to max czego wymagam od świateł, ale jak widać każdy ma inne potrzeby większość twierdzi, że afra ma dobry zawias;)

Grzechu2012
02.10.2017, 21:35
ja tam ślepawy nocą jestem, bez nocy z resztą też :)
ale w porównaniu do mojej byłej Teresy XTZ750 to faktycznie Afica ma światła idealne, ale żeby podróżować nocą to jednak trochę tych 'lumenów' brakuje ;)

myku
02.10.2017, 23:44
W Lc8 to byl w ogole jakis zart,ale Afryka to nic szczegolnego.Niby ledy ale w nocy to jakos slabo swieci.A moze to moj Czelendz tak dobrze swieci....4xled dolozone i bedzie ok

polifoska
13.10.2017, 14:33
Dodatkowe oświetlenie: 4xLED mini. Świecą super. I można podłączyć jako dzienne (działa wtedy tylko 1 LED) i dalekosiężne (3 ledy). Wykonanie super. Made in Poland. Gmole Givi. Po pierwszej małej glebie żadnych kłopotów. Kufry: GIVI trekker. Wada: oczywiście szerokość jak u większości producentów. Zalety: fajnie wykonane. Stelaże masywne. Bardzo łatwe zdejmowanie z moto. Cena dużo niższa niż np TT.